Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Spritkørsel - igen

Spritkørsel - igen

 Morten Egeskov Storgaard (skrevet 2007-07-11 10:33)| Link 
Tjah, sÃ¥ var der i gÃ¥r endnu en buschauffør, som tilsyneladende har kigget lidt for dybt i flasken: http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7538486.html 
 
Morten

 Christian Hebell Paulsen (skrevet 2007-07-11 11:10)| Link 
Ekstra Bladet har til lejligheden opfundet udtrykket: "Kamp-druk". Hvad det sÃ¥ end skal betyde? ;-) 
 
Til trods for det, så er situationen ret så alvorlig. Arriva har ganske vist en streng alkoholpolitik blandt sine ansatte, men enkelte gange smutter der altså nogle igennem. Chaufføren blev naturligvis erstattet med en ædru kollega, så passagerne i 973X kunne køre videre.

 Morten Egeskov Storgaard (skrevet 2007-07-11 11:43)| Link 
Christian; Kamp-et-eller-andet bruges meget blandt unge i dag, f.eks. det er kamp-svært, kamp-hÃ¥rdt osv. 
Men vi kan da hurtigt blive enige om, at det lyder åndsvagt:-D

 Christian Hebell Paulsen (skrevet 2007-07-11 11:51)| Link 
Jeg troede at det var "muskel-dit" - "muskel-dat". Men man kan efterhÃ¥nden hellere ikke være sÃ¥ opdateret om de forskellige "kampudtryk" blandt de unge længere. :-) 
 
PS: Skal det så hedde "muskeldruk"? ;-)

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2007-07-11 13:30)| Link 
Jeg tror nu, at alle selskaber har en lige streng alkoholpolitik ;) . 
Jeg mÃ¥ indrømme jeg aldrig har hørt hverken kamp eller muskel om druk - Kamp kan bruges, men det mest nÃ¥r ting er dÃ¥rlige, muskel mÃ¥ være et lokalt slang nord for Rebild Bakker.. 
Hvis jeg gÃ¥r til kæmpe druk, sÃ¥ plejer jeg bare at sige 'Fuuuuuuck, hvor var jeg stiv igÃ¥r', men hey - Kamp-druk kan vel ogsÃ¥ bruges. 
 
- Yo!

 Christian Hebell Paulsen (skrevet 2007-07-11 13:34)| Link 
Nu var det en tv-station syd for Rebild Bakker som indførte udtrykket "Muskel osv...". ;-) Vi nordjyder kan nu ikke beskyldes for alt i denne verden! 
 
Jeg tror ikke, at chaufføren pÃ¥ 973X rÃ¥bte til MC'eren: "FUUUCCCKKKK mand! Hvor var jeg stiv i gÃ¥r!". :-P 
 
Jeg ved forresten hellere ikke hvorfor Arriva er udråbt til at gå i forgrunden for en streng alkoholpolitik, når det burde være en naturlighed på en arbejdsplads.

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2007-07-11 13:46)| Link 
Arriva udnytter enhver situation til at fortælle hvor gode de er, og at alt de gør bare er det bedste i verden.. 
SÃ¥ ja, Arriva opfandt den alkoholfrie buschauffør & det er dem der fandt ud af unge dyrker bussurfing & at det ihvertfald ikke er deres skyld de har dÃ¥rligt busmateriel, uerfarne chaufførere og forsinket tog (det er ogsÃ¥ svært at blive forsinket nÃ¥r man aldrig venter pÃ¥ DSB i Esbjerg og Struer).. Ja, Arriva er Guds gave til det Danske folk.. 
 
Vedr. ham 973X' chaufføren, så ville jeg gerne ha set han havde råbt det evt. "jeg var til monster druk igår".

 Christian Hebell Paulsen (skrevet 2007-07-11 13:58)| Link 
Måske har de fundet ud af at den generelle holdning i befolkningen er, at man da "sandelig ikke må drikke når man som buschauffør kører bus". Hvad den selvsamme befolkning så gør privat er så en hel anden historie.

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
11. juli 2007

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/615
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.