Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Silkeborg

Silkeborg

 Magnus (skrevet 2007-11-28 22:18)| Link 
Kommer Pan Bus att køra nya bussar i Silkeborg när de tar øver trafiken där?

 Kim Boldrup (skrevet 2007-11-29 15:39)| Link 
magnus: 
Ja! der bliver indsat helt nye (fabriksnye) bybusser i silkeborg. Mandag den 3 dec. bliver der indsat 7 nye Iveco rutebusser maler i Ã¥rhusgul (midttrafiks bybusfarve) 
og løbende i januar mÃ¥ned indsættes der helt nye MAN bybusser i samme farve. samtlige chauffører fÃ¥r nye uniformer og personligt udstyr (møntvekslere, tasker m.m.) 
alle busser monteres med nye sipede vinterdæk der giver et forrygende godt vejgreb her i de kolde, glatte mÃ¥neder. 
Firmaet overtager  
arrivas værksted/garage/tankomrÃ¥de. 
mvh Kim (pan bus db)

 Kim Boldrup (skrevet 2007-12-01 09:32)| Link 
Rettelse! 
I første omgang er det kun 3 Ivecoer der bliver indsat. De resterende er under klargøring. 
Kim

 Jan A. Esbersen (skrevet 2007-12-03 11:48)| Link 
Kim: 
Hvilke internnumre fÃ¥r de nye busser?  
 
Hvad sker der med de busser der bliver udrangeret?

 Kim Boldrup (skrevet 2007-12-06 19:50)| Link 
Esben: 
Jeg er pÃ¥ kursus i øjeblikket og ved ikke lige hvad der sker i viborg og silkeborg. 
Jeg er ikke klar over hvilke numre bilerne fÃ¥r i PanBus regi. 
De udrangerede er mig bekendt solgt til vejstruprød, men et par af dem er solgt af Arriva til et firma pÃ¥ mors til ombygning til ridetilbehørsudsalgsbus (pyha)og campingbus 
Mvh Kim

Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.

 Opdateret sidst:
6. december 2007

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/emne/718
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.