Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Information om Søren Weiler Johnsen Koster

Information om Søren Weiler Johnsen Koster

Registreret medlem siden 21. februar 2008.

Søren Weiler Johnsen Koster har skrevet følgende indlæg i forummet:

 Hvor mange af jer er egentlig buschauffør? (2008-02-27 19:59)
Halløjsa! 
 
Som overskriften siger - så er mit spørgsmål! Hvor mange af jer kører egentlig bus som chauffør til hverdag ?  
og hvor? 
Samt for hvem ? 
 
Mvh 
Søren

2008-03-02 11:45 i samme diskussion:
Okay! Rart at vide hvem der ligesom er chauffør !  
Er det ikke selv - er kun 18 ! Men kunne da måske godt tænke mig det! (Mener man først kan blive det når man er 21 :(.) Og så havde jeg i tankerne og søge ind til City Trafik ;)

 Iversen Busser Syddanmark (2008-02-21 21:25)
Halløjsa! 
 
Efter Iversen Busser har vundet udbuddet ved Sydtrafik, kom jeg til at tænke på! 
Hvilke ruter vil Bajstrup Rejser (v. Bent Lau) betjene efter Iversen overtager rute 16, 27 ? 
 
Mvh 
Søren Koster

 Aabenraa Karosserifabrik (2008-02-21 20:49)
Halløjsa. 
 
Har lige et spørgsmål ang Aabenraa Karosserifabrik. Ved godt at virksomheden lukkede for nogle år siden (Bor i byen)! Og virksomheden har pt. en værksted dernede. Men mit spørgsmål drejer sig om alle de gule volvo busser der har holdt dernede i nogle måneder ? Hvad skal de ? Nogen der ved noget ? 
 
Mvh. 
Søren Koster

2008-02-23 14:57 i samme diskussion:
Okay !  
 
De har jo bare holdt der i meget lang tid!

2008-02-25 11:57 i samme diskussion:
Okay ! Hvad skal der ske med dem ?  
En anden virksomhed er pt. igang med at bygge på grunden, da de er de nye ejere, forbliver Volvo der ?  
 
Et andet spørgsmål - der står endvidere nogle volvo busser lign. Århus Sporveje (dog ikke i den bemaling), hvem er de til? 
 
Undskyld, men er ikke li så skarp til det med modellerne osv. !

2008-02-25 21:35 i samme diskussion:
Undskyld. Men hvad er Av, Na og Gl?

2008-03-02 11:39 i samme diskussion:
Der er netop ankommet to X-busser nede til fabrikken! Nogen der ved hvem der skal have dem? 
 

2008-03-03 22:04 i samme diskussion:
Nej desværre ! er ikke muligt at så sådan som de står! men kan se at der er ankommet mange busser inden for det sidste par dage ! Min. 10 nye!

 Opdateret sidst:
3. marts 2008

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/forum/vis_bruger.php
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.