Silkeborg
Magnus (skrevet 2007-11-28 22:18) | | Link | Kommer Pan Bus att køra nya bussar i Silkeborg när de tar øver trafiken där? |
Kim Boldrup (skrevet 2007-11-29 15:39) | | Link | magnus: Ja! der bliver indsat helt nye (fabriksnye) bybusser i silkeborg. Mandag den 3 dec. bliver der indsat 7 nye Iveco rutebusser maler i århusgul (midttrafiks bybusfarve) og løbende i januar måned indsættes der helt nye MAN bybusser i samme farve. samtlige chauffører får nye uniformer og personligt udstyr (møntvekslere, tasker m.m.) alle busser monteres med nye sipede vinterdæk der giver et forrygende godt vejgreb her i de kolde, glatte måneder. Firmaet overtager arrivas værksted/garage/tankområde. mvh Kim (pan bus db) |
Kim Boldrup (skrevet 2007-12-01 09:32) | | Link | Rettelse! I første omgang er det kun 3 Ivecoer der bliver indsat. De resterende er under klargøring. Kim |
Jan A. Esbersen (skrevet 2007-12-03 11:48) | | Link | Kim: Hvilke internnumre får de nye busser? Hvad sker der med de busser der bliver udrangeret? |
Kim Boldrup (skrevet 2007-12-06 19:50) | | Link | Esben: Jeg er på kursus i øjeblikket og ved ikke lige hvad der sker i viborg og silkeborg. Jeg er ikke klar over hvilke numre bilerne får i PanBus regi. De udrangerede er mig bekendt solgt til vejstruprød, men et par af dem er solgt af Arriva til et firma på mors til ombygning til ridetilbehørsudsalgsbus (pyha)og campingbus Mvh Kim |
Der kan ikke skrives nye indlæg til dette emne.
|