Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Information om Danish Ghauri

Information om Danish Ghauri

Registreret medlem siden 3. december 2006.

Danish Ghauri har skrevet følgende indlæg i forummet:

 Andre bustyper på linjen (2008-05-16 16:47)
Hej efter den 16 marts har jeg set at Ryvang i stor stil men også Vasbygade har benyttet andre busser end hvad kontrakten siger, rigtigt mange gange, senest idag blev der benyttet en volvo carrus fra linje 18 på linje 14, og på denne bliver der tit benyttet saafle og endda en gammel abenraa. Linje 18 er blandet med nye saafle abenraa, og carrus, det samme gælder linje 6A, og 3A har også set carrus busser, sammen med 176.  
 
Okay vasby benytter de få nye saafler de har på 36 30 og 33 blandet lidt, det er så en anden sag. 
 
Men hva sker der Lige for ryvang nogen som har et bud ?

2008-05-16 17:05 i samme diskussion:
Hehe men tænker sådan lidt hvordan kan de leve med det :O, skal de ik betale en hulens masse bøder, og i nogen tilfælde er det jo et stort kvalitetsløft på DAB linjer hvis der bliver sat en anden bus ind, hvis man ser på det.. 
 
f.eks idag der kørte en DAB på 6A, medens der holdt 3 volvoer til linjen i garagen, nu ved jeg ik om de var i stykker men altså...

  Her og nu: Kvindekøb på Frederiksberg (2008-05-11 12:55)
Kvindekøb på Frederiksberg resulterer i Omlægninger: 
Noget af en bommert  
Kilde: Movia.dk

2008-05-12 01:00 i samme diskussion:
at skrive Kvindekøb istedet for Kvindeløb ;)

 Forsøg: Ethanolbus Scania på Linie 18 (2008-05-08 21:47)
Hey så er den endelig ankommet og mon den ikk allerede er blevet fanget af en af vores fotografer :P, 
 
Skulle gerne være ude på 18 fra imorgen tidlig. 
http://www.busser08.fotopic.net/c1507260.html 
 
 

 Busbilledesider! (2008-04-27 18:25)
Hmm du har nok ret men, det er lidt svært uden at der bliver nævnt specifikke navne desværre!!

 Opsætning af tv-skærme på linie 5A (2008-04-27 18:26)
Tja måske var det en ide at få skærmen i den ene bus til at virke ordentligt først, før man sætter i alle busserne :S

 300 s og 400 s (2008-04-23 12:47)
hehe ok det lyder godt :), glædeligt at høre :D

2008-05-20 13:28 i samme diskussion:
Og Hvilken regering var det lige som fjernede tilskuddet, og dannede disse trafikselskaber og kommunalreformen ;)

 350S (2008-04-01 17:09)
Apriiiil snaar :D

 Linie 36-30, nu linie 36 og 76E? (2008-03-31 17:50)
ja det passer fint med at der nu køre saafle på 36, og så selvf også 75 og 76E måske

2008-04-01 18:19 i samme diskussion:
Fortæl miq Hvis der er andre bustyper der har saaffle karosseri hos Vasbygade?

 Strejke i Netbus (2008-03-25 08:28)
Jamen spændende at se hvad grunden bliver til dette, og interessant allerede at se første strejke så tidligt for en ny garage ..

 Sure chauffører.. (2008-03-25 08:31)
HAHA, ro på Bo, det er jo nok ment som et humoristisk indslag ;), som om man kan se hvem den pågældende chauffør er fra den afstand :)

 En masse rettelser (2008-03-02 16:00)
http://www.buscentervest.dk/ 
 
Hvad er det her så ?, en Autoriseret Bus forhandler måske ? 
 
