Dobbeltdækkereelskere se her
Rasmus Poulsen (skrevet 2005-11-06 19:38) | | Link | Hej alle der elsker dobbeltdækkere fra London: (Og i andre ogsÃ¥) I har sikkert set det, men her er det igen: Dobbeltdækkere køres i garagen: En epoke er sÃ¥ smÃ¥t ved at være slut. Londons klassiske røde dobÂbeltdækkerbusser med deres trappe i bagenden er snart fortid. I weekenden blev de sÃ¥kaldte RouteÂmasters pÃ¥ Londons linje 38 erstattet med nye et-etagers ledbusser. Dermed er det kun byens linje 159. der betjenes af de gamle dobbeltdækkerbusser. Og her er det uigenkaldeligt slut 9. december. RITZAU Undskyld eventuelle stavefejl. Dokumentet er I.R.I.S / ORC |
Jef F P Pallavicini (skrevet 2005-11-06 21:26) | | Link | Kører der ikke stadig alle de nyere Scania og Volvo dobbeltdækkere derovre?.. |
Thomas de Laine (skrevet 2005-11-06 21:29) | | Link | Det er kun Routemaster-dobbeltdækkerne, der er tale om. Og de er da bestemt klassikere, men måske nok ikke helt på højde(!) med moderne bybusser set fra et passagersynspunkt. |
Rasmus Poulsen (skrevet 2005-11-06 21:29) | | Link | Hej Jef. Det fremgår ikke af artiklen. Men jeg skal nok undersøge det. Bus Maniac www.tnh-satire.dk Forresten går jeg i skole i århus, og arbejder ved Århus Sporveje. Hvis der er noget du vil vide, spørg endelig. |
Rasmus Poulsen (skrevet 2005-11-06 21:32) | | Link | Til Thomas: Det er alligevel en sørgelig nyhed. Men jeg har set nogle til salg på nettet... Så måske man skulle fange(!) Nogen før de "svømmer" helt ud i havet.... |
Mogens (skrevet 2005-11-06 21:57) | | Link | Hej Thomas, PÃ¥ hvilken Website har du set dem der er til salg?? |
Mogens (skrevet 2005-11-06 21:58) | | Link | Rasmus undskyld...jeg var for huritg på tasterne |
Rasmus Poulsen (skrevet 2005-11-07 09:49) | | Link | Det er okay Mogens. Helt tilfældigt på en engelsk side... Skal nok prøve at finde adressen på den... |
Jef F P Pallavicini (skrevet 2005-11-07 13:40) | | Link | Jo Jo, Jeg vil da benytte muligheden Rasmus.. Selvom jeg dog er godt inde i Busser i Danmark.. - Nu skal jeg til århus den 21 November, lige ud og fange de gamle DAB 12-1200B for tredje gang det her år..(: .. |
Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.
|