Information om Kim Edeltorp
Registreret medlem siden 15. maj 2008.
Kim Edeltorp har skrevet følgende indlæg i forummet:
Bussernes fremtid? (2008-05-21 03:06) |
Ak ja. Men kan man ikke bare se over Sundet?? Derovre kan de da sagtens finde ud af det. Og hvad er så forskellen? Det var noget med at chaufførerne er mere høflige derovre.. Hmm, nu kører jeg i København, og er aldeles altid høflig, har altid for mange passagerer, kører i for lille bus, så den med passagerflugt kender jeg slet ikke noget til. - Desuden prøver man da herovre noget lignende, der er vist noget med at chaufførerne får bonus hvis der kommer flere med 150S og 173E. Om dagen kan jeg ikke lige se hvordan der KAN komme flere ind i 150S. - Linie 173E kan folk jo ikke finde ud af. Den kører 5 gange om formiddagen og 5 gange om eftermiddagen og det er så det. - Det der ser pærenemt ud på et skrivebord, kan være hammersvært ude i marken for den almindelige kunde. ;) |
2008-05-24 03:10 i samme diskussion: |
Til Peter: Whauw! Vil gerne se ledbusser på 6A ned ad Nørregade! Eller bare 13,7-busser. Det varer ganske kort, så er alt brudt sammen! TSK! Desuden er der for mange SKARPE sving på 5A til det vil være en god ide med ledbusser der. Ledbusser på 4A? Hmm. Der er ikke plads ved stoppestederne, hvis der skulle komme 2 busser efter hinanden. 2 af de nuværende kan LIGE presse sig ind, så trafikken ikke bryder sammen. |
Movias linjeændringer 2008 i Hovedstaden (2008-05-17 10:56) |
Well, så flyver der fugle rundt med rygter om, at 6A skal forlænges til Buddinge, endestation hvor natbus 84N holder. Synes nu 6A er "overbelastet" i forvejen, alt for små busser, alt for mange passagerer, og alt for besværlig vej, især ind gennem Nørregade - Gl.Torv mv. hvor man som regel skal mave sig gennem med få millimeter til siderne. - Her bude man smide linie 14 ned, og lade os køre udenom, og så få 14,7 busser, nu vi er igang.. ;) |
2008-05-23 02:11 i samme diskussion: |
Ang 6A og Buddinge ved jeg med bestemthed, at der IKKE er busser nok til den ekstrakørsel, af den type der kører 6A nu. Det kniber i forvejen, da ca ½-delen af samtlige busser har massive problemer kørselsmæssigt. Det bevirker, at 1. samtlige reserver er indsat permanent. 2.der sættes "fremmede busser" ind hver eneste dag. Men når vi skal til Buddinge kan vi jo få gas-busser at lege med også.. HUH! |
2008-05-24 03:02 i samme diskussion: |
Til Danish: Det er billigere for ARRIVA at sætte fremmed bus ind i et løb end ingen bus! Ingen bus = ikke en krone fra MOVIA for det løb. ;) |
2008-05-24 03:05 i samme diskussion: |
Til Sennehoj: Det lyder da fint hvis der bliver 5 busser i overskud. Så er der håb for at de busser kan komme på værksted, og få den overhaling de har trængt til længe ! |
2008-05-24 22:57 i samme diskussion: |
Busserne på 6A er mere belastede end 5A busserne, simpelthen fordi de er mindre, mens kundeunderlaget er ca 85% af 5A's. - Mellem Emdrup og Nørreport kører 6A jo parallelt med 5A, henholdsvis 5A på Nørrebrogade og 6A på Tagensvej. På det stykke er der næsten lige mange passagerer. Linie 6A har dog IKKE nogen hjælp fra en S-bus, men må klare alt selv. Med dårlige og for små busser kan det jo kun gå galt.! Jeg har ALDRIG endnu kunnet overholde tiden om eftermiddagen når der er pres på! |
2008-05-24 23:01 i samme diskussion: |
Til Jesper: Well, når både 43 og 6A (og S-busserne) kører fra Buddinge, tar folk da ikke 6A, men S-busserne, og måske 43 mod Nørreport (det står jo som destination). Ved ikke hvorfor de skulle ta 6A, men lad det komme an på en prøve. Hvor der så er plads til alle de buslinier, det må så OGSÅ komme an på en prøve.... |
|