Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Ritt freder foreløbig HT-Terminal

Ritt freder foreløbig HT-Terminal

 Rasmus Poulsen (skrevet 2005-11-16 20:13)| Link 
Fra dagens teksttv: 
Selvom københavns kommende overborgmester ikke har pæne ord til overs for den sorte HT-Terminal pÃ¥ RÃ¥dhuspladsen, vil hun ikke tage initiativ til at fÃ¥ den fjernet her og nu. 
 
"Jeg syntes den er grim og at den skæmmer RÃ¥dhuspladsen, men jeg er ikke instillet pÃ¥ at bruge et tocifret milionbeløb pÃ¥ at fÃ¥ den væk", siger Ritt Bjerregaard. Hun forventer, at terminalen, der er en af Københavns mest udskældte bygninger, forsvinder, nÃ¥r udbygningen af Københavns Metro nÃ¥r til RÃ¥dhuspladsen. 
 

 Jesper (skrevet 2005-11-16 20:34)| Link 
Jeg er dog ikke enig den påstand at den er grim!...Jeg synes faktisk den er smuk

 Christian H. Tarrach Paulsen (skrevet 2005-11-16 21:03)| Link 
Det har du rent faktisk ret i, Socialdemokraten! Jeg tror snart ikke mine egne ord, men nÃ¥r man har vænnet sig til "kassen" sÃ¥ er den faktisk ikke helt sÃ¥ dum - arkitektonisk. Den ligger muligvis bare lidt forkert. At sÃ¥ Ritt udtaler dette til TV 2/NYHEDERNE (husk lige kildeangivelse til en anden gang, Rasmus) indikerer blot at der er stadig er gang i debatten om busterminalen, selvom den har stÃ¥et der i nogen tid nu. 
 
Link til artikel: http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3198946

 Claus Larsen (skrevet 2005-11-16 21:46)| Link 
Ja Ekstra Bladet kaldte den for nogle 
Ã¥r siden øjebæ, og køn er den jo ikke 
men jeg tror pÃ¥ at hvor-end hvor meget 
vi nu en gang brokker os sÃ¥ BLIVER  
DEN IKKE REVEVET NED,og den udfylder 
faktisk en ganske rigtig god fyldest 
som kunde imformmationscenter for 
HUR der kun har dette i vores om- 
råde.

 Rasmus Poulsen (skrevet 2005-11-17 14:24)| Link 
Nu bor jeg ikke i københavn til daglig. Men har en far, hans kæreste og en underlig halvlillebror i Nansensgade. SÃ¥ jeg har set den flere gange. Og jeg er egentlig lidt af hvert: Smuk / ikke smuk... SÃ¥, Hmm, Tjaeh. Det er op til andre at bestemme om den skal blive stÃ¥ende!? 
Bus Maniac

 Sebastian Bay-Pihl (skrevet 2005-11-18 09:30)| Link 
Jo, man kan da både sige den er grim og ikke grim. Jeg har vænnet mig til den, så jeg er ved at være af den opfatning, at den falder ind i bybilledet nu. Jeg kunne ikke mere forestille mig Rådhuspladsen uden den ihvertfald. Arkitektonisk er den faktisk flot, men det skulle måske ikke have været mørke ruder. Klare ruder havde nok været bedre. Men så havde der været problemer med sollyset.

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
18. november 2005

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/199
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.