Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Bus 2801 - Linje 250S på afveje

Bus 2801 - Linje 250S på afveje

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-05-08 15:25)| Link 
Jeg har lige kl. 15.15 set Vogn 2801, linje 250S med passagerer mod Kastrup Lufthavnen, køre pÃ¥ Nørrebrogade og ned langs søerne. 
Oven i købet med passagerer. 
Det var et mærkeligt syn. 
Er der nogen der ved hvad 2801 lavede pÃ¥ Nørrebrogade? 
SÃ¥ vil jeg være meget glad. 
Jeg nÃ¥ede at fÃ¥ 2 billeder med min mobil. MÃ¥ske kan jeg sætte dem ind? 
Der er jo ikke omlægning nu?? 
MÃ¥ske er den blevet skubbet af linjen? 
 
Mvh. Sikandar

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-05-08 15:27)| Link 
Busserne måtte ikke køre på linje 350S, pga. broen ved Nørrebro St. er for lav, så jeg tror ikke de er blevet taget af linjen.. (: , Men meget sjovt at den var nede og røre Nørrebrogade..

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-05-08 15:33)| Link 
Ja, men det kan være at den måske er kommet fra Jagtvej, jeg er ikke helt sikker men jeg håber på at kunne få et eller to billede(r), ind på siden.

 Troels Martens (skrevet 2006-05-08 15:45)| Link 
Ã…rsagen skal formentlig findes i et voldsomt færdselsuheld i krydset Jagtvej/Falkoner Alle/Ã…gade i dag, mandag, omkring kl. 15. 
Det skabte angiveligt lange køer hvorfor det sikkert har været hurtigere at kører ad Nørrebrogade.

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-05-08 15:52)| Link 
Tak, Men ruten mÃ¥ sÃ¥ have været: 
 
Fra  
Fuglebakken st. ad  
Hillerødgade 
Nørrebrogade  
Dronning Louises bro  
Nørre søgade  
Gyldenløvesgade

 Frank Pedersen (skrevet 2006-05-09 00:12)| Link 
Jeg kan til interesserede oplyse, at der i hver af dobbeldækker-busserne hos City-Trafik findes en mappe med alternativer, hvis den normale rute på linje 250S skal omlægges. Den skal i sagens natur følges, men ellers koordineres alle omlægninger ml. HUR og bagvagten hos entreprenøren. Især i området omkring Bispeengen og Hillerødgade er det en kendt problem ved omlægninger på grund af brohøjder.

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
9. maj 2006

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/324
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.