Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Information om Henning Larsen

Information om Henning Larsen

Registreret medlem siden 20. marts 2006.

Henning Larsen har skrevet følgende indlæg i forummet:

 Hvor mange af jer er egentlig buschauffør? (2008-03-06 17:07)
Selvom jeg ikke skriver så tit her inde, så er jeg dog tit med på en "kigger", jeg kører for City-Trafik Naverland, hvor jeg også er Tillidsrepræsentant. 
Med venlig hilsen 
Henning Larsen

 Veolia Transport forlader Danmark (2007-02-09 17:30)
Jeg tror ikke City-Trafik har interesse i Veolia, det kræver en væsenlig kapitalindsprøjtning fra det fra franske KIOLIS. Nogle interessante købere kunne være Netbus/Partner Bus, SWEBUS eller samarbejdsselskabet mellem Abilskou og de tyske jernbaner, her kan det dog være et spørgsmål om et statsejet selskab må købe en underskudsforening som Veolia-Danmark.Det store spørgsmål er, som ikke mindst MOVIA og nogle amtskommunale politikkere bl.a. i Århus Amt må stille sig, er det rimeligt, at et selskab ganske kort tid efter at have vundet noget kørsel i området, pludselig sættes til salg. Er tilbuddene ikke modtaget under falske forudsætninger? Og er det ikke på tide, at man betaler for den kvalitet man virkelig ønsker sig. Desværre tror jeg ikke vi vil se en stigning i vogntimepriserne fremover, da kommunerne vil bruge deres småpenge på mange andre områder. På den baggrund kan man frygte (eller måske håbe), at det ikke er det sidste selskab der trækker sig ud af den kollektive trafik i Danmark.

 Ledbusser i HT-området (2007-01-08 09:20)
"549P Glostrup – Glostrup 199? - endnu" 
Der kører ikke ledbus på linie 549P, 
Med venlig hilsen 
Chaufføren

 Gammel HT busser kører i Tallinn (2006-11-23 23:40)
Jeg har netop været i Tallinn, hvor jeg fik mulighed for at tage nogle billeder af nogle gamle Scaniavogne, som kørte henholdsvis på Ørnevej og Irlandsvej i midtfirserne. Hvis det har jeres interesse, så må i gerne få kopi af dem til jeres hjemmeside, men jeg kender bare ikke proceduren og ved ikke lige hvorledes det gøres, andet end man selvfølgelig kan vedhæfte billederne på en mail. 
Med venlig hilsen 
Chaufføren

 HUR-linjeændringer (2007-01-19 18:06)
Hej. 
97N blev flyttet til "Amagerterminallen" grundet problemer ved vores stoppested i Vesterbrogade v/ "Rose Magies". Det er rigtigt vi kørte af Vestergade-Vester Voldgade - Hammerichsgade - Bernstoffsgade, men det skyldes vejarbejde lige forenden af "Amagerterminalen", dette vejarbejde er nu slut, så nu køres der af H.C. Andersens Boulevard - Vesterbrogade - Bernstoffsgade til Hovedbanegården.

 Opdateret sidst:
6. marts 2008

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/forum/vis_bruger.php
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.