Arriva starter nyt rullende vandland!
Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-08-28 00:37) | | Link | Ja, linje 300S er i disse regnvejrsfyldte dage blevet forvandlet til et rullende vandland.. Det regner simpelthen ind af Mercedes ledbusserne's tag.. Jeg tog turen fra Glostrup til Ringvejsbroen igår eftermiddags, og ville da lige fortælle chaufføren at hele bagsæde-regionen var oversvømmet, men han henviste mig til instrumentbrættet og rattet som var ligeså vandfyldt.. Så nu har Lalandia virkelig fået konkurrence! |
Kim B10M (skrevet 2006-08-28 09:36) | | Link | Sjovt. Men hvis disse "kvalitets-busser" har ligeså store rusthuller i taget som alle andre steder i karrosseriet, så er det jo nok derfor. |
Thomas de Laine (skrevet 2006-08-28 11:21) | | Link | Havde det bare været bus 1975. Så kunne det være, at den ikke var brændt i går aftes... |
Kim B10M (skrevet 2006-08-28 13:58) | | Link | Lige min tanke. MÃ¥ske er det ligefrem forbyggende mod motorbrand og folk der ryger i bussen. |
Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-08-28 21:04) | | Link | Ja, det var ikke langt fra.. Det var 1976 der havde nedkølingssystemet tændt.. |
Thomas de Laine (skrevet 2006-09-11 18:49) | | Link | I dag havde Arriva en lignende service til passagererne på linje 4A i form af bus 1831, hvor der konstant dryppede dejligt koldt vand ned på hele stolerækken langs vinduerne i dørsiden mellem midter- og bagdør. Årsagen kan ikke have været, at det regnede ned gennem taget, eftersom det ikke var regnvejr... men jeg gætter på, vandet stammede fra air-condition-systemet. |
Steffen Møller Pedersen (skrevet 2006-09-22 15:22) | | Link | Hej! Jeg vil lige tilføje, at Fjordbus ogsÃ¥ har startet et lille rullende vandland. :-) I gÃ¥r kørte jeg nemlig med bus 600S (vogn 7482). I Ølstykke sagde et par passagerer, at nogle af sæderne var vÃ¥de. Chaufføreen konstaterede, at det var aircondition-anlægget, der dryppede. Han ringede til "en eller anden i Fjordbus", som arrangerede, at der holdte en anden bus (vogn 7477) i Jyllinge, som overtog kørslen. |
Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.
|