Myldretid

Menu

BillederSe billeder fra en bestemt buslinje

Billeder af busser på linje COP15

Her vises alle 10 billeder af busser på linjen gennem tiden:

City-Trafik 2833 i Lufthavnen, Kastrup

City-Trafik 2833 i Lufthavnen, Kastrup

City-Trafik 2833, Scania OmniLink årg. 2009, på COP15-linjen i Lufthavnen.

Foto: Thomas de Laine, 6. december 2009.

City-Trafik 2486 i Lufthavnen, Kastrup

City-Trafik 2486 i Lufthavnen, Kastrup

City-Trafik 2486, VDL Ambassador årg. 2009, på COP15-linjen i Lufthavnen.

Foto: Thomas de Laine, 6. december 2009.

City-Trafik 2839 i Lufthavnen, Kastrup

City-Trafik 2839 i Lufthavnen, Kastrup

City-Trafik 2839, Scania OmniLink årg. 2009, på COP15-linjen i Lufthavnen.

Foto: Thomas de Laine, 6. december 2009.

City-Trafik 2488 i Lufthavnen, Kastrup

City-Trafik 2488 i Lufthavnen, Kastrup

City-Trafik 2488, VDL Ambassador årg. 2009, på COP15-linjen i Lufthavnen.

Foto: Thomas de Laine, 6. december 2009.

City-Trafik 2497 ved Hovedbanegården, København

City-Trafik 2497 ved Hovedbanegården, København

City-Trafik 2497, VDL Ambassador årg. 2009, som COP15-bus i Bernstorffsgade ved Hovedbanegården.

Foto: Thomas de Laine, 6. december 2009.

City-Trafiks hybridlånebus på Lossepladsvej, København

City-Trafiks hybridlånebus på Lossepladsvej, København

Under klimatopmødet kørte City-Trafik på COP15-linjen bl.a. med denne Volvo 7700-hybridbus, som var lånt til formålet. Her ses bussen på COP15-linjen på Lossepladsvej ved Artillerivej.

Foto: Thomas de Laine, 17. december 2009.

City-Trafik 2837 på COP15-linjen i Vester Farimagsgade, København

City-Trafik 2837 på COP15-linjen i Vester Farimagsgade, København

Klimatopmødet COP15 afvikledes i december 2009 i Bella Center i København. Det var også en stor transportopgave, som bl.a. blev løst ved at indsætte den særlige COP15-buslinje mellem Bella Center, Islands Brygge og en række punkter i City. Kørslen havde City-Trafik vundet som den første opgave i kontrakten om linjerne 29, 42, 43 og 166, som selskabet overtog driften på umiddelbart efter afslutningen på klimatopmødet. Det blev de helt nyleverede busser, som indsattes på COP15-linjen, og de markeredes med disse særlige hvide hjørner, som stod sig godt til den sne og temperaturer helt ned til minus 20 grader, som prægede byen i netop de uger. City-Trafik 2837, fabriksny Scania OmniLink til linje 42/43, på COP15-ekstralinjen i Vester Farimagsgade.

Foto: Thomas de Laine, 18. december 2009.

City-Trafiks lånte Citaro-ledbus ud for Thorvald Borgs Gade garage, København

City-Trafiks lånte Citaro-ledbus ud for Thorvald Borgs Gade garage, København

Under klimatopmødet i december 2009 lånte City-Trafik en Mercedes-Benz O.530G-ledbus til kørslen på COP15-linjen. Her ses bussen, der var indregistreret på tyske nummerplader, på Artillerivej ud for City-Trafiks busanlæg på Thorvald Borgs Gade.

Foto: Thomas Hildebrand, 18. december 2009.

Vinduessiden af Citaro-demoledbus på Artillerivej, København

Vinduessiden af Citaro-demoledbus på Artillerivej, København

Mercedes Citaro-ledbussen, som City-Trafik lånte til COP15-kørslen, på Artillerivej ud for Thorvald Borgs Gade garage.

Foto: Thomas Hildebrand, 18. december 2009.

City-Trafiks to demobusser under COP15 på Artillerivej, København

City-Trafiks to demobusser under COP15 på Artillerivej, København

Begge de to demobusser, som City-Trafik lånte til kørslen under klimatopmødet: Til venstre Mercedes-Benz O.530G-ledbussen og til højre Volvo 7700-hybridbussen på Artillerivej ud for Thorvald Borgs Gade garage, som i øvrigt stod for kørslen på COP15-linjen.

Foto: Thomas Hildebrand, 18. december 2009.