Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

Du er her: Forside > Nedlagt forum (2005-08) > Information om Brian Trantow Pedersen

Information om Brian Trantow Pedersen

Registreret medlem siden 2. maj 2007.

Brian Trantow Pedersen har skrevet følgende indlæg i forummet:

Busplan 2008 (2007-05-02 10:59)
Jeg er bosiddende i Dragør og pendler dagligt til Lyngby. Jeg har ingen bil (nok nogle af de eneste i dragør der ikke har det) og har derfor brug for kollektiv trafik. Jeg er ked af, at Dragør kommune ikke har meldt noget som helst ud vedr ændringer i busdriften. Igen nok fordi alle har bil og ikke tænker på os uden :-(. 

Vi har hørt lidt om, at man opretter en lynbus fra Ørestad st til lufthavnen via Dragør, hvor den ikke stopper i Tårnby Kommune men først efter bygrænsen til Dragør. Desværre er vi kommet ind i en tid med en masse pegen fingren af hinanden blandt Tårnby og Dragør politikere. 

(Egentlig ville det være rart med en sådan hurtiglinje - så kunne det være man igen kunne komme hurtigt hjem fra København om aftenen og i myldretiden og ikke være så lang tid om det som det tager at tage til Odense fra København). 

Årsagen er, at Tårnby kommune vil nedlægge alle de buslinjer der betjener Dragør, da det ikke er indtægtsgivende for Tårnby. (Busserne vil transportere folk fra Dragør gennem Tårnby ind til Københavns Kommune), hvilket Tårnby ikke er interesseret i.  

Sorry Tårnby og mr Zimono, Vi kan desværre ikke komme anden vej for at komme til København og videre rundt i Danmark end igennem Tårnby. Hvad bliver det næste, at I laver en voldgrav? 

Ja jeg er spændt på om jeg overhovedet kan komme på arbejde fra januar 2008.

Opdateret sidst:
2. maj 2007

Forum
Pil Der er 5.594 arkiverede forumindlæg.

Emneoversigt

Forummets aktivitet

Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt

Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/forum/vis_bruger.php
Copyright © 1999-2024 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.