Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Midlertidige linjeændringer i bl.a. Bagsværd og Helsingør

Midlertidige linjeændringer i bl.a. Bagsværd og Helsingør

 Jesper KD (skrevet 2006-04-16 17:34)| Link 
Linje 42, 43, 96N, 165, 167 og 845 omlægges midlertidigt 26.4-28.6.2006, mens Vejdirektoratet udskifter Vadstrupvej-broen over Hillerødmotorvejen. Broen er spærret for trafik i perioden, og der er kun forbindelse mellem Vadstrupvej og Værebrovej via en midlertidig gangbro.  
Linje 42, 43 og 167 forkortes fra Værebroparken til ny midlertidig endestation pÃ¥ Vadstrupvej ved Brudelysvej. En gang i timen kører linje 43 mellem Bagsværd st. og Værebroparken ad Bagsværd Hovedgade-Ring 4-Ny Hjortespringvej-Værebrovej. PÃ¥ hverdage mellem kl. 6 og 8 kører den to gange i timen fra Værebroparken. 
Linje 165 og 96N fÃ¥r ny rute og kører mellem Bagsværd st. og Tibberup Allé ad Bagsværd Hovedgade-Ring 4. PÃ¥ Ring 4 standser busserne ved alle stoppesteder inklusiv et nyt ved motorvejen. 
Servicebus 845 fÃ¥r ny rute og kører mellem Bagsværd Hovedgade og Bagsværd st. ad Granvej-Vadstrupvej. Der køres ikke til Værebroparken og Bagsværd Svømmehal. 
 
Linje 69 er omlagt midlertidigt 2.3-1.9.2006 i retning mod RÃ¥dhuspladsen ad Frederiksborgvej. Stoppesteder pÃ¥ den omlagte rute benyttes. 
 
Linje 388, 801 og 802 omlægges midlertidigt i Helsingør pÃ¥ grund af vejarbejde pÃ¥ Kongevejen ved Stubbedamsvej 24.4-28.5.2006. 
Linje 801 kører fra Møllebakken ad Nygade>I.L. Tvedes Vej>Trækbanen>Kongevejen>Jernbanevej>Helsingør st.>Færgevej>Flynderborgvej til Stubbedamsvej og videre som normalt. 
Linje 802 kører fra Stubbedamsvej ad Flynderborgvej>Kongevejen og videre som normalt. 
Linje 388 kører mod Helsingør st. fra Sdr. Strandvej ad Flynderborgvej>Kongevejen>Jernbanevej. Mod Lyngby st. kører bussen fra Helsingør st. ad Jernbanevej>Færgevej til Sdr. Strandvej og videre som normalt. 
 
Servicebus 850 er som et forsøg fra 01.02.2006 forlænget fra Høje Taastrup st. til City 2 BlÃ¥ indgang. 
 
Nogen der ved hvornÃ¥r linje 26 begyndte at køre via sløjfen ved Østerport st.? Det var engang i januar... 

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-04-16 19:00)| Link 
Nej, det er startet fra ca. slutningen af Marts. 
 
Man kan også læse det i Trafik-Nyt, April

 Lars Elmvang (skrevet 2006-04-17 00:11)| Link 
Sikandar, mit gæt er at du svarer på det om linie 26, men jeg er ikke sikker. Vil du ikke en anden gang til et sådant indlæg som det Jesper kommer med skrive hvad det er du svarer på?

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-04-17 11:37)| Link 
Jo jo, det skal jeg gøre. 
 
Og det var Linie 26. 
 
Mvh 
Sikandar

 Jesper KD (skrevet 2006-04-23 20:54)| Link 
Ang. linje 26 er jeg altsÃ¥ meget overbevist om, at linjeændringen skete allerede i januar. Jeg ved godt, at der stod noget om Østerport i TrafikNyt nr. 2/2006, men da var det ikke nogen sprit-ny nyhed... 
Mvh. Jesper

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-04-23 23:00)| Link 
Nej nej, men jeg kørte forbi på cykel og så det i Marts.

 Troels Martens (skrevet 2006-04-23 23:16)| Link 
Vedr. linie 26: Nu har jeg næsten min daglige gang omkring Østerport Station, og i januar var sløjfen i hvertfald ikke færdig endnu. Mener den var færdig i februar eller starten af marts.

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-04-24 13:47)| Link 
Ja, det mÃ¥ det have været. 

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
24. april 2006

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/309
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.