Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Information om Dan Hoffgaard Møller

Information om Dan Hoffgaard Møller

Registreret medlem siden 18. juni 2007.

Dan Hoffgaard Møller har skrevet følgende indlæg i forummet:

 MOVIACHAUFFØREN. (2007-06-19 15:02)
Internetsiden er reklamefinianseret og oprettet på igroups.dk af Netbus-Chauffør Dan H Møller. 
url. http://www.webchauffoer.igroups.dk 
Opret brugerlogin og afvent godkendelse fra administratoren. 
 

2007-06-19 17:04 i samme diskussion:
Allerede 2 nye medlemmer kun 1 time at linket er lagt her på forum. 
Det er da ik' så ringe endda.

2007-06-19 19:01 i samme diskussion:
Ja, man skal være 3f-medlem og Buschauffør i Trafikselskabet Movia for at blive medlem. 
Det er af den simple grund at det er en Hjemmeside/Klub/Forum for Moviachauffører. 
Derfor hedder siden netop "MOVIACHAUFFØREN"

2007-06-20 16:06 i samme diskussion:
TIL JODLEREN........... 
Er dette et sprog man normalt bruger i dette forum.  
Uanset hvad jeg eller andre mener, bør vi vel alle benytte et nogenlunde pænt sprog. 
Vi skal være her alle sammen, uden at genere hinanden.

2007-06-24 20:25 i samme diskussion:
Jeg kan se at der har været gang i den, her i dette forum. Jeg mener nu bestemt ikke at jeg gør/har gjort noget forkert/ulovligt. 
Meningen med min side er at det bla. skulle være et fagligt forum. Derfor er det for 3f-medlemmer og ikke andre. 
Enhver person i dette land har (såvidt mig bekendt) lov til at oprette en hjemmeside, og bestemme hvem der kan blive medlem på siden.

 Opdateret sidst:
24. juni 2007

 

 Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/forum/vis_bruger.php
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.