Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Hvor mange af jer er egentlig buschauffør?

Hvor mange af jer er egentlig buschauffør?

 Søren Weiler Johnsen Koster (skrevet 2008-02-27 19:59)| Link 
Halløjsa! 
 
Som overskriften siger - sÃ¥ er mit spørgsmÃ¥l! Hvor mange af jer kører egentlig bus som chauffør til hverdag ?  
og hvor? 
Samt for hvem ? 
 
Mvh 
Søren

 Bo Johansen (skrevet 2008-02-28 04:25)| Link 
Jeg vil da godt indrømme, at jeg er buschauffør. Jeg kører for Connex i Gladsaxe. 
 
Ja, ved godt at mit firma er blevet omdøbt til Veolia og efterfølgende købt af Arriva. Men jeg føler mig stadig som Connex mand. 
 
Det gÃ¥r nok hurtigt over nÃ¥r jeg fÃ¥r min nye uniform. 
 
Umiddelbart har jeg en teori om, at antallet af buschauffører herinde i er væsentligt mindretal i forhold til deciderede busentusiater uden erhvervsmæssig tilknytning.

 Jakob L. N. Christensen (skrevet 2008-02-28 08:03)| Link 
Ja det er nok et mindre antal der er det... Jeg er hos Wulff / Arriva i Vejle 
 
Jakob

 claus larsen (skrevet 2008-02-28 09:51)| Link 

Hej Søren og alle, det er en god tråd du der har taget op, Jeg har i 2 1/2 år kørt hos de Blaa OmniBusser i Holte men har i nu 1 1/2 mdr. kørt hos Holte Turist som bor på samme addresse.

 Kim E (skrevet 2008-02-28 15:52)| Link 
Jeg er chauffør pÃ¥ Ryvang, og stadig løs, sÃ¥ jeg er pÃ¥ alle de linier der findes, og som kommer dertil. Kan egentligt bedst lide at ikke "sidde fast" pÃ¥ 1 linie hele tiden, men kommer lidt rundt forskellige steder.. 
 
Venligst 
Kim

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2008-02-28 17:22)| Link 
Selvom det er chauffører du leder efter, føler jeg mig presset til at bevise jeg ikke bare er busentuisiast uden erhvervsmæssig tilknytning: 
Vagthavende i Movia.

 Mugge (skrevet 2008-02-29 09:46)| Link 
Og til de som ikke ved det, så er jeg tidligere klargøringsmand hos De Blaa Omnibusser, og nu ansat hos Movia, som kunderådgiver i kundecenteret.

 Klaus Gotschalk (skrevet 2008-02-29 17:16)| Link 
Sechers rtb. , Dania bustrafik , Ide rejser samt " egne hjul ". Herudover mekanikerlærling hos Århus sporveje.

 Troels Martens (skrevet 2008-02-29 21:07)| Link 
Arbejder for Københavns Lufthavne A/S ved siden af studierne - de har jo en helt del busser, selvom jeg ikke kører nogle af dem...

 MichaelS (skrevet 2008-02-29 21:11)| Link 
CityTrafik Avedøre.... kører både bus og sidder i udkørsel

 Jørgen Bonne (skrevet 2008-02-29 23:34)| Link 
Jeg er Driftsleder hos Arriva i Roskilde

 Rasmus Bredahl (skrevet 2008-03-01 13:36)| Link 
Ex-chauffør hos City-Trafik, Aalborg og Arriva, Aalborg.

 Søren Weiler Johnsen Koster (skrevet 2008-03-02 11:45)| Link 
Okay! Rart at vide hvem der ligesom er chauffør !  
Er det ikke selv - er kun 18 ! Men kunne da måske godt tænke mig det! (Mener man først kan blive det når man er 21 :(.) Og så havde jeg i tankerne og søge ind til City Trafik ;)

 Jakob L. N. Christensen (skrevet 2008-03-02 12:38)| Link 
Ja man skal være 21 Ã¥r for at fÃ¥ kortet til bus...  
Det var lang vente tid da jeg som 4-årig konstaterede at jeg ville følge min fars fodspor - hvilket han nu ikke altid har været særlig tilfreds med - og slet ikke efter han blev privat ansat... Det var bedre da kommunen styrede det ;o)

 Lars Elmvang (skrevet 2008-03-04 15:14)| Link 
Og jeg arbejder hos fjenden ;) 
 
Fjernstyringsleder og togleder hos Banedanmark ved S-banen 
 
Lars

 Frank Pedersen (skrevet 2008-03-04 20:49)| Link 
Kører hos Netbus Stamholmen som afløser og er ellers i administrationen hos DSB. I fritiden bliver det til veteranbuskørsel på Sporvejsmuseet..

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2008-03-05 22:05)| Link 
Jeg laver destinationsskilte til busserne på linje 5A og 84N og måske også på linje 2A og 350S fremtidigt.

 Henning Larsen (skrevet 2008-03-06 17:07)| Link 
Selvom jeg ikke skriver sÃ¥ tit her inde, sÃ¥ er jeg dog tit med pÃ¥ en "kigger", jeg kører for City-Trafik Naverland, hvor jeg ogsÃ¥ er Tillidsrepræsentant. 
Med venlig hilsen 
Henning Larsen

 Danish Ghauri (skrevet 2008-03-06 19:34)| Link 
Det min far Sadaqat som er chaufføren hehe: City Trafik Naverland. Dog ikke så lang tid mere, Arriva Ryvang fra på Mandag :)

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
6. marts 2008

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/771
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.