Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Information om K112

Information om K112

Registreret medlem siden 12. august 2007.

K112 har skrevet følgende indlæg i forummet:

 Arrivas Ledbusser på 300S (2008-02-23 17:41)
Vejstruprød Busimport.

 Nye busser til 600S fra oktober 2008 (2008-02-27 11:15)
VDL! De "gamle" tages i bytte.

 Aabenraa Karosserifabrik (2008-02-23 17:40)
De busser der menes er nok de knap 20 Volvo B7RLE som Volvo byggede til Veolia i København, men de aldrig købte! Nogle af dem blev brugt af Arriva som lånevogne tilbage i Oktober.

 Concordia ny entreprenør i Movia (2008-02-27 11:24)
Volvo har fået ordren på at levere 13,7 meter busserne til 300S + 400S.

2008-02-27 12:51 i samme diskussion:
Ja; Volvo.

2008-02-28 09:55 i samme diskussion:
:Bo Allan. Nu er de fleste oplysninger der bliver skrevet herinde, jo udokumenteret. Hvad er det du forventer? At jeg skal aflevere en kopi af Concordia's kontrakt med Volvo med underskrifter på til dig, før du er tilfreds? Det kan jeg desværre ikke gøre for dig. Tilgengæld kan jeg fortælle dig at jeg arbejder i branchen, og at jeg ikke oplyser noget der ikke passer, altså jeg løber ikke med rygter. Der bliver skrevet meget vrøvl her, det er korrekt, og jeg deltager sjældent i dette forum, for når jeg så endelig skriver nogle oplysninger, bliver det draget i tvivl, eller også kommer der decideret dumme kommentarer til indlægget, derfor er det ikke særlig motiverende at bruge tid på skrive her!

2008-02-28 18:31 i samme diskussion:
Hej. Det er for tidligt at sige noget om det.

 Arrivas 5A busser (2007-11-22 08:18)
Der er skam plads i Maribo. Men der er nogen i Arriva der har fundet ud af hvor ringe busserne er og hvor meget det koster at lave skader og skifte vinduer på dem, så projektet er strandet for nu.

 Danske busser i Estland (2007-10-22 14:31)
Hvad med dette site med flere hundrede billeder fra Estland: http://www.b10r.com

 Chaufførmangel (2007-08-13 21:22)
At køre natbus er tåleligt hvis man ikke billetterer, da det gør de fleste passagerer aggresive at de skal betale dobbelt takst. Da de så samtidig finder ud af hvor langsom by-natbusserne snegler sig gennem byen pga. alt alt alt for meget køretid, så kan der tit være dårlig stemning i bussen. Endelig er der dem der ikke kan styre sin brandert og vil provokere buschaufføren og de andre passagerer, og som vil af mellem to stoppesteder fordi her bor han. Så er der unge graffiti malere, skatere, der ridser deres tags i ruderne, og dem der VIL have deres cykler med bussen fordi der er plads. Det kan også være ret anstrengende at folk er glade og højtråbende når man nu ikke har fået ligeså meget at drikke som dem. Og til sidst, lugten af opkast og øl fra de flasker der ruller rundt i bussen lægger også en dæmper på glæden. Ja det er sørme skønt at køre natbus Jef og Mugge.. (jeg er tidl. natbus chf.)

 Fremvisning af Netbus 8444 for Movia (2007-08-12 21:22)
Er der nogen der kan forklare hvorfor bussen har en bagende som front? Den er godt nok grim.

 Opdateret sidst:
28. februar 2008

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/forum/vis_bruger.php
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.