Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > DAB-gasbusser til Sibirien (var: Så er det sket)

DAB-gasbusser til Sibirien (var: Så er det sket)

Rasmus Poulsen (skrevet 2005-11-30 11:59)| Link 
Det er med skam jeg m melde at gasbusserne p min side nu er sendt til Sibirien....  
HULK SNFT

Sennahoj (skrevet 2005-11-30 13:03)| Link 
Hvilken sammenhng skulle det indlg have vret en del af? 
Jeg efterlyser at man bare er en anelse mere uddybende. Ovenstende indlg forekommer mig fuldstndigt meningslst... 

Sebastian Bay-Pihl (skrevet 2005-11-30 13:58)| Link 
Sennahoj: Hvis du gr ind p Rasmus' hjemmeside finder du ud af det... Han er meget glad for de gasbusser.

Sennahoj (skrevet 2005-11-30 14:47)| Link 
Sebastian, 
Jeg kan ogs godt lide gasbusser, men Rasmus trd giver stadig ingen mening. 
Skal der vre en smule serisitet i et forum m man forklare hvad man mener, eller skrive hvad man henviser til.

Sennahoj (skrevet 2005-11-30 14:52)| Link 
OK Sebastian, 
Glem hvad jeg skrev. Jeg har vret p hjemmesiden og fik derved en forklaring... 

mvh 

Sebastian Bay-Pihl (skrevet 2005-11-30 15:10)| Link 
Okay, betragt det som glemt... ;-)

Rasmus Poulsen (skrevet 2005-11-30 15:30)| Link 
Jeg undskylder min lidt korte besked, men det har en ganske enkelt forklaring. Jeg fik en masse pc-opgaver midt i beskeden (Derfor ingen underskrift. Jeg er sekundr it-ansvarlig ude p min skole... Seh derfor! N, men her kommer min besked ( i hel format. 
Hej alle. 
Det er med sorg jeg m melde at gasbusserne der er henstillet i Silkeborg fra dags dato er blevet flyttet fra DK til Sibirien. Ukendt grund. HULK SNFT. 
Jeg krte tilfldigt forbi, og s det, gik ind og forhrte mig. (Derfor ingen billeder) 
Mit gt er, at de skal bruges i Sibirien, da der jo er meget koldt, og benzin/Diesel fryser, s er Gas jo lsningen (Da det er gasbusser) 
Hilsen (Gas)Bus Maniac

Kim B10M (skrevet 2005-11-30 16:01)| Link 
Buuuuhhh huuuuuh. Vrl Hyyyyylll...

Rasmus Poulsen (skrevet 2005-11-30 16:34)| Link 
Tak Kim... :D Har det bedre med at vide jeg ikke er den eneste.

Keld H. Mikkelsen (skrevet 2005-11-30 20:24)| Link 
Efter at have gennemlst denne trd, synes jeg nu ikke at jeg kan finde ud af, om disse gasbusser virkelig er sendt til Sibirien, eller om det bare er Rasmus der gtter i blinde?

Thomas de Laine (skrevet 2005-11-30 20:46)| Link 
Jeg ved ikke, hvor officielt det er, s jeg vil undlade at nvne stedet. Men jeg mener, rent geografisk, at vi ikke taler om Sibirien, men dog tt p. Det kommer dog an p, hvordan Sibirien er afgrnset, og det kan mit atlas mrkeligt nok ikke oplyse!

Kim B10M (skrevet 2005-12-01 08:42)| Link 
Det er korrekt at de er solgt til Rusland. Forventet levetid; 3-6 mneder! Mske helt op til et r for enkelte af dem.

Claus Larsen (skrevet 2005-12-01 11:28)| Link 
hh de stakkels russer, jeg ved godt 
at nogle mener at disse busser er knne, 
men ak de er slve svrre at servicere 
bare sprg en mek. fra SBM, de er tillige 
temlig dyre at vedligholde, de er ogs 
meget hrde i bremsen, de har et hjt 
tyngdepunkt, s stakkels russer.

Thomas de Laine (skrevet 2005-12-01 11:38)| Link 
De skal vist vedligeholdes nogenlunde p samme ambitionsniveau som denne her Liaz 677 (russisk standardbybus): 

http://myldretid.dk/billeder/vis_billede.php?foto_id=224 

Samme by, som havde den her viste bus, kunne ikke holde sine Volvo B10M'er (ls: evighedsmaksiner) fra 1994 krende!

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

Opdateret sidst:
1. december 2005

Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt

Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/forum/emne/209
Copyright © 1999-2022 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.