Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Annoncering: Jan Esbersens indlæg 23. november

Annoncering: Jan Esbersens indlæg 23. november

 Thomas de Laine (skrevet 2005-11-26 20:58)| Link 
Det har vist sig, at de noget forvrøvlede indlæg, der var skrevet af "Jan Esbersen" ved 7-tiden om morgenen 23. november, ikke var skrevet af den rigtige Jan Esbersen. Der var da ogsÃ¥ tale om en nyoprettet profil med samme navn, der efterfølgende af redaktøren blev lagt sammen med den gamle i (forkert) forventning om, at han havde oprettet en ny profil, fordi han havde glemt sit gamle brugernavn og kodeord. Det vil ikke ske ukritisk igen. 
 
Indlæggene af den "falske" Jan Esbersen er flyttet til en særskilt anonym profil, der findes i listen på http://myldretid.dk/forum/alle_brugere.php under "Tidligere medlemmer".

 Mogens (skrevet 2005-11-26 21:12)| Link 
Jeg synes det er dumt at gøre sådan noget!

 Christian H. Tarrach Paulsen (skrevet 2005-11-26 21:27)| Link 
Jeg er ret forundret over at man gør den slags. Er det en der har set sig sur pÃ¥ Jan? 

 Jan Esbersen 1 (skrevet 2005-11-28 12:02)| Link 
Jeg forstÃ¥r heller ikke at nogen gør den slags. 
Jeg ved ikke om det er der har set sig sur pÃ¥ mig?Jeg har gennem længere tid været udsat for at en person har generet mig andre steder pÃ¥ nettet. 
Og den samme har bl.a. ogsÃ¥ udgivet sig for at være min kæreste. 
 
Hilsen den rigtige Jan Esbersen.

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2005-11-28 17:05)| Link 
Der er vel intet andet at gøre end at melde det til politiet?.. 
Myldretid registrere vel hvilke IP-Adresser der er blevet så skrevet fra?, så kan man jo finde ud af hvor det er..

 Jan Esbersen 1 (skrevet 2005-11-29 00:07)| Link 
Jeg har taget kontakt til politiet tidligere.De vil ikke gøre noget ved det.

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2005-11-29 00:45)| Link 
Det kan sq ikk være rigtig, så må du kontakte Indenrigsministeriet eller noget.. Politiet skal gøre noget ved det, det er jo chikane..

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
29. november 2005

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/205
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.