Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Hvor mange ex-ÅS busser har forsvaret haft?

Hvor mange ex-ÅS busser har forsvaret haft?

 Thomas Bruun (skrevet 2006-12-03 16:35)| Link 
Hej!  
 
Jeg var lige inde p transport-siden.dk og kigge p de nye billeder fra arrangementet p KTA Nrre Sundby i gr,og hidtil har jeg vidst at hren har haft et antal af de gamle S busser med dre 2-0-0.Men s dukkede dt her op p min skrm 
 
[IMG]http://i144.photobucket.com/albums/r178/justincasebanddk/LeylandDABKTA.jpg[/IMG] 
(Foto:Denvar) 
 
Det er helt nyt for mig at hren osse har haft busser fra S med dre 2-0-2,nogen der ved prcis hvor mange de har/eller har haft? 
 
Mvh Thomas

 Thomas Bruun (skrevet 2006-12-03 16:39)| Link 
[Indsat billede fjernet af red.] 
 
S skulle dt virke ;-)

 Dennis (skrevet 2006-12-07 18:31)| Link 
Hej Thomas.. 
 
M jeg have lov at gre dig opmrksom p at det du har gjort med dette billede er ULOVLIGT?? 
 
Du har kopieret billedet fra min hjemmeside, derefter uploadet det via Photobucket, og sidst linket til billedet her over.  
 
Ved ikke om du har mulighed for at redigere i indlget.. men nkser billedet fjernet af webmaster i s fald..  
 
Linket til billedet: http://www.transport-siden.dk/galleri/displayimage.php?pos=-4714  
Som i vrigt er den rigtige mde at henvise til et billede p.

 Thomas de Laine (skrevet 2006-12-07 18:47)| Link 
Jeg har fjernet billedet fra Thomas Bruuns indlg ovenfor. 
 
Som der ogs str i vejledningen til, hvordan billeder indsttes (under feltet, man skriver indlg i, eller i detaljer p http://myldretid.dk/forum/hjaelp.php#16), m man selvflgelig kun indstte billeder, man selv har ophavsretten til.

 Thomas de Laine (skrevet 2006-12-07 20:06)| Link 
Omkring de to S-bussers identitet, s str svaret i denne forumtrd p Transport-siden.dk: 
http://transport-siden.dk/forum/viewtopic.php?t=614

 Thomas Bruun (skrevet 2006-12-07 23:13)| Link 
Jeg havde dog fotografens navn.Men det var en fejl fra min side,sorry..

 Thomas Bruun (skrevet 2006-12-07 23:14)| Link 
Jeg havde dog nvnt fotografens navn.Men det var en fejl fra min side,sorry..

 Christian Hebell Paulsen (skrevet 2006-12-08 15:25)| Link 
Det er ikke nok at nvne at nvne fotografens "nickname". Desuden skal du have en tilladelse til at bringe billedet. Det kan evt. gres via mail. 
Ls mere p www.ophavsret.dk

 Kim B10M (skrevet 2006-12-08 16:44)| Link 
Thomas de Laine skrev: 
Omkring de to S-bussers identitet, s str svaret i denne forumtrd p Transport-siden.dk:  
http://transport-siden.dk/forum/viewtopic.php?t=614 
 
Busserne er ex. S 113 & 143 (68529).

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
8. december 2006

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/forum/emne/459
Copyright © 1999-2022 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.