busbrand idag på helsingør motervejen..
TNH-SATIRE.DK (skrevet 2007-08-29 21:39) | | Link | Kunne man eventuelt få lidt mere og vide om hvilken type, hvor det var og hvem der kørte den - og vigtigst - hvor medtaget den er! |
Jørgen Krog (skrevet 2007-08-30 07:41) | | Link | Tænk, jeg troede det vigtigste var, om der var kommet nogen mennesker til skade! |
Kristian Jakobsen (skrevet 2007-08-30 18:26) | | Link | Desværre som sagt var det fra radio p3 og hørte kun delvis hvad der var sket, de sagde intet andet end bussen var fyldt så stod en masse folk i nødsporet.. |
Jef F P Pallavicini (skrevet 2007-09-07 18:00) | | Link | Det har ikke været en bus hos en af de selskaber der kører for Movia der gik i brand.. Jørgen; Mig bekendt er dette et busforum! |
Jørgen Krog (skrevet 2007-09-10 08:01) | | Link | Det er det ogsÃ¥ - men ikke kun, jf. retningslinierne for forummet: "Forummets emne er busser, sporvogne, jernbaner og anden kollektiv trafik." - og dermed vel ogsÃ¥ "følgerne" heraf. Men uanset forummets overordnede formÃ¥l/ emne, sÃ¥ er det forhÃ¥bentligt altid vigtigere, om nogen er kommet noget til, end hvad nummer bussen havde. NÃ¥ anyway var mit første indlæg ment som en joke, hvor det forrige indlæg inspirerede mig. Bort set fra det - og for nu at blive lidt mere busorienteret - er Helsingørmotorvejen tilsyneladende den vejstrækning i landet, hvor det er suverænt mest sandsynligt at komme ud for en brændende bus. MÃ¥ske man kan lave en slags "score-board". Jeg vil skyde pÃ¥, at ledbusserne fører suverænt. Har selv set en i brand (sorry intet nummer - men det var en torsdag aften for nogle Ã¥r siden) og en morgen den tidligere duobus 101 rygende fra en sodsværtet bagende. Og jeg kører der trods alt ikke sÃ¥ meget. |
Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.
|