Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Ny Ellebjerg

Ny Ellebjerg

 Sebastian Bay-Pihl (skrevet 2005-06-02 11:23)| Link 
Overskriften ligger til et tog-emne, men det er det nu ikke helt... 
 
Jeg vill gerne vide om der var nogen der vidste hvor man pÃ¥ Ny Ellebjerg Station, (ikke Gammel Køge Landevej Station), vil lægge selve indkørslen til stationen for buslinierne? Carl Jacobsens Vej er en mulighed, men jeg ved det ikke... 
 
Og så ville jeg da lige høre om der er nogen der ved hvilke linier der skal trafikere der? Jeg tænker muligvis en linie 10, 18, 16E, måske 4A og 65E (hvis den da stadigvæk er i drift på det tidspunkt, det kan jo tænkes HUR har fundet noget bedre at sætte dobbeltdækkere ind på end en til dels nytteløs linie). Men nogle der har nogle andre/bedre bud?

 Sebastian Bay-Pihl (skrevet 2005-06-02 11:24)| Link 
Undskyld stavefejlene og grammatikfejlene, det gik vidst lidt for hurtigt... ;-)

 René Thaulov (skrevet 2005-06-02 11:50)| Link 
Indkørslen bliver pÃ¥ Carl Jacobsens Vej. 
Du kan se planerne pÃ¥: 
http://www.banedanmark.dk/publ/2004/nyellebjerg/html/chapter01.htm 
Mht. til linier, så er det jo svært at vide hvad der kører dér om 1½ år, men 16E kører jo forbi på Carl Jacobsens Vej, så mon ikke den vil køre omkring stationens forplads.

 Sebastian Bay-Pihl (skrevet 2005-06-02 11:55)| Link 
Ja, det er klart, det er svært at vide, men nu tænkte jeg mere pÃ¥ hvis man tog ud fra de linier der kører der nu... Men det var jo svært at vide ud fra det jeg skrev... 
 
Og det link der, tak for det.

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
2. juni 2005

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/138
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.