Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > 3 busser på én tur

3 busser på én tur

 Steffen Møller Pedersen (skrevet 2006-11-02 20:02)| Link 
Hejsa! 
 
Jeg var i dag - 2. november - med bus 600S (vogn 7472) fra Hillerød kl. 14:05.  
 
Undervejs pÃ¥ turen hørte jeg et forholdsvist højt brag, da bussen kørte indover et bump eller hul i vejen - men jeg tænkte ikke yderligere over det.  
Da bussen var klar til at køre fra et af stoppestederne lidt uden for Hillerød, kunne den ikke hæve sig igen. Chaufføren var ude og se, om han kunne finde fejlen - men nej. 
 
Det endte med, at vi alle mÃ¥tte ta´ den næste bus 600S (vogn 7478). Den kørte fint....Lige indtil Gørløse, hvor der skete et eller andet, sÃ¥ den ikke kunne køre særlig stærkt (og der var ikke kø eller andet foran, som forhindrede den i at køre i normal hastighed). 
Chaufføren fik den op i omdrejninger igen, men pÃ¥ Slangerup station skulle vi skifte bus - for tredje gang. 
 
De der skulle til Jørlunde, Ølstykke og Jyllinge, skulle skifte til den næste afgang, mens os, som skulle længere end Risø, kunne blive i vogn 7443, som sÃ¥ kørte udenom de førnævnte byer til Risø og videre mod Hundige. Jeg lagde mærke til, at vogn 7443 ikke kunne skilte "600S", sÃ¥ der stod kun 600. 
 
 
Kommentarer, spørgsmÃ¥l og hvad der ellers mÃ¥tte være til dette indlæg er naturligvis velkommen. 
 
MVH Steffen

 Mugge (skrevet 2006-11-03 16:52)| Link 
Det lyder tilsyneladende til at 72 har fÃ¥et skudt luftpuden ud, det sker af og til pÃ¥ busser og lastbiler, og giver et tildels højt brag, man kan i realiteten sagtens køre videre med en defekt luftpude, men rammer man eksempelvis et hul eller skal over nogle tilstrækkeligt høje vejbump, ja sÃ¥ tager undervognen skade.  
 
43, burde godt kunne skilte 600S, men chaufføren kan have glemt at tilføje S'et 

 Fjord-Jesper (skrevet 2006-11-09 15:00)| Link 
Alle Fjord-Busser KAN skilte 600S med S, Det er bare som Mugge skriver et spørgsmål om at Chaufføren, kan/vil Huske det

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
9. november 2006

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/439
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.