Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Arriva starter nyt rullende vandland!

Arriva starter nyt rullende vandland!

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-08-28 00:37)| Link 
Ja, linje 300S er i disse regnvejrsfyldte dage blevet forvandlet til et rullende vandland.. 
Det regner simpelthen ind af Mercedes ledbusserne's tag.. Jeg tog turen fra Glostrup til Ringvejsbroen igÃ¥r eftermiddags, og ville da lige fortælle chaufføren at hele bagsæde-regionen var oversvømmet, men han henviste mig til instrumentbrættet og rattet som var ligesÃ¥ vandfyldt.. 
 
Så nu har Lalandia virkelig fået konkurrence!

 Kim B10M (skrevet 2006-08-28 09:36)| Link 
Sjovt. Men hvis disse "kvalitets-busser" har ligeså store rusthuller i taget som alle andre steder i karrosseriet, så er det jo nok derfor.

 Thomas de Laine (skrevet 2006-08-28 11:21)| Link 
Havde det bare været bus 1975. Så kunne det være, at den ikke var brændt i går aftes...

 Kim B10M (skrevet 2006-08-28 13:58)| Link 
Lige min tanke. MÃ¥ske er det ligefrem forbyggende mod motorbrand og folk der ryger i bussen.

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-08-28 21:04)| Link 
Ja, det var ikke langt fra.. Det var 1976 der havde nedkølingssystemet tændt..

 Thomas de Laine (skrevet 2006-09-11 18:49)| Link 
I dag havde Arriva en lignende service til passagererne på linje 4A i form af bus 1831, hvor der konstant dryppede dejligt koldt vand ned på hele stolerækken langs vinduerne i dørsiden mellem midter- og bagdør. Årsagen kan ikke have været, at det regnede ned gennem taget, eftersom det ikke var regnvejr... men jeg gætter på, vandet stammede fra air-condition-systemet.

 Steffen Møller Pedersen (skrevet 2006-09-22 15:22)| Link 
Hej! 
 
Jeg vil lige tilføje, at Fjordbus ogsÃ¥ har startet et lille rullende vandland. :-) 
 
I gÃ¥r kørte jeg nemlig med bus 600S (vogn 7482).  
 
I Ølstykke sagde et par passagerer, at nogle af sæderne var vÃ¥de. Chaufføreen konstaterede, at det var aircondition-anlægget, der dryppede. 
 
Han ringede til "en eller anden i Fjordbus", som arrangerede, at der holdte en anden bus (vogn 7477) i Jyllinge, som overtog kørslen.

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
22. september 2006

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/382
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.