DAB-gasbusser til Sibirien (var: Så er det sket)
Rasmus Poulsen (skrevet 2005-11-30 11:59) | | Link | Det er med skam jeg må melde at gasbusserne på min side nu er sendt til Sibirien.... HULK SNØFT |
Sennahoj (skrevet 2005-11-30 13:03) | | Link | Hvilken sammenhæng skulle det indlæg have været en del af? Jeg efterlyser at man bare er en anelse mere uddybende. Ovenstående indlæg forekommer mig fuldstændigt meningsløst...
|
Sebastian Bay-Pihl (skrevet 2005-11-30 13:58) | | Link | Sennahoj: Hvis du går ind på Rasmus' hjemmeside finder du ud af det... Han er meget glad for de gasbusser. |
Sennahoj (skrevet 2005-11-30 14:47) | | Link | Sebastian, Jeg kan også godt lide gasbusser, men Rasmus´ tråd giver stadig ingen mening. Skal der være en smule seriøsitet i et forum må man forklare hvad man mener, eller skrive hvad man henviser til. |
Sennahoj (skrevet 2005-11-30 14:52) | | Link | OK Sebastian, Glem hvad jeg skrev. Jeg har været på hjemmesiden og fik derved en forklaring... mvh
|
Rasmus Poulsen (skrevet 2005-11-30 15:30) | | Link | Jeg undskylder min lidt korte besked, men det har en ganske enkelt forklaring. Jeg fik en masse pc-opgaver midt i beskeden (Derfor ingen underskrift. Jeg er sekundær it-ansvarlig ude på min skole... Såeh derfor! Nå, men her kommer min besked ( i hel format. ******** Hej alle. Det er med sorg jeg må melde at gasbusserne der er henstillet i Silkeborg fra dags dato er blevet flyttet fra DK til Sibirien. Ukendt grund. HULK SNØFT. Jeg kørte tilfældigt forbi, og så det, gik ind og forhørte mig. (Derfor ingen billeder) Mit gæt er, at de skal bruges i Sibirien, da der jo er meget koldt, og benzin/Diesel fryser, så er Gas jo løsningen (Da det er gasbusser) Hilsen (Gas)Bus Maniac |
Kim B10M (skrevet 2005-11-30 16:01) | | Link | Buuuuhhh huuuuuh. Vrææææl Hyyyyylll... |
Rasmus Poulsen (skrevet 2005-11-30 16:34) | | Link | Tak Kim... :D Har det bedre med at vide jeg ikke er den eneste. |
Keld H. Mikkelsen (skrevet 2005-11-30 20:24) | | Link | Efter at have gennemlæst denne tråd, synes jeg nu ikke at jeg kan finde ud af, om disse gasbusser virkelig er sendt til Sibirien, eller om det bare er Rasmus der gætter i blinde? |
Thomas de Laine (skrevet 2005-11-30 20:46) | | Link | Jeg ved ikke, hvor officielt det er, så jeg vil undlade at nævne stedet. Men jeg mener, rent geografisk, at vi ikke taler om Sibirien, men dog tæt på. Det kommer dog an på, hvordan Sibirien er afgrænset, og det kan mit atlas mærkeligt nok ikke oplyse! |
Kim B10M (skrevet 2005-12-01 08:42) | | Link | Det er korrekt at de er solgt til Rusland. Forventet levetid; 3-6 måneder! Måske helt op til et år for enkelte af dem. |
Claus Larsen (skrevet 2005-12-01 11:28) | | Link | Åååhh de stakkels russer, jeg ved godt at nogle mener at disse busser er kønne, men ak de er sløve sværre at servicere bare spørg en mek. fra SBM, de er tillige temlig dyre at vedligholde, de er også meget hårde i bremsen, de har et højt tyngdepunkt, så stakkels russer. |
Thomas de Laine (skrevet 2005-12-01 11:38) | | Link | De skal vist vedligeholdes nogenlunde på samme ambitionsniveau som denne her Liaz 677 (russisk standardbybus): http://myldretid.dk/billeder/vis_billede.php?foto_id=224 Samme by, som havde den her viste bus, kunne ikke holde sine Volvo B10M'er (læs: evighedsmaksiner) fra 1994 kørende! |
Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.
|