Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Information om Ib Thomsen

Information om Ib Thomsen

Registreret medlem siden 9. april 2006.

Ib Thomsen har skrevet følgende indlæg i forummet:

 300S/400S (suk!!) (2006-11-17 23:12)
Tror nu mere det er de entrepenøre der køre i HUR området der ikke magter opgaven med at holde buserne vedlige, syntes man ser rigeligt til busser der køre rundt i HUR området og mangler vedligholdese. og så er det ligemeget om det er Scania, Volvo, MAN eller et helt 4 mærke.

2006-11-18 00:13 i samme diskussion:
Da det jo er Entreprenørene der selv har budt på den opgave som det pågældene har udbudt, er det vel også op til entreprenøren at give det tilbud der passer til virkeligheden, og så de kan give buserne den vedligeholdese som de skal have, og f.eks. skifte pære, ruder osv. når disse har behov for dette, kan de ikke give et tilbud hvor de har taget højde for dette, så er det i mine øjne et tegn på at de ikke magter den opgave som de har givet et tilbud på.

2006-11-18 00:14 i samme diskussion:
Da det jo er Entreprenørene der selv har budt på den opgave som det pågældene trafikselskab har udbudt, er det vel også op til entreprenøren at give det tilbud der passer til virkeligheden, og så de kan give buserne den vedligeholdese som de skal have, og f.eks. skifte pære, ruder osv. når disse har behov for dette, kan de ikke give et tilbud hvor de har taget højde for dette, så er det i mine øjne et tegn på at de ikke magter den opgave som de har givet et tilbud på

 Tyske busser (var: Autokraft i Danmark) (2006-11-16 21:08)
Den største fejl er som regel manglende veligeholdese. 
 
Og så lige et spørgsmål til KIM B10M, Jeg har endnu ikke hørt om Plastic der ruster ??????, men det er måske noget der sker til i Skod Volvoer ????

2006-11-17 18:01 i samme diskussion:
Kim B10M : til = tit 
 
og så kan man jo endnu engang konstatere at der åbenbart kun er en der har ret, og hvis man ikke har sammen mening som ham´så skal man nok blive informeret om man burde have en anden mening som er lig hans !!!!!!!

 400 eller 400S (2006-10-19 21:02)
Og hvem regner de med der ville gøre det, for tror kun det er 1 ud af 10 chaufføre der gør det !!!

 Nye busser i Køge ? (2006-07-01 13:06)
NU er smag og behag heldigvis foskælig, ujeg køre selv i en Turistbus med en ZF gearkasse, og den ville jeg sq selv sige at den har noget af det mest behaglige gearskift jeg længe har mødt, Uden at være klog på området, men kunne nogle af de problemer der er med ZF gearkasserne på bla. rutebusserne ikke tænkes at være dårlig service ???

 Opdateret sidst:
18. november 2006

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/forum/vis_bruger.php
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.