Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Billedagenten opdatering

Billedagenten opdatering

 Danish Ghauri (skrevet 2008-01-28 19:48)| Link 
hej Thomas, sad bare og undrede mig over hvorfor f.eks. www.bustrafikken.dk ikke er med i billedagentens database over opdateringer, da der jeg mener der rimeligt tit sker nogle opdateringer med meget spændende billeder omkring busser at gøre ! 
Er det med vilje ? 
eller har du bare glemt den i mængden :) ? 
 
 
Hilsen dani

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2008-01-28 21:15)| Link 
Ikke for, at kunne svare for Thomas - Men da siden ikke har et desideret tællesystem, sĂĄ kan det være svært, at opfange hvor mange billeder der ligger pĂĄ siden. 
 
Bustrafikken i øvrigt - Med alt respekt for idĂ©en, sĂĄ fĂĄr jeg ondt i hovedet hver gang jeg læser det "blad". Med fraser som "Kirsten er en chauffør som kører pĂĄ linje 1A og har gjort det siden den hed linje 1" - og "Arrivas Volvoer pĂĄ linje 173E er blevet opgraderet til miljøvenlige busser" samt en masse komma og tekstfejl, er bladet til tider en grim ælling. 
Udover Linje 1A aldrig har haft særlig meget til fælles med linje 1, og 173E kører med Volvo B10B-LE 63 N14 og til tider Volvo B7RLE, så er det meget et skoleblad. Men idéen er god nok (: - Vi har dog BusFrontens medlemsblad, hvor alt den slags står.

 Danish Ghauri (skrevet 2008-01-28 22:00)| Link 
ja det sĂĄ iorden, jeg kan føle dig i det med tællesystemet, men jeg tror ikke Thomas nu skal bruge ret meget af sin fritid pĂĄ at lige holde sig opdateret omkring det, da der stĂĄr klart og tydeligt hvor mange nye billeder der er kommet pĂĄ hjemmesiden, desuden er det jo ogsĂĄ bare en midlertidlig hjemmeside, sĂĄ inden vi begynder at kritisere alt for meget, skal vi nok vente at se den færdige udgave , og er sikker pĂĄ at et ligende system vil være at finde. 
 
Med hensyn til Bladet, som jeg nu ikke nævnte i mit første indlæg, men ja nu nĂĄr du har nævnt, det en masse chauffører roser bladets mĂĄske lidt anderledes stil, og mht. til de smĂĄ fejl der nu er hist og pist, sĂĄ er det jo ikke fordi redaktøreren er pĂĄ vores alder ;).  
Jeg mener bestemt ikke man kan kalde det for et skoleblad, det har forbedret sig markant fra før af og fremstår rimeligt professionelt, og reklamerne fra trafikselsskaberne viser at de gerne vil markere sig i bladet, og dermed viser en stor interesse for det, samtidig med at det ikke fokusere direkte imod busnørder i den forstand, men chauffører da det primært er tilgængeligt i Chaufførlokaler, og Garager. Så ja "I" har busfrontens medlemsblad, medens chaufførene har dette GRATIS blad :).

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2008-01-28 22:08)| Link 
Uden at blande mig for meget i, hvad Thomas laver til daglig, sĂĄ ville jeg ihvertfald aldrig pĂĄ min egen side http://dab-silkeborg.dk sidde og bruge tid, pĂĄ at tjekke andres hjemmesider, for at opdatere det pĂĄ min egen. 
Systemet der kører pĂĄ myldretid tæller via systemer pĂĄ hjemmesiderne der tæller billederne. 
 
Jeg syns idĂ©en med bladet er udemærket. Men min klare holdning, sĂĄvel med bladet som alt andet, er at man ikke skal begive sig ud i ting man ikke kan gøre fuldt ud. Men jeg giver dig ret i bladet er blevet bedre - men med masser af plads til yderligere forbedring. 
Det, der især er ærgeligt med bladet, er at visse historier og indlæg er hørt fra buschauffører. Mange af de historier er et æg, der er blevet til 5 høns. Og det er ikke noget, nogen burde bidrage med (:

 Danish Ghauri (skrevet 2008-01-28 22:49)| Link 
Ja kan se hvad du mener, sĂĄ mĂĄ vi hĂĄbe at der til den rigtige hjemmeside vil komme en ordentlig tæller sĂĄ det kan lade sig gøre ! 
 
Men det med chaufførene og rygterne er jo en stor del af den atmosfære chaufførene lever i og synes derfor det passer fint ind da det jo specielt er henvendt til dem, men selvfølgelig fremstår historierne sig som rygter og ikke som direkte fakta. Ja mon ikke vi vil se en yderligere forbedring af bladet løbende, jeg tror såmænd ikke at redaktøren ikke kan gøre tingene fuldt ud, men forsøger meget, og lære af sine fejl (:

 Thomas de Laine (skrevet 2008-01-29 19:09)| Link 
Omkring Billedagenten: Der er tale om et program, der en gang i timen besøger hjemmesiderne og læser antallet af billeder. For at det skal kunne lade sig gøre, skal tallet være til at skelne fra sidens indhold for en computer. Når en side en gang i mellem ikke er med i Billedagenten, er det fordi, automatisk læsning ikke kan lade sig gøre. Jeg skal se på, om Bustrafikken.dk kan komme med.

 Danish Ghauri (skrevet 2008-02-07 19:59)| Link 
Hej Thomas fandt du ud af noget nyt i sagen :)?

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2008-03-03 21:46)| Link 
Alle: PĂĄ www.bustrafikken.dk/busbilleder.aspx kan man endelig se mine busbilleder i stor udgave. Der ligges flere billeder ind efterhĂĄnden og der arbejdes pĂĄ at gøre billederne mindre sĂĄ de ikke ser sĂĄ store ud i fuld format. 
 
Thomas: Kan du nu sætte BusTrafikken på Billedagenten?

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
3. marts 2008

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/751
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.