Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Hvad er vigtigst??

Hvad er vigtigst??

Blokeret emne: Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 den nysgerrige (skrevet 2006-06-20 11:15)| Link 
Hej alle!  
 
Jeg ville blive rigtig glad, hvis alle bare ville svare pĂĄ, hvad der er vigtigst for dem ved et buslæskur/stoppested?... 
 
1) At kunne se, hvad klokken er? 
2) At kunne se, hvornĂĄr bussen gĂĄr? 
3) At fĂĄ læ fra regn og blæst? 
4) At kunne sidde ned? 
 
PĂĄ forhĂĄnd tak for det :o)

 Christian H. Paulsen (skrevet 2006-06-20 20:18)| Link 
Hvis jeg stod med en hotdog i et læskur, sĂĄ ville jeg sætte pris pĂĄ: 
 
1) At vide hvor lang tid jeg har stĂĄet og gumlet pĂĄ den. 
2) Hvor hurtig jeg skal spise den inden bussen kommer. 
3) At undgĂĄ det faktum at remouladen bliver vasket væk sammen med ketchuppen og løggene. 
4) Jo, at stĂĄ op og spise den gøre lidt nas i den sidste ende. Især hvis bussen er forsinket. 
 
Håber, at disse svar var fyldestgørende.

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-06-20 21:37)| Link 
Til det vil jeg gerne spørge, Var der Sennep i den Hot Dog?, og hvilken linje ventede du på?..

 Kim B10M (skrevet 2006-06-20 22:34)| Link 
Det her emne lugter af "Maja"..

 den nysgerrige (skrevet 2006-06-21 09:12)| Link 
I tror det måske ikke, men det var faktisk et seriøst spørgsmål...

 Sennahoj (skrevet 2006-06-21 11:31)| Link 
Seriøst svar sĂĄ: 
 
Helt klart et fadølsanlæg! 
 
:-)

 Thomas de Laine (skrevet 2006-06-21 14:04)| Link 
Jeg støtter gerne Sennahoj... 
 
I forlængelse af diskussionen kunne jeg i øvrigt godt tænke mig et svar pĂĄ det gamle spørgsmĂĄl: Hvad er højest, et skrig eller RundetĂĄrn? 
 
Sagt på en anden måde, så kan man ikke som sådan svare på spørgsmålet. Det skulle da lige være ved at bede et repræsentativt udsnit af buspassagererne om at prioritere mellem de fire punkter. Det vil nok i den forbindelse være en fordel at klarlægge, om svaret ønskes i forhold til et bustoppested eller et læskur.

 Peter Berggrén Brandsen (skrevet 2006-06-22 15:41)| Link 
Jeg ville vente ekstra længe, hvis der er fadølsanlæg... Især i weekenden. Er der også saltstænger?

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-06-22 16:30)| Link 
Mon Arriva's næste plan er at oprette et datterselskab 'Party when you wait'?..

 Sennahoj (skrevet 2006-06-22 16:58)| Link 
Ja - læskurene langs 300S vil pga. af ventetiden til næste bus hurtigt udarte sig til rene drukbuler!

 Kim B10M (skrevet 2006-06-22 17:04)| Link 
Speaking of 300S; bus 1979 MB O405GN holdte på broen ved Herlev st. i går og fungerede som én stor samovar, der kom ihvertfald mange liter kogende vand ud af den nede ved motoren. Desværre var der ingen te-breve og krus i nærheden som man kunne bruge mens man håbede på at der kom en 300S igen senere på eftermiddagen.

 Christian H. Paulsen (skrevet 2006-06-22 17:28)| Link 
Heroppe har vi den verdensberømte "Fontænen" beliggende fem minutter fra busterminalen her i Aalborg. Måske skulle NT overveje at købe den og flytte den til busstoppestederne på Vesterbro, nu hvor Boulevarden igen skal lukkes og bybusserne kante sig imellem hoben af myldretidstrafikanter med forsinkelser til følge.

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-06-22 17:41)| Link 
I har da ogsĂĄ brug for fontænen tæt pĂĄ rutebilstationen nu nĂĄr arriva vil købe sig til misbrugte B10M, og nye B12M.. 
 
Talking about 300S, Jeg har hørt at planerne var at alle passagere fik uddelt gratis kop og en pakke thebreve, samt et bevis til 3 gratis øl pr. misset bus..

 Christian H. Paulsen (skrevet 2006-06-22 19:20)| Link 
Sidst Boulevarden var lukkede mĂĄtte man lægge fem-syv minutter(mindst!) til bybussernes køreplan. SĂĄ en pølse pĂĄ NT's regning er ikke at foragte. Og sĂĄ mĂĄ vi se om der skal bankes en pølsevogn op ved busterminalen ude i fremtiden. 
 
Vedr. 300S: Kanske man skulle forbi bageren efter "rutebiler", hvis man skulle have en kop busthe.

 Fjord-Jesper (skrevet 2006-07-07 15:26)| Link 
I Skibby kører det godt!...Læskurret er 100m. væk fra selve stoppestedet!....Skibby Kommune er så genial!

Blokeret emne: Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
7. juli 2006

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/351
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.