Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Fjord-Bus

Fjord-Bus

 Fjord-Jesper (skrevet 2006-10-05 14:35)| Link 
Jeg har hørt fra yderst pålidlige kilder at ikke 1 men 3 DABsilkeborg 15-1200C Mk.I beholdes som reservebusser hos Fjord-Bus så derved bliver 25-27 overflødige som Resrvebusser, deudover har gode Finn Sørensen ikke fået solgt de andre af Mk.Ier Da køber ikke havde nok penge (De er jo shinet op), og De Jonckheere man modtager vil ikke få genbrugt DABernes Intern Nr. men der imod få helt ny intern nr. I høre næmmere i næste måned når de nye busser er leveret

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-10-05 17:41)| Link 
Jeg tror nu næppe at 25-27 bliver overflødige, bĂĄde 26 og 27 køre daglig dublering, disse ture kan umuligt erstattes af en Mk. I.. 
Desuden har man indgĂĄet en kontrakt med HUR og kan derfor ikke genanvende Mk. I'erne til reservebusser!

 Kim B10M (skrevet 2006-10-05 17:47)| Link 
Jeg tror at Fjord-Jesper hører for mange røverhistorier. Mk.1erne er solgt så snart de bliver i overskud!

 Fjord-Jesper (skrevet 2006-10-07 11:20)| Link 
Hey Kim...Det har mine kontakter altsĂĄ sagt

 Kim B10M (skrevet 2006-10-07 18:03)| Link 
Jeg er ikke i tvivl om at dine "kontakter" har sagt dette.. Men dine "kontakter" har sĂĄ misinformeret dig. 
 
Comprende?

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
7. oktober 2006

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/409
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.