Den der med 6A har jeg altså også hørt rygter om fra en hvor du arbejder henne, og det er kun MÅSKE havde jeg hørt, altså et rygte. Kan ingen steder i bladet læse at det er beskrevet at det vil ske?  
 
det samme med 14.7 har også hørt chaufføre tale om, at der var set sådanne busser køre testkørsel på ruten, , igen et rygte, men det er jo også meningen.  
 
det samme med, 33 og 5A, københavns borgerrepræsentation har da snakket om det, selvom det måske ikke er endeligt vedtaget 
 
Hvor har du dine kilder fra , på at overstående ikke passer Jef? 
 
uforståeligt.  
 
og til sidst men ikke mindst, hvordan kan du vide bare sådan, at der ikke er mange som læser det?. Det er nok også primært chaufføre som vil komme til at læse det, da det er i garager, og pauselokaler det bliver, lagt ud, samt dem som nu abonnerer på det.. 
 
 
Jeg har ingen problemer med at få svar af redaktøren på bladet, så det er da uforståeligt.  

2008-03-02 17:29 i samme diskussion:
Du kan ikke skuffe mig med Bus Center Vest, men det var mere et spørgsmål men tak for svaret, ja her kan jeg da godt se at der er en fejl.  
 
Jamen det havde den sikkert det kan jeg ikke afvise, men der har været tale om det, så det passer det som står der, og ikke som du påstår, måske nåede den ikke så langt i systemet det ved jeg så ikke noget om.  
 
Nej præcis 5A og 33 hænger lidt i luften, og der intet tilgodeseende ved dette ?, 
 
hvor kommer der en leder fra ind i billedet?, jeg er ikke ansat eller noget hos Bustrafikken kan jeg oplyse dig, men du har nok set noget skriveri fra mig i bladet jo da:). 
 
det er nu ikke den med 5A vi snakker om men med 300S og 400S fra concordias side af, og nej det er nok ikke noget som har været hos MOVIA, da man godt kan prøve at køre en bus på en rute, ikke i rute, uden nogen brokker sig, for testkørsel formoder, jeg. 
 
Du kan da ikk sammenligne med ekstrabladet, det er et blad baseret på sådanne historier, og chaufførene eller læserne er tilfredse med dette kan jeg fortælle ihvertfald, så hvis du ikk kan lide det kan du jo bare lade være med at læse det.. Så jeg forsvarer ikke det som ikke passer, men forsvarer det som der er rygtedes om. Når det kan vi ikke?. Jo hvis de har lsyt til at tro på det der står i hans blad så lad dem da, det er da meget positivt at det er ved at blive en trend, så kan de få sig en god snak om de rygter der nu er, Jeg menre slet ikke det er uheldigt. Det lyder mere som om du har ondt i r****, over at chauffører læser det blad.  
 
Bak dog drengen mere op istedet for at komme me kritik og kritik, i står og kritiserer ham som om han er på samme alder som jer ;), jeg tror ikke i skal forvente den slags journalistik fra så ung en person lig med det samme, det kommer nok hen ad vejen, og indtil videre er der så vidt jeg ved ikke været nogle store brokkerier over bladet, med undtagelse af ja. Kan fortælle jeg kun har hørt ros indtil videre, fra chaufførenes side :).

2008-03-02 18:07 i samme diskussion:
Det er nok ikke slet ikke det samme at skrive artikler, eller have sig eget blad, der meget forskel , og Busfronten har anderledes indhold, i noget Sikandar ikke interessere sig for ved jeg. resten kan jeg henvise til Jørgen Bonne og Sikandar. 
 
Det med Ondt i røven mente jeg ikke til dig :), men mere til Mugge, jeg synes bar det "lyder" sådan.  
 
Men nej du skal jo håne bladet her på siden, som vi også har set eksempel på tidligere.  
 
Holder stadigvæk fast i bladets grundlag med rygter og sådan, det er meningen!, og sådan er det bare, og det også tilfredshed med hos størstedelen af læserne.

