Bus 2801 - Linje 250S på afveje
Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-05-08 15:25) | | Link | Jeg har lige kl. 15.15 set Vogn 2801, linje 250S med passagerer mod Kastrup Lufthavnen, køre på Nørrebrogade og ned langs søerne. Oven i købet med passagerer. Det var et mærkeligt syn. Er der nogen der ved hvad 2801 lavede på Nørrebrogade? Så vil jeg være meget glad. Jeg nåede at få 2 billeder med min mobil. Måske kan jeg sætte dem ind? Der er jo ikke omlægning nu?? Måske er den blevet skubbet af linjen? Mvh. Sikandar |
Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-05-08 15:27) | | Link | Busserne måtte ikke køre på linje 350S, pga. broen ved Nørrebro St. er for lav, så jeg tror ikke de er blevet taget af linjen.. (: , Men meget sjovt at den var nede og røre Nørrebrogade.. |
Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-05-08 15:33) | | Link | Ja, men det kan være at den måske er kommet fra Jagtvej, jeg er ikke helt sikker men jeg håber på at kunne få et eller to billede(r), ind på siden. |
Troels Martens (skrevet 2006-05-08 15:45) | | Link | Årsagen skal formentlig findes i et voldsomt færdselsuheld i krydset Jagtvej/Falkoner Alle/Ågade i dag, mandag, omkring kl. 15. Det skabte angiveligt lange køer hvorfor det sikkert har været hurtigere at kører ad Nørrebrogade. |
Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-05-08 15:52) | | Link | Tak, Men ruten må så have været: Fra Fuglebakken st. ad Hillerødgade Nørrebrogade Dronning Louises bro Nørre søgade Gyldenløvesgade |
Frank Pedersen (skrevet 2006-05-09 00:12) | | Link | Jeg kan til interesserede oplyse, at der i hver af dobbeldækker-busserne hos City-Trafik findes en mappe med alternativer, hvis den normale rute på linje 250S skal omlægges. Den skal i sagens natur følges, men ellers koordineres alle omlægninger ml. HUR og bagvagten hos entreprenøren. Især i området omkring Bispeengen og Hillerødgade er det en kendt problem ved omlægninger på grund af brohøjder. |
Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.
|