Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Information om Tonny Søndergaard

Information om Tonny Søndergaard

Registreret medlem siden 2. marts 2008.

Tonny Søndergaard har skrevet følgende indlæg i forummet:

 En masse rettelser (2008-03-02 21:34)
Hejsa, har lige læst de indlæg der har været omkring de mange rygter, informationer og fakta som er fremkommet på forskellig vis, og enkelte af dem har jo som det fremgår været fremme i det lille bus-entusiast-blad "Bustrafikken" 
 
Vi kan hurtigt blive enige om at der render en masse rygter rundt om i folkelokalerne, ingen tvivl om det, og desværre er bus-branchen hårdt angrebbet af rygtedannelser, hvor mange løber enddog meget stærkt med rygter så snart de hører den mindste lille snak om ting og sager. Det er også rigtigt at Sikander der laver "Bustrafikken" enkelte gange har fået skrevet nogle ting som har vist sig ikke at holde helt stik, men sådan er det jo altid når man gerne vi spå, det er meget nemt, bare ikke når det drejer sig om fremtiden. Dog har jeg ikke indtryk af at "Bustrafikken" bevidst skriver usandheder, slet ikke, men derimod gerne vil have så mange oplysninger som muligt med i bladet.  
 
Jeg har kendt Sikander gennem flere år, og har da aldrig haft problemer når jeg har gjort opmærksom på fejlagtige oplysninger i hans lille blad, og som han selv fortæller så er han altså "kun" 14 år, så jeg synes faktisk han gør det ganske godt, men afgjort - vi der har vores daglige arbejde i busbranchen må da bære lidt over og hjælpe ham hvis han er i tvivl om oplysninger er usande, i det omfang vi har muligheden for det. 
 
Jo, jeg er selv ansat i Movia, og har desuden kørt bus i 14 år inden jeg kom derind, så jeg gætter ikke bare, og ønsker heller ikke at rende med sladder, vil hellere holde mig til fakta. 
 
Ønsker alle en god ny arbejdsuge. 

 Opdateret sidst:
2. marts 2008

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/forum/vis_bruger.php
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.