Interesant tekst på dette billede.
Peter R (skrevet 2006-04-13 15:26) | | Link | Hej Det er interesant det der står på dette billede, kan man få mere af vide om dette? http://www.myldretid.dk/billeder/vis_billede.php?foto_id=662 Der er mange af mine medstuderende på DTU som vil være kede af at miste 174E, i forvejen mangler der mange busser til DTU. På DTU oplever man lidt af hvert. Der er mange mennesker som bliver efterladt på Lyngby st. Lidt information: Dengang da connex havde linie 350s kørte der tit gasbusser med blå hjørner på linie 590P og 591P. Efter connex har mistet denne linie kører der i stedet, faktisk stortset hver dag busser beregnet til linie 6A med røde hjørner og 6A klistermærker. De kulturbusser med tegninger på siden kører endda også tit på linierne. Desuden er der en ældgammel bus hvor der står "de hvide busser" oppe langs tagkanten, som har skolebuslogoer foran og bagpå, som engang imellem bliver sat ind som ekstra bus mellem lyngby station og DTU, denne bus er enten skiltet 300 eller 590 og intet andet. Der er også en anden gammel højgulvsbus, som kører rimelig tit som ekstra bus på 300s fra lyngby til DTU. Den bliver altid kørt af den samme ældre mand, som sidder i almindeligt tøj. |
MichaelS (skrevet 2006-04-13 22:05) | | Link | Linie 300S får 5 ? minutters drift i myldretiden - istedet for den ekstra kørsel nedlægges linie 174E til oktober 2006 - CityTrafik Glostrup overtager ved samme lejlighed kørslen på 153E og 154E fra Arriva som kompensation for 174E. |
Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-04-14 00:00) | | Link | Det er noget lort at man nedlægger linje 174E, men sådan er det nu engang.. HUR har jo ikke forstand på noget af det de gør.. Det bliver iøvrigt sjovt at se Scania/Berkhof busserne på linje 300S.. Og dejligt igen at se ordentlige busser på 153E/154E.. Jeg vidste ikke at De Hvide Busser også var begyndt at køre en dublering på linje 300S/590P, men Dyssell kører kl. 7.18 (+/- 1-2 min) fra Breelte Skov, til Lyngby - Og så en omgang på linje 590P umiddelbart efter ankomst.. |
Peter R (skrevet 2006-04-14 10:24) | | Link | okay. Til Sikanter: det var nu ikke billedet som var det væsentlige, det var teksten. |
Christian H. Tarrach Paulsen (skrevet 2006-04-14 10:46) | | Link | Sikander: Igen...du har ikke rettigheder til billedet, så derfor må du ikke uploade det! Kun lave et link til billede. |
Kim B10M (skrevet 2006-04-14 12:07) | | Link | Ja, det er meget irriterende med stavefejl ! |
Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-04-14 14:11) | | Link | Hvis jeg havde en tier for hver gang, mit navn var blevet stavet 'Jeff' eller udtalt 'Jef' istedet for 'Djef' som det skal udtales - Så ville jeg være millionær idag.. Men sådan er det ikke, og jeg syntes at vi alle burde kunne bære over med at ingen af os er fejlfri eller verdens bedste staver.. Så længe vi forstår hinanden, så er problemet vel ikke det helt store?.. |
Christian H. Paulsen (skrevet 2006-04-14 21:25) | | Link | Sålænge indlægget ikke minder om en god gammeldaws (sådan skal det staves på 'jysk'") ærtesuppe, så er det fint for mig. |
Bussemand (skrevet 2006-05-02 19:53) | | Link | De hvide busser kører mig bekendt ikke på disse linier, men Dyssell (som jo er gammel chauffør fra de hvide) har overtaget 3-4 stk. af DHB´s gamle højgulvsvogne, og IKKE fjernet navnene. Tjek hvad der der står på venstre side under chf.vindue. Det er nok Dyssell der kører. |
Mugge (skrevet 2006-05-03 18:45) | | Link | Ja, for den eneste indregisteret højgulvsfætter som DHB har, er 8731... og den står der intet på udover "de hvide busser" logoet på venstre side, under chf. vindue. |
Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.
|