Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Bus Trafikken

Bus Trafikken

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-03-12 20:32)| Link 
Hej Alle 
 
Jeg vil bare meddele at jeg er i gang med at lave et blad der Hedder bus trafikken. 
 
Hvis i vil abonnere pĂĄ det sĂĄ kan i skrive til 
 
Sikandar.sahil@gmail.com 
 
Det koster 20 kr. pr. mĂĄned  
 
E-MAIL mig sĂĄ finder vi ud af resten. 
 
TAK 
 
Hilsen Sikandar 
 

 Keld H. Mikkelsen (skrevet 2006-03-13 06:53)| Link 
Og hvad kommer dette blad sĂĄ til at indeholde ?

 Jef F P Pallavicini (skrevet 2006-03-13 07:51)| Link 
Jeg mener at dette tidligere i en anden sammenhæng har været oppe og kører, hvor konklusionen blev at kun et blad som BusFronten eller SHS laver, med de mange medlemmers bidrag både i penge og historier/observationer/viden kan blive rentabelt i længden..

 Maja (skrevet 2006-03-14 11:20)| Link 
Må jeg venligst spørge hvad dette busblad skal indeholde? Ikke at jeg ikke syntes ideén er god; for vel er den det, men har du stof til indholdet? Og hvordan vil du klare at sende bladet rundt? Det kan man vist ikke medmindre man er flere om det.

 Thomas de Laine (skrevet 2006-03-14 14:00)| Link 
Som Jef pĂĄpeger, sĂĄ har diskussionen været oppe før, da en anden fik samme ide. Se http://myldretid.dk/forum/emne/101. 
 
Jeg ville hilse et nyt busblad velkomment, såfremt indholdet var på plads... Men er det det? Som redaktør på Myldretid.dk ved jeg, at det kan være vanskeligt nok at lave løbende opdateringer. Hvis du ikke har indhold nok til et helt blad, kan du jo skrive i nogle af de andre blade. Busfrontens medlemsblad er f.eks. baseret på stof fra medlemmerne.

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-03-15 14:42)| Link 
Det indeholder billeder og nyheder af/om busser og i dag skal jeg ud til havnebussen. 
 
Og jeg har omkring 100 billeder fra 2005- 2.halvĂĄr

 Christian H. Paulsen (skrevet 2006-03-15 18:57)| Link 
Var det ikke strengt taget bedre hvis du lavede en hjemmeside om busser/kollektiv trafik?  
Det er meget dyrt at lave et kvalitetsbetonet blad med bĂĄde busbilleder og nyheder og som samtidig kan løbe rundt økonomisk.  
Jeg går ikke udfra den skal laves på alm. farveprinter, da det vil gå udover kvalitet og økonomi.

 Christian H. Paulsen (skrevet 2006-03-15 19:07)| Link 
Sikander, jeg kan anbefale MSN Spaces. Det er gratis at benytte(hvis man har Messenger eller/og Hotmail) og der kan du udgive nyheder og billeder om busser. Oveni i hatten kan det lægges ud som RSS-feeds.  
Layoutmæssigt er det ikke storslået, men det kan da bruges. Held & lykke med dit projekt uanset hvad det bliver til! :-)

 Thomas de Laine (skrevet 2006-03-16 15:04)| Link 
Jeg gerne støtte ideen om en hjemmeside. Du undgår at brænde fingerende økonomisk, og min erfaring er (i forhold til stof i trykte blade), at responsen fra læserne er større.

 Maja (skrevet 2006-03-17 11:20)| Link 
Jeg vil sige at jeg syntes principielt det er en dårlig idé med et blad, for det første vil det i starten give underskud, man skal tænke sig godt om, så er det bedre med en sådan hjemmeside som den her.

 Sikandar Sahil (BusTrafikken) (skrevet 2006-03-17 12:17)| Link 
jeg stopper dette emne

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
17. marts 2006

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/283
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.