Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Connex skifter navn

Connex skifter navn

 Claus Larsen (skrevet 2006-01-29 10:49)| Link 
Jeg ved ikke om nogle af jer har set eller bemærket at Connex til maj skifter navn til Veolia(moderfirmaets navn). 
Jeg så det igår da jeg holdt pause på Lyngby station, der var et opslag samt folder, ja for mig var det nyt, men jeg har også lige haft 3 af dage.

 Claus Larsen (skrevet 2006-01-29 10:55)| Link 
Hov jeg glemte vist at skrive en overskrift beklager, men den skulle hedde. 
Connex skifter navn, jeg beklager miget. 
Hilsen claus DBO

 Christian H. Tarrach Paulsen (skrevet 2006-01-29 11:46)| Link 
Hmmm...det nye navn er ikke så mundret som Connex. Veolia skal man helt klart vende sig til. Nu må vi se hvor meget Connex kommer til at bruge det nye navn f. eks. her i Nordjylland.

 Christian H. Tarrach Paulsen (skrevet 2006-01-29 11:50)| Link 
Jeg har lige tjekket Connex' hjemmeside, og naturligvis(kunne man fristes til at sige) var der intet om navneskift til Veolia.

 Mogens (skrevet 2006-01-29 12:08)| Link 
Hmm...Christian Kom det entlig bag på dig? I hvertfald ikke på mig

 Claus Larsen (skrevet 2006-01-29 12:13)| Link 
Det nye navn bliver langsomt indført pÃ¥ uniformer og materiel, som udskiftning af foregÃ¥r, det fremgÃ¥r af deres lille folder som de ansatte har fÃ¥et. 
Da jeg holder pause i lyngby idag skal jeg se om jeg kan score en hos Connex chf. og e.v.t. få en kommentar.

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-01-29 13:21)| Link 
At ændre navn, ændre ikke image.. ;)

 Claus Larsen (skrevet 2006-01-29 13:33)| Link 
Hvis man gÃ¥r ind pÃ¥ veolia.com, og søger pÃ¥ Connex, kommer der lidt om historien. 
Men det bliver sjovt at se om det kan lave om på deres image men det får vi jo at se.

 Christian H. Tarrach Paulsen (skrevet 2006-01-29 19:48)| Link 
Mogens, det ville komme bag på mig hvis Connex når at skifte navn heroppe i Nordjylland. ;-)

 Mogens (skrevet 2006-01-29 20:33)| Link 
Det har du sgu nok ret i Christian...Men Connex er Nok Danmarks Mest Berygtede BUS-Entrapanør og Det kan Veolia IKKE rette op på.

 Christian H. Tarrach Paulsen (skrevet 2006-01-30 15:50)| Link 
Efter at have studeret tilbuddene til NT's 11. udbud, så står Connex - ikke overraskende - svagt. Så det bekræfter min formodning, om at vi heroppe nok ikke kommer til at lægge mærke til at Connex bliver til Veolia.

 Holst (skrevet 2006-02-12 22:11)| Link 
Jeg er allerede begyndt at sige Veolia

 Kim B10M (skrevet 2006-02-13 09:29)| Link 
Det var godt Holst.

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
13. februar 2006

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/253
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.