Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Information om ZF Thomsen

Information om ZF Thomsen

Registreret medlem siden 25. juni 2007.

ZF Thomsen har skrevet følgende indlæg i forummet:

 Movias linjeændringer 2008 i Hovedstaden (2008-03-03 20:11)
Ja rygter er nu en god ting når man ikke er helt sikker !!!! 

2008-03-03 22:32 i samme diskussion:
Jef > Da du selv skriver "Såvidt jeg ved" tillader jeg mig at skrive at et rygte er en god ting, for der er in gen anden kilde på end dig og det du ved. og da det er en af de ting som du har det med at slå andre oven i hovet med at de ikke har. så kunne det lige så godt være dig der her startet et rygte, men ok det er det så ikke i dette her tilfælde. :)

 Ledbusserne lever endnu! (2007-11-28 17:00)
så bus 1981 på linie 300S her til eftermiddag ved Glostrup St. i retning mod Ishøj

 Bent Thykjær bus 155 (2007-08-18 23:03)
Så hvad kan vi så få ud af det...... vi skal heller ikke tro på alt hvad der bliver skrevet her i forumet, selv om det ikke er en BusChauffør der har skrevet det !!!!!!!!

 MOVIACHAUFFØREN. (2007-06-25 22:41)
Man kan jo godt undre sig over at Admin ikke har stoppet denne fagforenings debat her på siden, da jeg ikke kan se hvad den har med et busdebatforum at gøre ????.....  

 Opdateret sidst:
3. marts 2008

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/forum/vis_bruger.php
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.