HUR-linjeændringer 9. april 2006
Thomas de Laine (skrevet 2006-04-03 11:46) | | Link | Den 9. april får i alt 12 buslinjer i HUR-området nye køreplaner. Her er en oversigt over diverse aktuelle linje- og køreplansændringer. Linje 1A, 2A, 3A, 5A og 18 får fra 9.4. ny sommerkøreplan med lidt færre afgange i myldretiderne. Linje 130, 141, 142, 143, 145 og 152 får 9.4. nye køreplaner med bedre korrespondance mellem bus og tog på Glostrup (130, 141, 143), Albertslund (141), Skovlunde (142, 145) og Værløse (152) og Brøndbyøster stationer (130). Linje 143 bliver fra 9.4. endvidere ført over Fabriksparken på hver anden afgang i myldretiden. Linje 218, 224 og 227 er omlagt fra 31.3. og indtil videre ad Elverdamsvej - Bygaden - Kirkevej til den midlertidige busterminal på Præstemarksvej. Linje 381 får 9.4. ny køreplan med ændrede afgangstider i weekenden, så der opnås bedre forbindelse mellem bus og tog på Allerød st. |
Sebastian Bay-Pihl (skrevet 2006-04-03 12:19) | | Link | Linie 130 kan jeg personligt ikke forstå. Den passede udemærket til toget på enhver tid af døgnet både på Glostrup Station og Brøndbyøster Station. Og hvis man laver tiderne om, så må det da også have en eller anden indvirkning for Linierne 129 og 135, da disse tre linier er meget "afhængige" af hinanden. |
Thomas de Laine (skrevet 2006-04-03 13:12) | | Link | Ja, så længe det varer. Du kan stadig læse det i forummet, når det ikke længere er aktuelt. |
Sebastian Bay-Pihl (skrevet 2006-04-03 16:09) | | Link | Det kan måske være meget interessant? Måske er det bare mig, der opfatter det sådan, Sikandar, men du skriver i en meget pessimistisk tone lige nu? |
Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-04-03 19:24) | | Link | Sikander, Jeg syntes personligt selv der er en general venlig tone på forummet.. I Første omgang er det vigtigt at man lige vender hovedet mod navnlen, og ser om det er en selv der måske opfatter det forkert.. Bla. Indlægget 'Og??' opfattede jeg som værende en lille smule pessimistisk.. Hvad Thomas De Laine nok mente var at ændringerne på TTV forsvinder på et tidspunkt, mens tråden på forummet stadig vil være her - Og nok også i en mere interessant form.. Prøv at start sætningerne med stort, og skriv punktummer, uddyb dine indlæg så vi andre også forstår hvad det er du mener, så er jeg også sikker på du ikke oplever at folk er "sure".. |
Sebastian Bay-Pihl (skrevet 2006-04-03 23:06) | | Link | Der er jeg enig. Nogle gange kan dine indlæg være svære, at tyde, da der ikke er kommaer, punktummer og store bogstaver med. Vi plejer altid at have en venlig tone herinde. Det er jo det, der næsten kendetegner Myldretids forum. Jeg kan heller ikke lige se, hvor det skulle være, at folk bliver sure, når du skriver noget. |
Lars Elmvang (skrevet 2006-04-03 23:18) | | Link | Jeg er meget enig med Jef, Thomas og Sebastian. Dette forum kan ses som en opsamling af oplysninger, som indkommer fra en masse forskellige kilder. Nogle af disse kilder har ikke deres oplysninger tilgængelige i lang tid af gangen. Netop derfor er det rart at have et sted, man kan "slå tilbage" og se, hvad der er sket. Og Sikandar, der er altså ikke læsetvang - det eneste jeg vil sige er at der findes oplysninger nogle mener er mere relevante end andre, men så længe de er korrekte, kan de angives her i forummet, netop for at dele dem med andre. Skulle de være forkerte eller kun delvist korrekte er det da rart, at blive rettet, så man ikke selv går og tror noget forkert. Det var så "mine 5 cents" Mvh Lars |
Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-04-04 11:08) | | Link | Okay i har ret, men i mit indlæg, Bakken omlægning, har jeg glemt en linie, og så skriver Lars Elmvang "og så glemte du helt 250S" "der er du muligvis blevet noget forvirret, for der hvor du skrev "osv" var vedr. omlægningen som følge af Bakkens åbning, men 250S er omlagt ved Hovedbanen, og det har meget lidt med Bakkens åbning at gøre...." Der tror jeg næsten han prøver at modsige mig. Jeg troede bare at han var som om han sagde "hør efter mig!!!!!" Men i har ret. Læs det her. http://www.myldretid.dk/forum/emne/293 undskyld hvis jeg har kommet til at bruge dette indlæg til at skrive dette. |
Lars Elmvang (skrevet 2006-04-04 11:39) | | Link | Det virker unægtelig som om du ikke forstår hvad jeg skrev, så her opsummerer jeg: Du snakker øverst i dit indlæg om omlægninger som følge af Bakkens åbning og nederst om omlægninger ved Hovedbanen. I den del ang. Bakkens åbning nævner du et "osv" - mens du ikke gør dette i den del, der omhandler Hovedbanen. Heraf må antages at du selv er klar over at den del, der angår Bakkens åbning ikke er fuldstændig, mens du tilkendegiver at den del, der angår Hovedbanen ER fuldstændig. Hertil tilføjer jeg at du har glemt 250S. Til det svarer du at du skrev "osv" - hvorfor jeg kun kan antage (eftersom du skrev "osv" ved Bakkens åbning) at du tror at 250S er omlagt ved Hovedbanen på grund af Bakkens åbning (eller også blev du sur over at blive rettet - jeg vælger at tro det ikke var tilfældet) Jeg prøver såmænd at rette din fejl/ufuldstændighed, hvortil du svarer at det er lige meget. Det finder JEG uhøfligt. Så begynder du ligepludselig at skrive i denne tråd at "i er alle bare rigtig sure når man skriver noget " og tilføjer "de fleste". Så er der altså ikke meget at sige til, at andre brugere finder dig lettere ubehøvlet - især ikke efter dit indlæg som ikke bestod af andet end "Og??" Med ønsket om fortsat god debat Lars Elmvang |
Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.
|