2008-03-02 19:05 i samme diskussion:
Man kan sige den har et anderledes indhold af artikler, som ikke altid omhandler, Movia busser som bustrafikken generelt før, og andre ting som jeg lagde mærke til, hvis du lægger de to blade ved sdien af hinanden, vil man nok se forskellen, og ikke mindst at det ene er gratis . Jeg har dog kun fået kigget i prøvebladet må jeg indrømme, og er ud fra dette jeg danner billedet.  
 
Sikandar, jeg kan bekræfte, det samme med min far lagde det i Naverland igår, og at nogle af dem var væk :).

2008-03-02 19:07 i samme diskussion:
Det kan jeg da godt, jeg har været i kontakt med nævnte før jeg skrev her :)

2008-03-02 20:57 i samme diskussion:
Meningen var ikke at mene at bladet er bygget på kun rygter, men nogle af historierne, om det er uheldigt eller ej kan diskuteres, og ja nogle forskelle må der være med busfronten, dog kan jeg ikke sige det præcist jo. 
 
Ellers er jeg nogenlunde enig i det Thomas siger.  
 
Se lige at redaktøren er 14 år !!

2008-03-02 22:02 i samme diskussion:
Jeg giver Thomas delvist ret, så helt ret giver jeg altså ikke. Hvorfor må jeg ikke forsvare hans blad, og fralægge mig ansvaret? 
 
Det er jo ikke mig som laver bladet, men jeg kan da stadigvæk godt forsvare det, Grunden til at jeg måske på nogle tidspunkter kommer med synspunkter som kan lyde fra redaktørens side, nævner jeg dog ikke her. Men der er en megt god grund til dette.  
 
Er derudover helt enig i det Tonny skriver

2008-03-02 22:53 i samme diskussion:
Ja men det lyder godt Jef, jeg synes bar du startede lidt hård ud me dine kommentarer, men det er da mere end glædeligt hvis du kunne være til Hjælp til at skabe et bedre blad :).  
 
Skulle måske overveje Busfronten i fremtiden lyder 
det som om

 Bus 1867 på Linje 6A (2008-02-28 17:52)
Vognmangel Ja !, grundet den udbrændte bus 6326 :)

2008-02-28 18:36 i samme diskussion:
Kan du formulere dig mere klart :), forstod ikke indlægget ?

2008-02-28 21:10 i samme diskussion:
Jef.. Kan betro dig, at der intet hakkeri er fra min side, jeg forstod det altså bare ikke :S.

 Hvor mange af jer er egentlig buschauffør? (2008-03-06 19:34)
Det min far Sadaqat som er chaufføren hehe: City Trafik Naverland. Dog ikke så lang tid mere, Arriva Ryvang fra på Mandag :)

 Netbus turistbus brændt (2008-02-20 16:02)
Og hvad mon grunden er til dette, ved udemærket godt hvad de nok har været ude for, og har selv prøvet det nogle gange, som bringer ens pis i kog, og kan få en til at udføre sådanne handlinger, er man lidt mørk i hoved og har en rå attitude og andre punkter er opfyldt, går der ikke lang tid får man oplever noget ubehageligt (ikke at jeg siger at det er rigtigt hvad de gør, helt klart forkert hører ingen steder hjemme), kan på en måde godt forstå dem.  
 
Og nu forstår jeg bedre, hvorfor den omtalte bus var omgivet af redningskøretøjer sent aften ;)

2008-02-20 20:42 i samme diskussion:
Nej (kunne ikke lade være me at svare igen) 
 
Men lad os stoppe den her ;) 
 
UNDSKYLD !

 Hvori består fascinationen egentlig? (2008-02-13 23:15)
Kan godt se din problemstilling, fordi tog nemlig billede af en 3A bus i Roskilde som vidst var på værksted, og det kunne en mand derfra slet ikke forstå fascinationen i ?, og stod bare og kiggede undrende på os da vi forklarede ham det !

 Concordia ny entreprenør i Movia (2008-02-07 15:52)
Fedt med ny operatør i DK, der står ikke noget om Hvilket busmærke det bliver? 
Men glæder mig :).

