Myldretid.dk (til forsiden)  
  Forside   Nyheder   Baggrund & historie   Billeder   Garagefakta   Busbasen   Vognlister
  Opdateringer   Om Myldretid.dk   Kontakt

  Du er her: Forside > Billeder > Nøgleord > Odense Bybusser

Nøgleord: Odense Bybusser

65 billeder

Odense Bybusser-prøvevogn i Slukefter, Odense Odenses bybuslinjer havde en overgang besøg af denne Volvo B7RLE-60/Carrus, som Odense Bybusser havde på prøve. Her ses bussen som linje 22 i Slukefter, januar 2007.

Foto: Niels-Folke Vallin, dato ukendt

Odense Bybusser 9 på Rugårdsvej, Odense FynBus' nye design er en kombination af hvid og skrigende lysegrøn. De første håndfulde bybusser i Odense er allerede dukket op i disse farver, der sandsynligvis kommer til at sætte deres præg på hele Fyn i løbet af en kortere årrække. Odense Bybusser 9, Volvo B7RLE/Säffle årg. 2007, som linje 22 på Rugårdsvej.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 63 på Albanigade, Odense Odense Bybusser 63, Volvo B12BLE-59/Säffle årg. 2006, som linje 21 på Albanigade. Bussen er den første i 2006-leveringen, der var på hele 28 busser. Odense Bybusser begyndte nemlig at lease deres nye busser i stedet for købe dem, og så var der råd til lidt mere. Det betød samtidig, at højgulvsbusserne stort set forsvandt fra gadebilledet og nu mest ses som ekstrabusser.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 88 på Klingenberg, Odense Odense Bybusser 88, Volvo B12BLE-59/Säffle årg. 2006, som linje 51 på Klingenberg.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 40 på Sankt Jørgens Gade, Odense Det norske busselskab Tide Bus har vundet bybuskørslen i Odense og tager over fra 29. juni 2008. Med følger det meste af det kommunale selskabs vognpark, herunder Odense Bybusser 40, Volvo B10BLE-63/Aabenraa årg. 2002, der her ses som linje 31 på Sankt Jørgens Gade.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 22 på Klingenberg, Odense Odense Bybusser 22, Volvo B10BLE-60/Aabenraa årg. 1999, som linje S2 på Klingenberg.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 42 på Hans Mules Gade, Odense Odense Bybusser 42, Volvo B10BLE-63/Aabenraa årg. 2002, som linje 32 på Hans Mules Gade.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 89 på Klingenberg, Odense Odense Bybusser 89, Volvo B12BLE-59/Säffle årg. 2006, som linje 51 på Klingenberg. Selvom Tide Bus skal køre hovedparten af bybusserne i Odense, fortsætter det kommunale selskab med 15 busser og tre linjer. De 15 nyeste busser, heriblandt nr. 89, overtages derfor ikke af Tide.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 7 på Albanigade, Odense Odense Bybusser 7, Volvo B7RLE/Säffle årg. 2007, som linje 62 på Albanigade. Bagved en bus i de gamle farver.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 32 på Klingenberg, Odense Odense Bybusser 32, Volvo B10BLE-63/Aabenraa årg. 2001, som linje 31 på Klingenberg.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 23 på Albanigade, Odense Odense Bybusser 23, Volvo B10BLE-60/Aabenraa årg. 1999, som servicebuslinje S5 på Albanigade.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 41 på Klingenberg, Odense Odense Bybusser 41, Volvo B10BLE-63/Aabenraa, som linje 31 på Klingenberg. Det er for øvrigt et sent eksemplar af dette karrosseri, da bussen er fra december 2002.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 85 på Sankt Jørgens Gade, Odense Odense Bybusser 85 på Sankt Jørgens Gade som linje 31 til Seden Syd. Bussen er en Volvo B12BLE-59/Säffle fra 2006 og i øvrigt fra den sidste levering i bybusserne gamle mørkerøde og lysegrå design.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 55 på Benediktsgade, Odense Odense Bybusser 55, Volvo B12BLE-59/Aabenraa årg. 2004, som linje 92 på Benediktsgade.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 67 på Brogade, Odense Odense Bybusser 67, Volvo B12BLE-59/Säffle årg. 2006, som linje 41 mod Universitetet på Brogade.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 84 på Albanigade, Odense Odense Bybusser 84, Volvo B12BLE-59/Säffle årg. 2006, som linje 22 på Albanigade.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 36 på Klingenberg, Odense Odense Bybusser 36, Volvo B10BLE-63/Aabenraa årg. 2001, som linje 51 på Klingenberg. Bussen er fra den første levering af 13,7 m-busser til den fynske hovedstad.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 52 på Sankt Jørgens Gade, Odense Odense Bybusser 52, Volvo B12BLE-59/Aabenraa årg. 2004, som linje 31 på Sankt Jørgens Gade.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 57 på Albanigade, Odense Odense Bybussers vogn 57, Volvo B12BLE-59/Säffle årg. 2005, er for tiden totalreklamebus for Spar Nord i Odense. Reklamen omfatter hele bussen undtagen fronten og chaufførruden. Foto på Albanigade i Odense.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 18 på Sankt Jørgens Gade, Odense Odense Bybusser 18, Volvo B10BLE-60/Aabenraa årg. 1999, som servicebuslinje S4 på Sankt Jørgens Gade. Servicebuslinjerne bliver omlagt i 2008, og der kommer snart også igen mindre busser på disse linjer, der de seneste år har været betjent af almindelige 12 m-busser. Bus 18 fortjener også en bemærkning, idet den og flere andre Odense-bybusser af denne type som noget særligt har indsvingsdøre i midten, men ikke bagi.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 66 på Klingenberg, Odense Odense Bybusser 66, Volvo B12BLE-59/Säffle årg. 2006, som linje 51 på Klingenberg. Bussen kører til Bolbro, der engang var hovedsæde for Odense Omnibus, der kørte bybusserne i Odense indtil 1952. I 2008 skifter bybusserne igen hænder, denne gang til norske Tide Bus. Bus 66 følger med.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 8 på Hans Mules Gade, Odense Odense Bybusser 8, Volvo B7RLE/Säffle årg. 2007, som linje 81 på Hans Mules Gade. Hverken bussen eller linjen overtages af Tide Bus 29. juni 2008, men forbliver i det kommunale bybusselskab.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 56 på Albanigade, Odense Odense Bybusser 56, Volvo B12BLE-59/Aabenraa årg. 2004, som linje 91 på Albanigade.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 30 på Klingenberg, Odense Odense Bybusser 30, Volvo B10BLE-60/Aabenraa årg. 2000, som servicebuslinje S3 på Klingenberg.

