bus Brande1!!!
jakob (skrevet 2006-03-29 17:26) | | Link | hej jeg har set at oppe i kokkedal har de en dab der er tændt ild i sig af teksike årsager det var 1966 dab så nu har de kun syv dabber tilbage vennehilsen fra jakob rasmussen fra helsingør |
Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-03-29 19:59) | | Link | Jeg henviser til at du læser http://myldretid.dk/forum/skrivetips.php Tak! |
Claus Larsen (skrevet 2006-03-29 22:48) | | Link | Hej Jakob 1966 brændte lørdag aften, omkring kl. 20.00 det var så vidt det vides en elfegl, men brandteknisk er ved at se på den, det gode ved det er er at den brændte på anlægget, det skulle hvist betydde noget for forsikringen. Men jeg tror ikke at den kommer ud at køre igen, da den gennereldt er en problembus, jeg var ude og se den i søndags. |
Sennahoj (skrevet 2006-03-30 10:32) | | Link | Når man alligevel vil udrangere alle DAB 15-1200C mk 3 (1946-70) til efteråret 2006, vil det måsk også være tosset at bruge penge på at lave 1966. Claus: 1966 - problembus? Hvordan kan den være andet med den vedligeholdelsesstandard man har hos Arriva Kokkedal. Prøv at sammenligne standen på Hillerøds og Kokkedals mk 3´ere....skræmmende! |
Claus Larsen (skrevet 2006-03-30 20:58) | | Link | Hej Sennahøj det har du ret i og da Kokkedal fik Hillerøds Dabber, fejlet de intet, men allerede sidste vinter begyndte de at skrante, men det er der jo flere årsager til, bl.a. har Hillerøds kun kørt landture, + nogle få omgange på 803, Kokkedals har kun kørt bybus i Ryvang og Helsingør 801-802-803-805 og det er hård kost da bussen køre hele tiden fra 5:30- 24:00 uden overhovede at stå stille, og det er jo ældre og ikke særlig vedligholdte busser som samtidigt er bygget om i ledningsnet o.s.v. det skal jo give bøvl. |
jakob (skrevet 2006-04-08 14:15) | | Link | hej allesammen hvor ved i alt dette her fra altså om helsingør og kokkedal er der nogen der bor i nærhedenr det gør jeg kontarkt min på min e-mail hvis i vil i må gerne sende billeder af no´gen dabber volvoer eller scania så vil jeg blive glad p.s´ hvorfor ofra penge på dabbene de skal skrosttes her til oktober så tag gerne afsked med dem |
Sebastian Bay-Pihl (skrevet 2006-04-08 19:59) | | Link | Jakob, det ville hjælpe meget, hvis du kiggede din indlæg igennem, når du havde skrevet dem for at opdage eventuelle stavefejl og tegnsætningsfejl. Dette skal ikke ses som en klage, men mere som et godt råd. Dette står også nævnt under "Tænk på din læser" ude i højre side. |
Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.
|