2008-02-07 17:38 i samme diskussion:
Ja tænkte også på det samme evt. nogen lange carusser P:, det må tiden vise..

2008-02-07 19:42 i samme diskussion:
Ja hvad tror du så de køber,hvis du kan afvise disse to gæt?

2008-02-08 18:06 i samme diskussion:
At Concordia Bus bliver ny entreprenør, blev jo offentliggjort i går d. 7. februar.  
Men efter en søgning på google, i dag, har jeg fundet frem til at der er en stilling som trafikchef i Concordia Bus Danmark der er ledig. Men det lidt mærkværdige er at jobannoncen har stået på jobindex.dk siden 22. december 2007...  
(Har det været vidst at Concordia Bus, skulle blive ny entreprenør i Danmark??)  
 
Her er et link til jobbeskrivelsen. http://www.jobindex.dk/cgi/showcustomjob.cgi?id=1563686  
 
Her er også et andet link til jobindex. http://www.jobindex.dk/job/industri/transport/storkoebenhavn/  

2008-02-08 21:08 i samme diskussion:
Jaah, Jooh den linje fortæller vist det hele :), mig som ikke lige havde overset den..

2008-02-28 17:57 i samme diskussion:
K112: Kan udemærket godt forstå dig :), kunne du iøvrigt være sød at fortælle hvis du ved det , om det bliver Saafle eller Carrus :P?

2008-02-28 18:39 i samme diskussion:
Ok :), håber det bliver Carrus, da vi ingen af disse med 13.7 m har set i hovedstaden indtil nu :P, kun Netbus en overgang på 5A

 Grimme busser (var: Movias linjeændringer 2008 i Hovedstaden) (2008-02-01 21:10)
[Dette indlæg er et svar på http://myldretid.dk/forum/emne/739#5884 , men er flyttet til et selvstændigt emne.] 
 
ja det virker da umiddelbart som et meget realistisk bud :)  
kunne ellers godt tænke mig at skaffe os af med de grimme DAB´s på 14 :S

2008-02-01 21:28 i samme diskussion:
min personlige mening er nu at de er grimme og se på, og ikke har det alt for godt :S, og komforten er heller ikke den bedste, Ja præcis så vi kan da glæde os til en masse nye busser snart i københavnsområdet, bliver spændende.

2008-02-02 14:02 i samme diskussion:
og hvad er der så galt med Joncherrene ?, 
 
ja vist mekanikerne klager da over det er noget "billigt lort" i forhold til eks. Volvo har jeg hørt noget om :O

2008-02-02 15:34 i samme diskussion:
Ja men det er jo ikke noget med at der er noget "galt" med dem, det er jo bare sådan de er bygget eller hvad ?, kender godt til irritationen. min far kører selv jonckherre :P, 
 

2008-02-03 17:26 i samme diskussion:
Så blev jeg da også lidt klogere,  
 
men interessant mht. til evt. scaniaer på 14, i fremtiden :O, bliver det så 13.7 eller ser vi de første 12m scania i hovedstadsområdet?,  
 
der har jo kørt 13.7 volvo saafle engang på 14.

2008-02-03 17:27 i samme diskussion:
for en god ordens skyld, lige med undtagelse af city trafik naverlands eneste af slagsen, som nogen gange kører på 12 eller 69 :)

2008-02-03 18:13 i samme diskussion:
Mente 13.7 aabenraa ;)

2008-02-03 18:50 i samme diskussion:
Ja men de kører ikke helt inde i byen hvis du forstår hvad jeg mener, midt her i København, er der næsten ingen scania 12 m, men massere af 13.7

2008-02-03 21:36 i samme diskussion:
Ja joh nu det mig som formulerede mig forkert med hovedstadsområdet, men okay det iorden :), jeg mente her i CENTRUM af københavn. Mht. junkernes egenskaber, jo de accelerer da hurtigere en de fleste normale biler men der er så også der, bremserne og det andet er ikke det bedste, der mener min far også som kører junker, at en volvo B10B-LE er langt behageligere at køre, ligemget accelerationen er langsommere ..

