Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > 300S

300S

 Sebastian Bay-Pihl (skrevet 2005-03-29 16:53)| Link 
Er der nogle der har styr pÃ¥ om de busser i 300S' nye køreplaner der kører mellem Ishøj st. og Lyngby st. fortsætter til Kokkedal st./Nærum st. om de returnerer til Ishøj st.? Som f.eks. afgangen fra Ishøj st. kl. 6:35 med ankomst pÃ¥ Lyngby st. kl. 7:30. Er det den samme vogn der fortsætter til Kokkedal st. kl. 7:32 med ankomst kl. 8:08 eller er det den der fra Lyngby st. returnerer tilbage til Ishøj st. kl. 7:34 eller kl. 7:44 med ankomst pÃ¥ Ishøj st. kl. 8:27 eller kl. 8.37? 
 
Nu var dette bare et eksempel, jeg vil gerne høre om samtlige ture.

 Thomas de Laine (skrevet 2005-03-29 17:17)| Link 
Pr. 20. marts 2005 er linje 300S delt i to dele, der kører hver for sig: Kokkedal st.-Nærum st.-Lyngby st. og Lyngby st.-Ishøj st. Dette gælder mandag-fredag i dagtimerne, og i disse perioder fortsætter INGEN busser, der ankommer fra Ishøj mod Nærum/Kokkedal. Om aftenen og i weekenden er linjen ikke opdelt. 
 
Opdelingen er et forsøg på at undgå, at forsinkelser på den sydlige del af linjen spreder sig til den nordlige. Der er forventninger om flere forsinkelser på den sydlige del, fordi man fra 23. marts har indskrænket vejbanerne på Motorring 3, som i de kommende år er under ombygning. Linje 300S kører ganske vist på Ring 3, men denne er en af de væsentligste aflastningsruter for motorringvejen.

 Bonne (skrevet 2005-03-29 23:25)| Link 
opdelingen er blevet lavet om tre gange nu senest med virkning fra idag. 
 
nu kører busserne i løb som ikke fortsætter men vender og kører retur nord og syd pÃ¥. 
 
jeg kan nævne at man har 5 minutter at vende pÃ¥ nÃ¥r man ankommer fra Ishøj st til Lyngby og skal retur. 
 
hvis du sender en email til min adresse. 
 
hr.bonne@mail.dk skal jeg nÃ¥r jeg kommer pÃ¥ arbejde imorgen sende dig en fil med vognplanerne. 
 
andre må selvfølgelig også sende en mail.

 Bonne (skrevet 2005-03-29 23:27)| Link 
min email adresse ser lidt underlig ud pÃ¥ forrige indlæg jeg prøver igen. 
 
hr.bonne@mail.dk

 Bonne (skrevet 2005-03-29 23:36)| Link 
ordet fjerndette skal ikke være i adressen. 

 Thomas de Laine (skrevet 2005-03-30 12:16)| Link 
FJERNDETTE bliver sat bag pÃ¥ alle e-mail-adresser, man skriver i forummet. 
 
FJERNDETTE er med for at undgå, at e-mail-adressen bliver opsamlet af programmer, der leder efter e-mail-adresser. Hvis de sender en reklamemail til adressen med FJERNDETTE, er der ingen, der bliver belastet af den. Mennesker kan derimod let fjerne FJERNDETTE i deres mailprogram. Filosofien er, at man kan kommunikere e-mail-adresser uden at udlevere dem til spammerne.

 Thomas de Laine (skrevet 2005-04-06 10:23)| Link 
Jeg var en anelse for kategorisk oven for: Ifølge HURs planer, skal nogle enkelte ture tidligt om morgenen og en tur ved 18.30-tiden køre helt igennem - sidstnævnte med et længere ophold i Lyngby. Men andre ture skal altsÃ¥ vende, og passagererne skal skifte bus. 
 
De reelle vognløbsplaner har vist nok ikke levet 100 pct. op til dette i hele perioden, men der er ved at blive ryddet op i det. Som Bonne nævner, har vognplanerne været lavet om.

 Bonne (skrevet 2005-04-06 22:55)| Link 
ja et sæt planer blev sat igang den 20-03-05 
 
og ændret den 29-03-05 nu gÃ¥r vi tilbage til de gamle den 10-04-05 
 

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
6. april 2005

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/103
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.