Teknisk problem i forummet (var: Busplan 2008)
Jodleren (skrevet 2007-04-01 22:38) | | Link | Fint med det javascript der viser teksten nedenunder, men kan man ikke slå det fra eller noget! Nu jeg jeg 2 gange forsoegt at skrive et nye indlaeg, og IE doer hver gang - efter en besked der er ca dobbelt saa lang som denne! |
Thomas de Laine (skrevet 2007-04-02 01:21) | | Link | Det burde ikke give problemer i IE, men løsningen er ikke så langt væk: Man kan slå JavaScript fra i Explorer-browseren under Funktioner > Internetindstillinger... > Sikkerhed > Brugerdefineret niveau. Her ændrer man "Aktiver" til "Deaktiver" under "Active scripting". Der er desværre ikke nogen funktion i forummet til at slå det fra på nuværende tidspunkt. |
Jodleren (skrevet 2007-04-02 11:14) | | Link | Problemet opstår ved lange indlæg, som fylder mere en textboxen. Hvad med at rette <textarea name="indhold" id="i" rows="15" cols="45" til <textarea name="indhold" id="i" rows="15" cols="60" ? |
Thomas de Laine (skrevet 2007-04-02 16:01) | | Link | Det er en fejl i den pågældende version af Internet Explorer (der findes flere underversioner af f.eks. IE6). Det fungerer som det skal i alle de browsere, jeg har kunnet teste det i (herunder IE6). At gøre feltet 15 tegn bredere, vil kun udskyde tidspunktet for nedbrud med 15*15 tegn, så det vil jeg ikke betragte som en tilstrækkelig løsning. |
Rasmus Poulsen (skrevet 2007-04-02 22:03) | | Link | Hvad med at ændre selve tekstboksens rummemængde, om ikke andet mht css? |
Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.
|