Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Bussurfing

Bussurfing

 Christian Hebell Paulsen (skrevet 2007-07-11 09:19)| Link 
Iflg. jp.dk er der opstÃ¥et en ny farlig sport blandt de unge. 
På netstedet youtube.com findes klip af bussurfere som hægter sig fast på en bus i høj fart. Både Århus Sporveje og Arriva i København har haft tilfælde af unge som tager sig en gratis - men farlig tur. Hos Arriva har man haft held til at få fat på de unge som prøver sig med den farlige leg - der ligesom trainsurfing stammer fra udlandet.

 Morten Egeskov Storgaard (skrevet 2007-07-11 10:21)| Link 
Helt ny er dillen nu ikke - se her:  
http://www.myldretid.dk/forum/emne/374 
 
;-) 
 
Morten

 Sennahoj (skrevet 2007-07-11 10:24)| Link 
Farlig sport, ja, men ikke ny...Var i 80´erne og 90´erne en yndet sport blandet skateboardere og rollerskatere ("rulleskøjtere"). Dengang gad medierne mÃ¥ske bare ikke beskæftige sig med den slags "smÃ¥ting"? Men det er da smart at man kan sælge samme "begivenhed" som en nyhed flere gange. Det næste bliver vel, at JP "opdager" at nogle unge er begyndt at male billeder pÃ¥ s-togene om natten, eller at det rent faktisk er udbredt at unge mennesker drikker øl i weekenden ;-)) 

 Sennahoj (skrevet 2007-07-11 10:26)| Link 
LOL Morten...så havde jeg næsten ikke behøvet at skrive mit indlæg (igen)...

 Christian Hebell Paulsen (skrevet 2007-07-11 10:35)| Link 
Jeg havde fuldstændigt glemt alt om den gamle trÃ¥d. :-) 
 
Men forskellen er vel egentlig at medierne(alias jp.dk) har fundet egentlige beviser på nettet denne gang. I hvert fald har en "hejfarmor" uploadet et klip hvor nogle mediemæssige mystiske personer tager en tur med en af ÅS' Omnilinks.

 Morten Egeskov Storgaard (skrevet 2007-07-11 10:35)| Link 
Sennahoj - vi har jo siddet og tastet samtidigt... ;-) 
Angående de unges øl-drikning i weekenderne: Schhh! Jeg tror det er en velbevaret hemmelighed!

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
11. juli 2007

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/614
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.