| 
Hvor er flg busser henne nu
 
|  dfolmann (skrevet 2006-02-10 18:37) | | Link  |  Hvor er flg Arriva-HUR busser blevet af :    160 dab 11-0860s     1034-1035-1036-1038 volvo b10ble Saffle (1034 og 1036 har jeg stÃ¥ende som være gÃ¥et til eksport men stÃ¥r i busbasen)     1148 til 1153 volvo b10ble Aak    1752+ 1859 volvo b10l Aak    1766 til 1768 neoplan    1777 dab 15-1200c    1778 og 1819 og 1864 til 1866 volvo b10ble-60 Aak    1823 til 1825 og 1862 dab 15-1200c    1893,1895,1896,1897,1898 og 1900 til 1906 MAN    1907 til 1914 og 1917-1926 dab 15-1200c    1927-1937 volvo b10ble Aak    1938-1943 MB o 405 gn    1944 og 1945 Renault Durisotti     1990 og 1991 volvo b10ble Aak                   
  |   
 
|  dfolmann (skrevet 2006-02-10 18:40) | | Link  |  | OgsÃ¥ Connex 6224 ville jeg da gerne vide hvad er blevet af ? Mon den stÃ¥r og gror fast nede i Karlstrup ? |   
 
 
|  Peter Berggrén Brandsen (skrevet 2006-02-10 19:04) | | Link  |  Arriva 1777 & 1778 er overflyttet til Silkeborg i 2005, her er billeder fra Sommeren 2005:   
  
  
  |   
 
|  Mogens (skrevet 2006-02-10 19:57) | | Link  |  | 1922, 1926 DABsilkeborg 15-1200C er Solgt til Vejstruprød hvor de stadig stÃ¥r den dag i dag!  |   
 
|  Mugge (skrevet 2006-02-10 20:09) | | Link  |  | Der henstÃ¥r en bus, med røde hjørner i Kokkedal, en Volvo B10-BLE/Aak, muligvis en af busserne 1927-1937. Højst sandsynligt 1929, som blev brugt under Hornbækbanens ombyning. |   
 
|  Jan Esbersen 2 (skrevet 2006-02-10 20:38) | | Link  |  Hvilket internnr. har 1766 hos Arriva i Odder? 
  |   
 
 
|  Jan Esbersen 2 (skrevet 2006-02-10 21:07) | | Link  |  Okay.  Er der en grund til at den har Wulff-bemaling? |   
 
|  Mogens (skrevet 2006-02-10 21:44) | | Link  |  | Hej Jan ja det er der!...Det var entlig Wulff Bus der købte de 3 NEOPLAN Midibusser men da Wulff jo som bekendt blev købt af ARRIVA kom busserne med over. I mellemtiden havde 1768 (Som er et ARRIVA Nummer) fÃ¥et Wulff Bemalning som vist nok ogsÃ¥ var planen de 2 andre skulle have haft men ikke nÃ¥ede at fÃ¥ det |   
 
|  Claus Larsen (skrevet 2006-02-11 10:46) | | Link  |  | Ang. MAN busser sÃ¥ mener jeg at 1893 brændte og 1898 døde efter motorhavari (det hved da det var min personlige bus) 1902-1904 køre i polen, resten af busserne kan du se pÃ¥ Arrivas Hjemmeside so detsværre ikke opdateres for tidt |   
 
|  Thomas de Laine (skrevet 2006-02-13 11:21) | | Link  |  En stor del af de busser, Dan Folmann nævner i emnets første indlæg, er eksporteret til forskellige lande.    Omkring Neoplan-midibusserne, sÃ¥ er de oprindelig leveret til Connex i STS-omrÃ¥det. De blev derfra alle solgt til Wulff, der malede den ene grøn. Den grønne bus er nr. 1766, ikke 1768, og den blev grøn, fordi Wulff brugte den i trafik - vist nok pÃ¥ nogle fynske lokalruter - mens de to andre henstod i Hedensted, jf. dette billede fra 5. april 2004:  1893 brændte ikke. Det gjorde 1894, 1895 og 1899 til gengæld. Kun busserne 1902 og 1904 kører i Polen. Jeg ved ikke, hvad der er sket med 1903. |   
 
|  Claus Frost (skrevet 2006-02-13 12:16) | | Link  |  Er der nogen der kender inv.nummer pÃ¥ PJ89236 hos Wulff/Arriva ?    :-)  Claus Frost |   
 
|  dfolmann (skrevet 2006-02-13 15:28) | | Link  |  Jeg tror/mener det er sÃ¥dan.     1766 PJ89239 (ex Wulff 1135 ex Connex 3076)  1767 PJ89235 (ex Wulff 1136 ex Connex 3074)  1768 PJ89236 (ex Wulff 1137 ex Connex 3075)    Den der var grøn kørte pÃ¥ lokalruter i Ã…rslev kommune. I Connextiden var deres daglige arbejde at køre bybus i Nakskov.  Det nævnes at 1768 er i Odder og at 1766 er i Næstved. Hvad med 1767 ? . Mener jeg har set en af den hensat i Holbæk, men er ikke sikker. |   
 
 
|  dfolmann (skrevet 2006-02-14 16:55) | | Link  |  | Jeg fik lige byttet om pÃ¥ 1766 og 1768. pokkers  |   
 
|  Mogens (skrevet 2006-02-14 17:33) | | Link  |  | 1035 & 1038 kører i Aalborg |   
Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.
 
 
  |