Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Information om Lars

Information om Lars

Registreret medlem siden 17. oktober 2007.

Lars har skrevet følgende indlæg i forummet:

 Nye busser til 600S fra oktober 2008 (2008-03-23 15:34)
Jeg synes det er gået ned ad bakke for den linie, siden man gik bort fra Volvo B10M.

 Vejstruprød (2007-11-06 00:02)
Hej Gruppe. 
 
Hvor stor aktivitet er der egentlig hos ovennævnte. Når man ser på billeder ligner det næsten altid at busserne har stået i lang tid (alger, blege farver osv)...

2007-11-07 15:10 i samme diskussion:
De renoverer måske ligefrem de brugte busser de sælger?

 Busdatabase på danskebusser.dk (2007-10-23 00:09)
Ikke så dumt endda! - Hvis jeg havde kendt til den eksistens havde jeg selv brugt den til den forespørgsel jeg oprettede for nogle dage siden... 
 
Måske det ville være en god idé, med en slags sorteringsmulighed, f.eks. efter vognnr. eller reg.nr.

 Volvo Vanhool (2007-10-17 22:47)
Hej! 
 
I midt/sen-halfemserne, kørte der en enkelt Volvo Vanhool hos Partner Bus (Nr. 7, tror jeg nok). Den blev stort set kun brugt til skolebus. 
 
Er der nogle der har en idé om hvor den er blevet af? 
 
På forhånd tak.

2007-10-18 13:51 i samme diskussion:
Så det vil sige at den har kørt i VT-regi, efter Partner Bus afhændede den?

2007-10-18 13:55 i samme diskussion:
:o) 
 
Det var faktisk lige netop dén jeg fandt et billede af - den ledte tankerne i retning af den jeg omtalte. 
 
Udseende, både indvendigt og udvendigt, passer i hvertfald.

2007-10-18 20:09 i samme diskussion:
Ok - Jeg var heller ikke helt sikker på nummeret, jeg syntes blot den havde nr. 7. Faktisk mente jeg også at reg. nr. startede med JP, men det viste sig jo var LP. :o)

 Opdateret sidst:
23. marts 2008

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/forum/vis_bruger.php
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.