Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > transport-siden.dk nedlagt?

transport-siden.dk nedlagt?

 Thomas Bruun (skrevet 2007-06-10 11:25)| Link 
Jeg kan ihvertfald ikke komme ind på siden mere,så er den nedlagt eller bare flyttet?

 Ronni Bjørn Svensson (skrevet 2007-06-10 11:46)| Link 
Hej Thomas 
Prøv at se indlægget i trÃ¥den "Transportgalleri.dk"  
Mvh 
Ronni 

 Thomas Bruun (skrevet 2007-06-10 13:48)| Link 
Ok tak for tippet - det var da noget værre skidt med deres udbyder :-(

 Dennis (skrevet 2007-06-10 16:09)| Link 
Hej. Ja, jeg kan kun beklage meget. Syntes ogsÃ¥ selv det er træls. Ved ikke hvor vidt TPS kommer op at køre igen. Men billeder vil sÃ¥ blive uploadet pÃ¥ den nye side. 
 
Mvh. Dennis - http://www.transportgalleri.dk

 Dennis (skrevet 2007-06-10 16:11)| Link 
Men som sagt, kan der oprettes bruger, og derefter skrive spørgsmål eller lign. hvis man skulle have nogle i forbindelse med billedet.

 Thomas Bruun (skrevet 2007-06-10 22:47)| Link 
Op på hesten igen ;-)

 Christian H. Tarrach Paulsen (skrevet 2007-06-11 14:36)| Link 
Nu mÃ¥ vi se om TP-s.dk vender tilbage. 
I modsat fald findes der et væld af busfora. Brug dem! Busfronten, TNH-Satire's busforum og dette forum. 
 
Jeg er måske lidt ked af det personligt, at det ikke lykkedes mig at slå rekorden med 1000 indlæg på det gamle forum. ;-)

 Dennis (skrevet 2007-06-11 17:01)| Link 
Heh, men du var tæt pÃ¥ Christian. 
 
- Lige præcis. Det er ogsÃ¥ derfor jeg ikke ved om det kommer op at køre igen. Det er kæmpe arbejde at fÃ¥ hele den tidligere TPS op at køre igen. Vi er i stor "konkurrence" hvis man kan kalde det. Der er masser af forum, bÃ¥de for busser og tog. Da jeg stadig gÃ¥r og tager billeder, er den nye side oprettet hvor i altid vil kunne se mine billeder. Og førhen hvor i stilte spørgsmÃ¥l om busserne i galleri over forum, kan det nu gøres som en kommentar under billedet. 
 
Jeg hÃ¥ber i stadig har lyst til at ligge vejen forbi http://www.transportgalleri.dk engang i mellem. Selvom jeg godt ved at det hovedsageligt var forummet der gjorde vi dagligt havde et besøgstal pÃ¥ over 200. 
 
Mvh. Dennis

 Thomas Bruun (skrevet 2007-06-11 17:33)| Link 
Hvad har udbyderen der slettede alle filer at sige til det hele? Vedkommende må da være forpligtet til noget erstatning af en art,det er jo mange timers arbejde der er pist borte!

 Dennis (skrevet 2007-06-11 17:55)| Link 
Martin der står for design med mere, og også har kontakten til dem med dette problem er ikke hjemme for siden. Skal nok vende tilbage, og fortælle hvad de har som grundlag for dette skete.

 Jakob L. N. Christensen (skrevet 2007-06-11 19:06)| Link 
Ja det ser jeg ogsÃ¥ frem til eftersom linie1.dk ogsÃ¥ er hos surftown.... 
De siger da ellers de ikke har nedetid og alt det der....

 Christian H. Tarrach Paulsen (skrevet 2007-06-11 21:25)| Link 
Rent faktisk synes jeg at det vil være meget synd hvis transport-siden.dk lukkede helt. 
SÃ¥vidt jeg ved sÃ¥ var det eneste sted som samlede alle slags "transportnørder" eet sted. 
 
Sådan som jeg ser det, så var der - og er der - grundlag for et forum for alle slags entusiaster af enhver "transport-art". Så det vil være meget "sur røv" hvis det ikke bliver til noget.

 Dennis (skrevet 2007-06-11 22:28)| Link 
Hej. Jeg vil hÃ¥be Martin gider arbejdet med at fÃ¥ siden op at køre igen, men der vil nok gÃ¥ et stykke tid. Vi satser pÃ¥ at der er lavet en backup. Seneste nyt er at Surfttown har lukket den pÃ¥ baggrund af vi bruger for mange af deres resourcer. De vil ikke give nogle penge retur hvis det ender med siden ikke kommer op at køre igen. Men vi mÃ¥ hoppe til en anden udbyder.  
 
