| 
Connex skifter navn

|  Claus Larsen (skrevet 2006-01-29 10:49) | | Link  |  Jeg ved ikke om nogle af jer har set eller bemærket at Connex til maj skifter navn til Veolia(moderfirmaets navn).  Jeg sÃ¥ det igÃ¥r da jeg holdt pause pÃ¥ Lyngby station, der var et opslag samt folder, ja for mig var det nyt, men jeg har ogsÃ¥ lige haft 3 af dage. |   

|  Claus Larsen (skrevet 2006-01-29 10:55) | | Link  |  Hov jeg glemte vist at skrive en overskrift beklager, men den skulle hedde.  Connex skifter navn, jeg beklager miget.  Hilsen claus DBO |   

|  Christian H. Tarrach Paulsen (skrevet 2006-01-29 11:46) | | Link  |  | Hmmm...det nye navn er ikke sÃ¥ mundret som Connex. Veolia skal man helt klart vende sig til. Nu mÃ¥ vi se hvor meget Connex kommer til at bruge det nye navn f. eks. her i Nordjylland.  |   

|  Christian H. Tarrach Paulsen (skrevet 2006-01-29 11:50) | | Link  |  | Jeg har lige tjekket Connex' hjemmeside, og naturligvis(kunne man fristes til at sige) var der intet om navneskift til Veolia. |   

|  Mogens (skrevet 2006-01-29 12:08) | | Link  |  | Hmm...Christian Kom det entlig bag pÃ¥ dig? I hvertfald ikke pÃ¥ mig |   

|  Claus Larsen (skrevet 2006-01-29 12:13) | | Link  |  Det nye navn bliver langsomt indført pÃ¥ uniformer og materiel, som udskiftning af foregÃ¥r, det fremgÃ¥r af deres lille folder som de ansatte har fÃ¥et.  Da jeg holder pause i lyngby idag skal jeg se om jeg kan score en hos Connex chf. og e.v.t. fÃ¥ en kommentar. |   

|  Claus Larsen (skrevet 2006-01-29 13:33) | | Link  |  Hvis man gÃ¥r ind pÃ¥ veolia.com, og søger pÃ¥ Connex, kommer der lidt om historien.  Men det bliver sjovt at se om det kan lave om pÃ¥ deres image men det fÃ¥r vi jo at se. |   

|  Mogens (skrevet 2006-01-29 20:33) | | Link  |  | Det har du sgu nok ret i Christian...Men Connex er Nok Danmarks Mest Berygtede BUS-Entrapanør og Det kan Veolia IKKE rette op pÃ¥. |   

|  Christian H. Tarrach Paulsen (skrevet 2006-01-30 15:50) | | Link  |  | Efter at have studeret tilbuddene til NT's 11. udbud, sÃ¥ stÃ¥r Connex - ikke overraskende - svagt. SÃ¥ det bekræfter min formodning, om at vi heroppe nok ikke kommer til at lægge mærke til at Connex bliver til Veolia. |   

|  Holst (skrevet 2006-02-12 22:11) | | Link  |  | Jeg er allerede begyndt at sige Veolia |   

|  Kim B10M (skrevet 2006-02-13 09:29) | | Link  |  | Det var godt Holst. |   
Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

|