2008-02-03 22:15 i samme diskussion:
det ser jo også tit ud til at der er nedbrud på nogle dabs i ryvang på linie 14, da der næsten hver uge bliver benyttet en saafle fra 15 af minimum en gang om ugen !. 
 

2008-02-04 22:15 i samme diskussion:
det kan du tildelses have ret i , desuden mener jeg at chaufførpladsen i eksemlvis Volvo er den mest moderne, der er dobbelt armstøtter, go et kæmpe display med alle mulige informationer under speedometer osv., og man sidder højt. 
Junkernes er også iorden, i forhold til scaniaernes som virker meget gammeldags i forhold til de andre, størstedelen er kun analoge instrumente.

2008-02-05 11:37 i samme diskussion:
Øhhhm mit navn?, nej desværre ikke :).  
mener dog stadigvæk Volvoens er mere moderne :O, men udseendemæssigt kan du godt have ret, og mht. til nedbremsning af en joncker, ja intet problem med at foretage dette. 
 
men lyder godt med nye 12 m scania til linie 14, måske bliver de mere faceliftet end de nyeste på 350S, eller måske den samme model sådan ca.

2008-02-05 18:22 i samme diskussion:
Forresten, man kan da ikke hedde 
Jef ?? hvad er dit rigtige navn ???

2008-02-05 21:15 i samme diskussion:
Okay sejt navn, og mit rigtige navn er tro det eller ej ;), Danish Ghauri !!!  
og jo der er mange pakistanere som hedder DAnish ;), til din information. Tag en søgning på De gule sider f.eks.

2008-02-06 10:36 i samme diskussion:
Hvem er baby her, Mustafa Ali Sexyboy ? (; . 
 
som begynder at indblande en navne diskussion mitdt i det hele, hold dig til emnnet istedet (: .

2008-02-06 22:20 i samme diskussion:
din omtale om de såkaldte "idioter" fortæller vist rigeligt om hvem der skal: "Grow Up" ! 
 
(slet ikke fordi jeg har et billede her på myldretid, hvor mit navn også står, og du stadig betvivler om jeg nu hedder Danish ;) ! 
 
.. Knægten ..

 Billedagenten opdatering (2008-01-28 19:48)
hej Thomas, sad bare og undrede mig over hvorfor f.eks. www.bustrafikken.dk ikke er med i billedagentens database over opdateringer, da der jeg mener der rimeligt tit sker nogle opdateringer med meget spændende billeder omkring busser at gøre ! 
Er det med vilje ? 
eller har du bare glemt den i mængden :) ? 
 
 
Hilsen dani

2008-01-28 22:00 i samme diskussion:
ja det så iorden, jeg kan føle dig i det med tællesystemet, men jeg tror ikke Thomas nu skal bruge ret meget af sin fritid på at lige holde sig opdateret omkring det, da der står klart og tydeligt hvor mange nye billeder der er kommet på hjemmesiden, desuden er det jo også bare en midlertidlig hjemmeside, så inden vi begynder at kritisere alt for meget, skal vi nok vente at se den færdige udgave , og er sikker på at et ligende system vil være at finde. 
 
Med hensyn til Bladet, som jeg nu ikke nævnte i mit første indlæg, men ja nu når du har nævnt, det en masse chauffører roser bladets måske lidt anderledes stil, og mht. til de små fejl der nu er hist og pist, så er det jo ikke fordi redaktøreren er på vores alder ;).  
Jeg mener bestemt ikke man kan kalde det for et skoleblad, det har forbedret sig markant fra før af og fremstår rimeligt professionelt, og reklamerne fra trafikselsskaberne viser at de gerne vil markere sig i bladet, og dermed viser en stor interesse for det, samtidig med at det ikke fokusere direkte imod busnørder i den forstand, men chauffører da det primært er tilgængeligt i Chaufførlokaler, og Garager. Så ja "I" har busfrontens medlemsblad, medens chaufførene har dette GRATIS blad :).

