Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > s-tog busser i weekenden:

s-tog busser i weekenden:

 Kristian Jakobsen (skrevet 2007-03-02 19:37)| Link 
2. mar kl. 19:09 
Renovering af Brøndby Strand station 
Resten af weekenden standser der ingen S-tog pÃ¥ Brøndby Strand station. 
Alle S--tog er gennemkørende. 
Der kører S-togs-busser mellem Avedøre og Vallensbæk som standser pÃ¥ Brøndby Strand. 
Ændringen skyldes renovering af Stationen. 
 
ER noget som ikke var planlagt så er nok med en bund blandet matriale...

 Thomas de Laine (skrevet 2007-03-02 19:53)| Link 
Og Ã¥rsagen til lukningen af stationen er, at der er fundet asbest pÃ¥ den! Stationen har været lukket siden i eftermiddags. 
 
Kristian: Når du citerer, så sæt "-tegn omkring det, og nævn stedet, du citerer fra. Det hjælper dine læsere, og du undgår at nogen kommer efter dig med ophavsretsloven i hånden (det sker dog næppe i dette tilfælde). Giv f.eks. et link til det sted, hvor det kommer fra. Næsten hele dit foregående indlæg er klippet fra DSBs hjemmeside. Opfordringen gælder både i dette forum og alle andre steder.

 Mugge (skrevet 2007-03-03 10:19)| Link 
Og det bliver Ballerup der får kørslen, eller det var hvad Arriva sagde i går aftes!

 Mugge (skrevet 2007-03-03 20:58)| Link 
Og jeg trækker de ord i mig igen, Roskilde stillede 12,00-19,00 med 3068, Kokkedal stillede med 1728 i samme periode! 
 
Jeg slutter af med lidt billeder. 
Her ses 3068 under udkørsel fra Vallensbæk st. 

 
Og her 1728 pÃ¥ Brøndby Strand. 

 

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
3. marts 2007

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/527
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.