Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > HUR-linjeændringer 9. april 2006

HUR-linjeændringer 9. april 2006

 Thomas de Laine (skrevet 2006-04-03 11:46)| Link 
Den 9. april fÃ¥r i alt 12 buslinjer i HUR-omrÃ¥det nye køreplaner. Her er en oversigt over diverse aktuelle linje- og køreplansændringer. 
 
Linje 1A, 2A, 3A, 5A og 18 fÃ¥r fra 9.4. ny sommerkøreplan med lidt færre afgange i myldretiderne. 
 
Linje 130, 141, 142, 143, 145 og 152 fÃ¥r 9.4. nye køreplaner med bedre korrespondance mellem bus og tog pÃ¥ Glostrup (130, 141, 143), Albertslund (141), Skovlunde (142, 145) og Værløse (152) og Brøndbyøster stationer (130). 
 
Linje 143 bliver fra 9.4. endvidere ført over Fabriksparken pÃ¥ hver anden afgang i myldretiden. 
 
Linje 218, 224 og 227 er omlagt fra 31.3. og indtil videre ad Elverdamsvej - Bygaden - Kirkevej til den midlertidige busterminal pÃ¥ Præstemarksvej. 
 
Linje 381 får 9.4. ny køreplan med ændrede afgangstider i weekenden, så der opnås bedre forbindelse mellem bus og tog på Allerød st.

 Sebastian Bay-Pihl (skrevet 2006-04-03 12:19)| Link 
Linie 130 kan jeg personligt ikke forstå. Den passede udemærket til toget på enhver tid af døgnet både på Glostrup Station og Brøndbyøster Station. Og hvis man laver tiderne om, så må det da også have en eller anden indvirkning for Linierne 129 og 135, da disse tre linier er meget "afhængige" af hinanden.

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-04-03 12:59)| Link 
Man kan altså læse det hele på HUR's hjemmeside eller Tekst-TV s. 442 på DR

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-04-03 13:00)| Link 
Undskyld side 449

 Thomas de Laine (skrevet 2006-04-03 13:12)| Link 
Ja, så længe det varer. Du kan stadig læse det i forummet, når det ikke længere er aktuelt.

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-04-03 15:46)| Link 
Og??

 Sebastian Bay-Pihl (skrevet 2006-04-03 16:09)| Link 
Det kan mÃ¥ske være meget interessant? 
Måske er det bare mig, der opfatter det sådan, Sikandar, men du skriver i en meget pessimistisk tone lige nu?

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-04-03 16:42)| Link 
i er alle bare rigtig sure nÃ¥r man skriver noget 

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-04-03 16:43)| Link 
de fleste

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-04-03 19:24)| Link 
Sikander, Jeg syntes personligt selv der er en general venlig tone pÃ¥ forummet.. 
I Første omgang er det vigtigt at man lige vender hovedet mod navnlen, og ser om det er en selv der mÃ¥ske opfatter det forkert.. 
Bla. Indlægget 'Og??' opfattede jeg som værende en lille smule pessimistisk.. Hvad Thomas De Laine nok mente var at ændringerne pÃ¥ TTV forsvinder pÃ¥ et tidspunkt, mens trÃ¥den pÃ¥ forummet stadig vil være her - Og nok ogsÃ¥ i en mere interessant form.. 
Prøv at start sætningerne med stort, og skriv punktummer, uddyb dine indlæg så vi andre også forstår hvad det er du mener, så er jeg også sikker på du ikke oplever at folk er "sure"..

 Sebastian Bay-Pihl (skrevet 2006-04-03 23:06)| Link 
Der er jeg enig. Nogle gange kan dine indlæg være svære, at tyde, da der ikke er kommaer, punktummer og store bogstaver med. Vi plejer altid at have en venlig tone herinde. Det er jo det, der næsten kendetegner Myldretids forum. Jeg kan heller ikke lige se, hvor det skulle være, at folk bliver sure, når du skriver noget.