2008-01-28 22:49 i samme diskussion:
Ja kan se hvad du mener, så må vi håbe at der til den rigtige hjemmeside vil komme en ordentlig tæller så det kan lade sig gøre ! 
 
Men det med chaufførene og rygterne er jo en stor del af den atmosfære chaufførene lever i og synes derfor det passer fint ind da det jo specielt er henvendt til dem, men selvfølgelig fremstår historierne sig som rygter og ikke som direkte fakta. Ja mon ikke vi vil se en yderligere forbedring af bladet løbende, jeg tror såmænd ikke at redaktøren ikke kan gøre tingene fuldt ud, men forsøger meget, og lære af sine fejl (:

2008-02-07 19:59 i samme diskussion:
Hej Thomas fandt du ud af noget nyt i sagen :)?

 Movias linjeændringer 2008 i Hovedstaden (2008-01-31 16:02)
mange tak, det var da meget interessant med disse ændringer, og dejligt med at se alle de forlængelser, når vi nu er vandt til så mange nedskæringer:) og besparelser

2008-01-31 17:11 i samme diskussion:
Forresten nogen som kan fortælle mig, hvor ændringen på 350S lægger ?? kan ikke finde noget ..

2008-01-31 19:03 i samme diskussion:
5A kortet er opdateret på den måde at det først er i oktober at Husum station ændringen sker, og altså først senere vi ser nyt kort formoder jeg, tak for info omkring 350S, og endeligt jo du kan have ret i at 3 busser i myldretiden på kystvejen nok er i overkanten, men der bliver dog også skåret kraftigt ned i lufthavnstrafikken mht til 12 og 250S, men alligevel !

2008-02-01 17:43 i samme diskussion:
ja det tænkte jeg nemlig også på, og hva me de helt nye 4 busser til linien hva mon der bliver af dem ?

2008-02-04 16:13 i samme diskussion:
til marts, linie 865 og det er vist nok anchersen

2008-02-10 21:11 i samme diskussion:
Lige nu: 
 
Nørrebrogade og Stengade spærret af demonstration???(det er det vist ikke !) 
3A Kører en anden vej ad Tagnsvej - Øster Søgade - Nørre Søgade - Gyldensløvesgade og videre ad normal rute, i begge retninger.  
5A Kører en anden vej ad Jagtvej - Åboulevard - Gyldenløvesgade - Nørre Søgade og videre ad normal rute, i begge retninger.  
350S Kører en anden vej ad Jagtvej - Tagensvej - Øster Søgade - Nørre Søgade og videre ad normal rute, i begge retninger.  
Linjerne kører en anden vej på grund af en demonstration på Nørrebrogade og Steengade.  

2008-02-10 21:37 i samme diskussion:
Der godt gang i den:  
 
Oven i overstående ændringer 
18 Kører en anden vej ad Tagensvej - Hamletsgade - Mimersgade - Nørrebro St. - Lundtoftegade - Borups Alle og videre ad normal rute, i begge retninger.  
12 66 68 69 kører en anden vej ad Rosenørns Alle - Rolighedsvej - Falkoner Alle - Åboulevard - Lundtoftegade og videre ad normal rute, i begge retninger. 
250S kører kører en anden vej ad Rosenørns Alle - Rolighedsvej - Falkoner Alle og videre ad normal rute, i begge retninger. 
350S Kører en anden vej fra Nørrebro St., ad Mimersgade Hamletsgade - Tagensvej - Øster Søgade - Nørre Søgade og videre ad normal rute, i begge retninger.  
Linjerne kører en anden vej på grund af en demonstration på Nørrebrogade og Steengade.

2008-02-20 20:44 i samme diskussion:
4A, 30, 32, 33, 34, 36, 73 og 500S 
Pga. uroligheder efter koncert kører følgende lijer uregelmæssigt.  
 
