s-tog busser i weekenden:
Kristian Jakobsen (skrevet 2007-03-02 19:37) | | Link | 2. mar kl. 19:09 Renovering af Brøndby Strand station Resten af weekenden standser der ingen S-tog på Brøndby Strand station. Alle S--tog er gennemkørende. Der kører S-togs-busser mellem Avedøre og Vallensbæk som standser på Brøndby Strand. Ændringen skyldes renovering af Stationen. ER noget som ikke var planlagt så er nok med en bund blandet matriale... |
Thomas de Laine (skrevet 2007-03-02 19:53) | | Link | Og årsagen til lukningen af stationen er, at der er fundet asbest på den! Stationen har været lukket siden i eftermiddags. Kristian: Når du citerer, så sæt "-tegn omkring det, og nævn stedet, du citerer fra. Det hjælper dine læsere, og du undgår at nogen kommer efter dig med ophavsretsloven i hånden (det sker dog næppe i dette tilfælde). Giv f.eks. et link til det sted, hvor det kommer fra. Næsten hele dit foregående indlæg er klippet fra DSBs hjemmeside. Opfordringen gælder både i dette forum og alle andre steder. |
Mugge (skrevet 2007-03-03 10:19) | | Link | Og det bliver Ballerup der får kørslen, eller det var hvad Arriva sagde i går aftes! |
Mugge (skrevet 2007-03-03 20:58) | | Link | Og jeg trækker de ord i mig igen, Roskilde stillede 12,00-19,00 med 3068, Kokkedal stillede med 1728 i samme periode! Jeg slutter af med lidt billeder. Her ses 3068 under udkørsel fra Vallensbæk st. Og her 1728 på Brøndby Strand.
|
Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.
|