Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > busbrand idag på helsingør motervejen..

busbrand idag på helsingør motervejen..

 Kristian Jakobsen (skrevet 2007-08-29 17:46)| Link 
ifølge p3 stod der godt med flammer ud af bussen..

 TNH-SATIRE.DK (skrevet 2007-08-29 21:39)| Link 
Kunne man eventuelt få lidt mere og vide om hvilken type, hvor det var og hvem der kørte den - og vigtigst - hvor medtaget den er!

 Jørgen Krog (skrevet 2007-08-30 07:41)| Link 
Tænk, jeg troede det vigtigste var, om der var kommet nogen mennesker til skade!

 Kristian Jakobsen (skrevet 2007-08-30 18:26)| Link 
Desværre som sagt var det fra radio p3 og hørte kun delvis hvad der var sket, de sagde intet andet end bussen var fyldt så stod en masse folk i nødsporet..

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2007-09-07 18:00)| Link 
Det har ikke været en bus hos en af de selskaber der kører for Movia der gik i brand.. 
 
Jørgen; Mig bekendt er dette et busforum!

 Jørgen Krog (skrevet 2007-09-10 08:01)| Link 
Det er det ogsÃ¥ - men ikke kun, jf. retningslinierne for forummet: "Forummets emne er busser, sporvogne, jernbaner og anden kollektiv trafik." - og dermed vel ogsÃ¥ "følgerne" heraf. 
Men uanset forummets overordnede formÃ¥l/ emne, sÃ¥ er det forhÃ¥bentligt altid vigtigere, om nogen er kommet noget til, end hvad nummer bussen havde. NÃ¥ anyway var mit første indlæg ment som en joke, hvor det forrige indlæg inspirerede mig. 
Bort set fra det - og for nu at blive lidt mere busorienteret - er Helsingørmotorvejen tilsyneladende den vejstrækning i landet, hvor det er suverænt mest sandsynligt at komme ud for en brændende bus. Måske man kan lave en slags "score-board". Jeg vil skyde på, at ledbusserne fører suverænt. Har selv set en i brand (sorry intet nummer - men det var en torsdag aften for nogle år siden) og en morgen den tidligere duobus 101 rygende fra en sodsværtet bagende. Og jeg kører der trods alt ikke så meget.

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
10. september 2007

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/653
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.