Netbus turistbus brændt
MichaelS (skrevet 2008-02-16 18:00) | | Link | Billeder fra branden ses her: http://www.brand-vestegnen.dk/index.php?pageid=gallery/ild_i_bus_140208.html |
Keld H. Mikkelsen (skrevet 2008-02-17 05:11) | | Link | Nogle af uromagerne har nu også forsøgt at brænde en dobbeltdækker af. Se http://ekstrabladet.dk/112/article975496.ece |
MichaelS (skrevet 2008-02-18 13:26) | | Link | Det skulle være CityTrafik 2805 der blev forsøgt brændt af |
Kim E (skrevet 2008-02-20 05:53) | | Link | Og manglende konsekvens gør at de kan fortsætte deres fuldstændig vanvittige opførsel! - Er de under 15 skal de bare hjem til far og mor, og de sociale myndigheder får besked. Far og mor har vel opgivet den unge forlængst, og myndighederne sende rbare breve til far og mor om at de skal holde øje med ungen. Det er så alt. :( Uhygge Kim |
Danish Ghauri (skrevet 2008-02-20 16:02) | | Link | Og hvad mon grunden er til dette, ved udemærket godt hvad de nok har været ude for, og har selv prøvet det nogle gange, som bringer ens pis i kog, og kan få en til at udføre sådanne handlinger, er man lidt mørk i hoved og har en rå attitude og andre punkter er opfyldt, går der ikke lang tid får man oplever noget ubehageligt (ikke at jeg siger at det er rigtigt hvad de gør, helt klart forkert hører ingen steder hjemme), kan på en måde godt forstå dem. Og nu forstår jeg bedre, hvorfor den omtalte bus var omgivet af redningskøretøjer sent aften ;) |
Fjord-Jesper (skrevet 2008-02-20 20:07) | | Link | Jeg troede ikk Myldretids forum var politisk? |
Danish Ghauri (skrevet 2008-02-20 20:42) | | Link | Nej (kunne ikke lade være me at svare igen) Men lad os stoppe den her ;) UNDSKYLD ! |
Jef F P Pallavicini (skrevet 2008-02-20 21:55) | | Link | Hvorfor må man ikke diskutere politik på Myldretid? ::) Jeg mener personligt, at det er en flot og venlig måde at vise hvor meget man sætter pris på at Danmark har hjulpet en op og væk fra krig, terror og ødelæggelse.. Det hjælper helt klart på den generelle Danskers opfattelse af indvandre og racismen bliver tilmed mindre. Godt klaret - super godt man er i Sverige lige nu (: |
Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.
|