Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Din mening!

Din mening!

 Thomas de Laine (skrevet 2005-12-29 22:17)| Link 
Eftersom jeg nu har kompliceret jeres tilværelse ved at lave en ny mÃ¥de at se billedkategorierne pÃ¥, vil jeg gerne høre, om I synes den nye eller den gamle mÃ¥de ("Efter type" hhv. "Alfabetisk") er nemmest at finde ud af. Begge dele kan ses pÃ¥ http://myldretid.dk/billeder/kategorier.php. 
 
Som det er nu, skal den nye mÃ¥de nÃ¥s via et faneblad. Det er tanken, at den mest populære mÃ¥de skal være "standardvalget", mens den anden skal vælges via fanebladet. Derfor kan det godt betale sig at "kæmpe for" sin foretrukne mÃ¥de! 
 
Jeg hÃ¥ber at høre nogle meninger. 
 
Godt nytår til alle! x<|:-)

 Rasmus Poulsen (skrevet 2005-12-30 01:09)| Link 
Det virker som om det giver et bedre overblik. Det er også rart med lidt nytænkning.

 Christian H. Tarrach Paulsen (skrevet 2005-12-30 09:46)| Link 
Hej - og godt nytÃ¥r! 
 
Jeg synes afgørende at den gamle inddeling er bedst pt. Den nye skal man scrolle meget ned for at komme ned til de enkelte steder osv. 
Kunne man evt. inddele "Efter type" på en mere hensigtsmæssig måde, så dette kan undgås?

 Christian H. Tarrach Paulsen (skrevet 2005-12-30 09:49)| Link 
Plus at bookmarks ikke dutter på Mozilla. :-(

 Thomas de Laine (skrevet 2005-12-30 11:26)| Link 
Jeg har nu prøvet at lave "Efter type" om, så den er spalteopdelt ligesom "Alfabetisk". Længemæssigt skal man nu kun scrolle ganske lidt mere, men det er stadig et spørgsmål, om det virker lettest at finde det, man leder efter, på den gamle eller den nye måde.

 Jesper (skrevet 2005-12-30 11:46)| Link 
Jeg synes at Alfabetisk nemste og mest overskuligt

 kenneth (skrevet 2006-01-01 21:27)| Link 
Jeg synes at Alfabetisk klart er nemste og mest overskuligt

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
1. januar 2006

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/233
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.