Var selv derude KAOS !!

2008-02-21 20:06 i samme diskussion:
Mange omlægninger for tiden: 
 
Linje 6A og 26 
Pga. demonstration på Vesterbrogade betjener 6A og 26 ikke Vesterbrogade. Linje 6A kører i stedet ad Istedgade, Enghavevej og videre ad normal rute igen. 
Linje 26 kører ad Gammel Kongevej, Adhambravej og videre ad normal rute igen 
 
har dog set 6A benytte istedgade frederiksberg alle og gammel kongevej

2008-03-01 11:46 i samme diskussion:
forbindelse med demonstration for 1 årsdagen for nedrivning af Ungdomshuset vil linje 1A,2A, 3A, 5A, 6A, 12, 14, 15, 18, 19, 26, 29, 33, 42, 43, 47, 66, 150S, 184, 185, 350S køre ad en anden rute fra kl. ca. 13 og til hen på eftermiddagen. 
Se omlægningerne på "Søg på linje" se "Tjek ændringer". 
 
Som forventet

2008-03-02 16:02 i samme diskussion:
Kan kun give Sennahøj ret.

2008-03-30 11:35 i samme diskussion:
Det bliver Anchersen med en Mercedes citaro , som de kører på servicebusserne :)

2008-04-01 08:41 i samme diskussion:
Aprilsnar ;D

2008-04-03 22:27 i samme diskussion:
En dag med mange omlægninger i København, Nørrebro hovedsageligt, men også indre by, blev obseveret meget usædvanlige omlægninger blandt andet en 350S kørende af Gammel Kongevej ved Søerne, imod Frederiksberg Rådhus, samt 6A som svingede til højre efter Vesterbro Torv ad gasværksvej (i øvrigt meget snæver plads til en bus der) og så ned af istedgade. 
 
Derudover en linie 26 samme sted som 350S. 
 
Åbenbart kører nogle af chaufførene deres egne vejne, end de påskrevne omlægninger.

2008-04-13 20:33 i samme diskussion:
Skal lige præcisere at du har ret, men at billedet ikke er taget af Thomas De Laine, men af Sikandar Haroon Sahil ;)

2008-05-17 22:53 i samme diskussion:
Imorgen er der Copenhagen Maraton Massere af omlægninger :P 
 
http://bustrafikken.dk/andet/Copenhagen%20Marathon.pdf

2008-05-22 15:15 i samme diskussion:
Har Glostrup nok busser af samme type, elelr blir det en helt anden ?

2008-05-23 15:41 i samme diskussion:
de skul benyt nogen af de Abenraa de fik som kører på linje 18, 168x, forstår ik hvorfor de kører på linie 18, da der mig bekendt ik er nogle problemer med carusserne ?, Som med Volvoerne på 6A :S

2008-05-23 16:10 i samme diskussion:
Hmm når på den måde, ja kan jeg godt se nu.  
Forstår bar ik hvordan de så kan have "råd" til at putte Carusser på 3A, 6A og 14 en gang i mellem ..

2008-05-24 11:40 i samme diskussion:
tak for svarene, er bare ikke til at tro at SÅ mange busser går i stykker hele tiden :O, men gør de åbenbart :S

 Jonckheere på Gammel Kongevej (2007-12-25 23:09)
Hej, jeg så en Jonckheere, på Gammel Kongevej her til morges ved 10 tiden på stoppet værnedamsvej hvor den stod parkeret i retning imod Frederiksberg Rådhus 
Nogen som ved hvad den lavede der ?

2007-12-26 14:44 i samme diskussion:
Jeg har fundet årsagen :)

2007-12-26 22:23 i samme diskussion:
Nej, det var såmænd min egen far som var hjemme for at hente sine glemte billetruller, før han skulle starte fra rådhuspladsen på linie 69, da gaderne ved vores hjem er for smalle, valgte han at korttidsparkere den der, og løbe hjem efter biletterne :). 
 