Ja, det var nemlig et rigtig godt samlingssted. Jeg hÃ¥ber ogsÃ¥ at vi forsat kan have dette. Men hvor lang tid der vil gÃ¥ er uvis. 
 
Mvh. Dennis

 Christian Hebell Paulsen (skrevet 2007-07-12 11:44)| Link 
tp-s.dk er oppe at køre igen. Inkl. et forum! :-D

 Dennis (skrevet 2007-07-12 21:45)| Link 
Hej alle sammen..  
 
Det gør mig rigtig glad, at se i stadig har en interesse i siden, og holder øje. Der er endda allerede postet nye indlæg i forummet. Lækkert at se.  
 
Desværre, har de kun Ã¥bnet op for den midlertidigt, for at Martin (webmaster) kan fÃ¥ det indhold der nu er til at redde, med over pÃ¥ en anden server. Surftown vil ikke længere have os, fordi vi brugte sÃ¥ meget trafik. Og ærlig talt, sÃ¥ ønsker jeg heller ikke dem efter dette.  
 
Derfor flytter vi vores domænenavn med over pÃ¥ den nye side som jeg startede op med www.transportgalleri.dk som gerne snart skulle virke som TPS via bÃ¥de www.transport-siden.dk og www.transportgalleri.dk  
 
Glæder mig til det stÃ¥r klar. Vil desværre intet sige om hvornÃ¥r dette sker, da det jo som sagt ikke er mig selv der skal udføre det. 
 
Mvh. Dennis 
http://www.transportgalleri.dk/

 Thomas de Laine (skrevet 2007-07-12 23:11)| Link 
Det er godt at høre, at siden er pÃ¥ vej tilbage - i en eller anden form i hvert fald. Held og lykke med det. 
 
Jeg synes ikke umiddelbart, Surftowns forklaring giver mening. Længere oppe i dette emne er det nævnt, at I havde et dagligt besøgstal et stykke over de 200. Det giver gennemsnitligt flere minutter mellem hvert besøg, hvilket ikke burde kunne få selv et billigt webhotel til at give op - heller ikke, selvom nogle af brugerne engang imellem uploader et billede på et par MB. Når I er færdige med at redde, hvad reddes kan, synes jeg derfor, I bør forlange at få den rigtige forklaring på, hvorfor de vil af med jer.

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2007-07-13 00:11)| Link 
Jeg syns ogsÃ¥ den forklaring lyder lidt ude i vandet.. Jeg har svingende besøg pÃ¥ min hjemmeside, alt lige fra 130 til 1300 om dagen, sÃ¥ det skulle da slet ikke være et problem med et besøgstal pÃ¥ 200.. 
Men god idé at droppe surftown - jeg er personligt glad over one.com da de stort set aldrig nogensinde har uventet nedeproblemer.

 Dennis (skrevet 2007-07-13 11:01)| Link 
Hej igen. 
 
For de første er de svære at komme i kontakt med nÃ¥r man vil klage. SÃ¥dan er det vist med alle firmaer nu om dage. 
 
Men de kan ikke give anden yderligere forklaring. 
 
Iøvrigt har de medddelt de nok skal tilbagebetale den sidste indbetaling vi gav dem. 
 

 Christian Hebell Paulsen (skrevet 2007-07-13 11:44)| Link 
Det lyder godt at I har fÃ¥et en fornuftig aftale med Surftown. Men tjek lige om de nu ogsÃ¥ tilbagebetaler det korrekte beløb. 
 
PS: Det ser ud som om Surftown har puttet jer på en meget lille surfer, for der er lang responstid når man skal ind på siden.

 Keld H. Mikkelsen (skrevet 2007-07-13 11:49)| Link 
SÃ¥ længe at man bruger et discount-webhotel, sÃ¥ mÃ¥ man vel affinde sig med at kundeservice er en by i Rusland....! 
 
Pris og kvalitet følges som regel ad.

 Christian Hebell Paulsen (skrevet 2007-07-13 13:37)| Link 
Til Dennis og jer andre! 
 
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2007/07/13/101135.htm?wbc_purpose=update%2b 
 
Surftown er blevet meldt til politiet for falske priser.

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
13. juli 2007

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/581
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.