Foto: Thomas de Laine, 2. maj 2008

Odense Bybusser 10 fra dørsiden på Rådhuspladsen, København FynBus har som det første trafikselskab i landet lanceret SMS-billetter. Kunder hos visse mobilselskaber kan benytte den nye rejsehjemmel i Odenses bybusser og busserne på de regionale ruter på Fyn. Systemet præsenteredes også 29. januar 2008 på Rådhuspladsen i København, hvor Odense Bybussers spritnye Volvo B7RLE/Säffle med vognnr. 10 var opstillet. Bussen fremstår i FynBus' kontraktbemaling for bybusser og er blandt de forholdsvis få Odense-bybusser, der ikke skal overtages af vinderen af bybuskørslen i Odense, som for tiden er i udbud.

Foto: John Christensen, 29. januar 2008

Odense Bybusser 10 fra vinduessiden på Rådhuspladsen, København Odense Bybusser vogn 10 på Rådhuspladsen i København ved demonstationen af SMS-betaling hos FynBus. Om morgenen var bussen opstillet foran Hovedbanegården og medvirkede i TV2's Go' Morgen Danmark.

Foto: John Christensen, 29. januar 2008

Odense Bybusser 57 ved Odense Banegård Center Odense Bybusser/FynBus vogn 57 som totalreklame for Spar Nord som linje 41 i Odense ved Odense Banegård Center.

Foto: John Bodholdt Nielsen, 26. juli 2007

Odense Bybusser 81 i Odense I Odense bliver store dele af vognparken i disse måneder skiftet ud. De nye vogne er, som noget nyt i Odense, leasede, og det har gjort det muligt at få et meget stort antal nye busser samtidig. Det betyder desværre også, at der er blevet rigtig langt mellem højgulvsbusserne. En af de nyeste busser, vogn 81, der er indregistreret så sent som 9. maj 2006, ses her på Rugårdsvej i Odense. Bussen er en Volvo B12BLE-59/Säffle. Bemærk, at de nye busser nu har indhentet de ældste lavgulvsbusser i trafik i Odense: Den første Volvo B10L har vognnummer 82!

Foto: Thomas de Laine, 26. maj 2006

Odense Bybusser 64 i Odense Odense Bybussers vogn 64 er en af de mange nye Volvo B12BLE/Säffle-busser, der er indsat i 2006. Bussen er indregistreret i januar.

