Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Ny bus rute ved nybrogård i lyngby???

Ny bus rute ved nybrogård i lyngby???

Peter R (skrevet 2006-04-13 13:54)| Link 
Hej 
Nu har jeg efterhÃ¥nden fundet ud af at folk som besøger denne side generelt er særdeles velinformeteret ang busdriften. 
Jeg har min daglige færten ved nybrogÃ¥rd kollegiet i Lyngby. Ved stoppestedet som hedder NybrogÃ¥rd og hele vejen op af Nybrovej mod krydset Engelsborgvej/Bagsværdvej er der hængt nye holdere op pÃ¥ stoppestederne som om der skal til at køre en ekstra buslinie. I forvejen kører der linie 191 og linie 845. 
Jeg har ikke kunne få oplyst nogen steder om dette er tilfældet, derfor tænkte jeg at det kunne være at nogen her kunne hjælpe.

Claus Larsen (skrevet 2006-04-13 19:39)| Link 
Hej Peter, min navn er Claus, jeg er medlem af Busfronten, og er ansat som chauffør hos de Blaa Omnibusser der betjener 190 (DTU) samt 191(NybrogÃ¥rd). 
De højgulvsbusser du ser pÃ¥ 300S køre fra Dyssels Busser, og der kun 1/2 time drift pÃ¥ 191, og i aftentimerne kun timedrift, men der burde være 20 min. drift pÃ¥ 191/196 (sammelinie) men det kan ikke lade sig gøre da de to linjer har samdrift med linie 194. 
845 er en ServiceBus linie og den køre kun en gang i timen, mellem 09,00-16,00, og er fortrinsvis for gangbesværret borger. 

Hilsen Claus Larsen Medlem af BusFronten  
nr.381

Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-04-13 23:57)| Link 
SpørgsmÃ¥l: Hvad laver du? 
Svar: Det gÃ¥r meget fint, hvad med dig.. 

Claus, du svarer jo helt ud i vinden i forhold til hvad Peter spurgte om..

Peter R (skrevet 2006-04-14 10:22)| Link 
ja jeg er klar over hvilke busser der kører ved nybrogård.. Det undrer mig bare at der er sat ekstra holdere op på stoppestederne fra nybrogård og op til krydset. Det ser ud som om at der kommer en ny buslinie, for de bliver vel ikke sat op for sjov.

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

Opdateret sidst:
14. april 2006

Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt

Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/304
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.