 Lars Elmvang (skrevet 2006-04-03 23:18)| Link 
Jeg er meget enig med Jef, Thomas og Sebastian. 
Dette forum kan ses som en opsamling af oplysninger, som indkommer fra en masse forskellige kilder. Nogle af disse kilder har ikke deres oplysninger tilgængelige i lang tid af gangen. Netop derfor er det rart at have et sted, man kan "slÃ¥ tilbage" og se, hvad der er sket. 
Og Sikandar, der er altsÃ¥ ikke læsetvang - det eneste jeg vil sige er at der findes oplysninger nogle mener er mere relevante end andre, men sÃ¥ længe de er korrekte, kan de angives her i forummet, netop for at dele dem med andre. Skulle de være forkerte eller kun delvist korrekte er det da rart, at blive rettet, sÃ¥ man ikke selv gÃ¥r og tror noget forkert. 
 
Det var sÃ¥ "mine 5 cents" 
Mvh 
Lars

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-04-04 11:08)| Link 
Okay i har ret, men i mit indlæg, Bakken omlægning, har jeg glemt en linie, og sÃ¥ skriver Lars Elmvang "og sÃ¥ glemte du helt 250S" 
 
"der er du muligvis blevet noget forvirret, for der hvor du skrev "osv" var vedr. omlægningen som følge af Bakkens Ã¥bning, men 250S er omlagt ved Hovedbanen, og det har meget lidt med Bakkens Ã¥bning at gøre...." 
 
Der tror jeg næsten han prøver at modsige mig. Jeg troede bare at han var som om han sagde "hør efter mig!!!!!" 
 
Men i har ret. 
 
Læs det her. 
http://www.myldretid.dk/forum/emne/293 
 
undskyld hvis jeg har kommet til at bruge dette indlæg til at skrive dette.

 Lars Elmvang (skrevet 2006-04-04 11:39)| Link 
Det virker unægtelig som om du ikke forstÃ¥r hvad jeg skrev, sÃ¥ her opsummerer jeg: 
 
Du snakker øverst i dit indlæg om omlægninger som følge af Bakkens Ã¥bning og nederst om omlægninger ved Hovedbanen. 
I den del ang. Bakkens Ã¥bning nævner du et "osv" - mens du ikke gør dette i den del, der omhandler Hovedbanen. Heraf mÃ¥ antages at du selv er klar over at den del, der angÃ¥r Bakkens Ã¥bning ikke er fuldstændig, mens du tilkendegiver at den del, der angÃ¥r Hovedbanen ER fuldstændig. 
 
Hertil tilføjer jeg at du har glemt 250S. 
 
Til det svarer du at du skrev "osv" - hvorfor jeg kun kan antage (eftersom du skrev "osv" ved Bakkens Ã¥bning) at du tror at 250S er omlagt ved Hovedbanen pÃ¥ grund af Bakkens Ã¥bning (eller ogsÃ¥ blev du sur over at blive rettet - jeg vælger at tro det ikke var tilfældet) 
Jeg prøver sÃ¥mænd at rette din fejl/ufuldstændighed, hvortil du svarer at det er lige meget. Det finder JEG uhøfligt. 
 
SÃ¥ begynder du ligepludselig at skrive i denne trÃ¥d at "i er alle bare rigtig sure nÃ¥r man skriver noget " og tilføjer "de fleste". SÃ¥ er der altsÃ¥ ikke meget at sige til, at andre brugere finder dig lettere ubehøvlet - især ikke efter dit indlæg som ikke bestod af andet end "Og??" 
 
Med ønsket om fortsat god debat 
Lars Elmvang

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-04-04 11:42)| Link 
Kan vi ikke bare stoppe denne diskussion? 
 
Mange undskyldninger og hilsner Sikandar

 Sebastian Bay-Pihl (skrevet 2006-04-04 16:38)| Link 
Fornuftigt. :-)

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-04-04 19:45)| Link 
Tak :D

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
4. april 2006

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/296
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.