2007-12-27 23:13 i samme diskussion:
Så du tror ik på mig :O !!

 S-togsbusser Hareskov-Buddinge (2007-12-16 19:10)
Benyttede lejligheden med gratis s-tog, til at køre med i 1994 :), så ikke numrene men så en volvo sæfle fra Roskilde, og en scania ballerup, samt 2 aabenraaer samlet set

2007-12-16 23:44 i samme diskussion:
Ja men det er også en special model, fremstillet i et eksemplar ;)

 Linie 19 (2007-12-04 21:53)
Det var 1747 :)

2007-12-04 21:54 i samme diskussion:
Som er en lånebus Arriva Ryvang, skal have i lidt lang tid, og den har derfor fået et internnr. Volvo Carrus 12m

 Ex. Valby-garage (2007-12-02 20:12)
Tja, Sørgeligt  

 A-Bus i Hillerød (2007-12-22 19:42)
eller 85N, for den sags skyld

 Arrivas nye busser til Ryvang (2007-10-16 00:16)
Var ude i ryvangen idag, me sikandar, og se på de nye sager, der stod 4 styks, der ude, fik nogle billeder af dem.  
 

 
 

 
 

2007-11-19 19:45 i samme diskussion:
Idag, ved 16 tiden blev observeret en af disse nye sager, på linie 66 imod Opera Holmen, ser ud til at Rygvangen benytter dem flittigt ved vognmangel på linier med dab gas busser, til glæde for os busnørder :D

2007-12-10 22:52 i samme diskussion:
Og idag, blev der obseveret en B7RLE på linie 29 :P, og på linie 14 flere gange om ugen, samt en jonckcherre på 33 , nok som følge af nedlukningen af valby garagen dette er blevet et muligt syn :D

 Busulykke... (2007-09-28 20:02)
Ja meget tragisk det som skete. Min far er fast chauffør, på linie 12, og var bange for at det måske var ham som kørte den pågældende bus, men det var det heldigvis ikke. Ja, min far nævner tit, hvor hurtig busserne accelerer, hurtigere end bilerne i trafikken. Det forlyder, at det var en cyklist, som allerede nævnt, som var grunden til undvigemanøvren, og følgende hændelse. .. 
 
Sidder og spekulerer lidt over... 
Hvad kan der forøvrigt vente chaufføren, ? sigtelse for uagtsomt manddrab?,  
 
eller vil, skylden falde på cyklisten, hvis det var grundet undvigelsen af denne det skete...

 12 m Volvo på linie 15 (2007-07-25 15:23)
Heej, igår ved omkring 19, tiden så jeg denne Volvo, på Linie 15 imod Ryparken, lidt usædvanligt, og sjovt at se denne bustype på linien, efter lang tid, da det normalt kun er dobbeltdækerne, og gasbusserne der optræder her. kan det skyldes vognmangel ? 
 

 Uregelmæssigheder ved Driften på Linie 6A (2006-12-03 12:04)
Hej jeg er ny her på her på forummet. 
 
Mit første spørgsmål for jer bliver følgende. 
Jeg er rimeligt træt af at hver gang jeg skal tage Linie 6A, kommer den aldrig inden for det "lovede" interval, og når den endelig kommer sådan ca. efter 10 min kommer den i stimer på 2-4 busser. Har også set sådanne situationer på 4A med fem busser efter hinanden, men det hører absolut til sjældenhederne. Det gør det god ikke på Linie 6A, måske en gang ud af de 15 gange jeg har benyttet bussen har jeg oplevet det samme.  
 
Mit spørgsmål er så, er det nogle problemer med driften af 6A for Connex ? eller er det bare sådan busserne skal kører normalt som jeg næppe kan tro. 
 
På forhånd Tak

 Opdateret sidst:
24. maj 2008

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/forum/vis_bruger.php
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.