Foto: Thomas de Laine, 26. maj 2006

Odense Bybusser 141 i Odense Endnu i slutningen af maj 2006 kunne man møde Volvo B10M'er i trafik i Odense, men det lakker mod enden. Bus 141 fra 1987 var således på gaden som personaletransportbus. Foto ved Odense Banegård Center.

Foto: Thomas de Laine, 26. maj 2006

Odense Bybusser 22 som linje 22 bagfra ved Odense Banegård Center Odense Bybusser vogn 22 på linje 22. Faktisk står der "22" hele tre gange bag på denne bus! Bussen er en Volvo B10BLE/Aabenraa fra 1999, og den adskiller sig fra de fleste tilsvarende busser i resten af landet ved at have indsvingsdøre i midten, men udsvingsdør bag i. Her ses bussen ved Odense Banegård Center.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 13 som linje 82 på Ørbækvej, Odense Odense Bytrafik blev ved med at købe Volvo B10L-busser helt til 1998, hvor de sidste leveredes. Som del af den sidste levering indgik vogn 13, der er indregistreret første gang i januar 1998. Bussen er bygget i Aabenraa. OBs B10L'er adskiller sig fra de fleste andre, der er leveret til Danmark, ved at have indsvingsdøre og dørarrangement 2-2-2. Bus 13 som linje 82 på Ørbækvej ved L.A. Rings Vej i Odense.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 120 og 131 på Odense Banegård Center Odense Bytrafik fik et par meget store serier Volvo B58 og Volvo B10M med Aabenraas M73-karrosseri i forskellige versioner. Her er det vogn 120 fra juli 1982 og vogn 131 fra januar 1983 side om side på Odense Banegård Center.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 122 i garagen i Odense Vogn 122 er leveret til Odense Bytrafik i sommeren 1982 og er stadig i trafik i november 2005. Bussen er her på vej ud af garagen. Det ret nye bygningskompleks i baggrunden rummer værksteder mm.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 125 på Munkebjergvej, Odense Når OBs busser kører som ekstravogne, bliver det markeret med et rødt ekstra-skilt i forruden. Destinationsskiltet kan til gengæld vise stort set hvad som helst, som f.eks. "Ikke i rute". Bus 125, en Volvo B10M/Aabenraa fra september 1982, er på vej mod Odense midtby som ekstrabus på linje 61.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 126 ved Sankt Knuds Kirke OBs vogn 126 er en Volvo B10M/Aabenraa fra oktober 1982. Den ses her ved Sankt Knuds Kirke og er tilsyneladende på vej til kørsel som ekstrabus et eller andet sted i byen.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 128 i garagen, Odense I december 1982 fik Odense Bytrafik leveret bus 128, der er en Volvo B10M/Aabenraa. Bussen kører stadig som ekstravogn og i myldretiderne mm. Her er den dog fanget hjemme på garagen.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 131 ved Odense Banegård Center Odense Bytrafik fik leveret busser med Aabenraas M73-karrosseri så sent som i januar 1983. På dette tidspunkt var busser fra Aabenraa ellers normalt med M82-karrosseri. M82-udgaven fik Odense aldrig, for det skulle blive 1987, inden man igen modtog nye busser, og der var M82 blevet afløst af M85. Bus 131, Volvo B10M/Aabenraa fra januar 1983, på Odense Banegård Center.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 132 ved Odense Banegård Center Odenses linje 51 er en af de linjer, hvor man kan møde OBs ældre busser - dog hovedsageligt lidt nyere busser end vogn 132, der er fra 1983. Bussen er en Volvo B10M/Aabenraa.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 134 ved Odense Banegård Center På linje 24 lykkedes det at fange en af de ældre vogne i drift. Bus 134, en Volvo B10M/Aabenraa fra januar 1983, ved Odense Banegård Center.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 135 i garagen i Odense Odense Bybussers vogn 135 er fra januar 1983 og fra den sidste leverance af Volvo B10M/Aabenraa-busser med M73-karrosseri. Her ses den på OBs busanlæg.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

En række Odense-bybusser med M73-karrosseri i garagen i Odense Busserne med M73-karrosseri står ved siden af hinanden nede i den fjerneste ende af busanlægget. Det betyder dog ikke, at de ikke anvendes. De fleste af busserne på billedet kom ud at køre kort efter, at billedet blev taget. Nærmest er det vogn 120 og bagest vogn 135. Busserne holder pænt og ordenligt i stigende nummerorden!

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 132-135 bagfra i garagen i Odense Der er styr på tingene hos OB. Her ses fra venstre bus 135, 134, 133 og 132 bagfra på Odense Bybussers garage. Udover at være parkeret i nummerorden har busserne tilmed de samme reklamer på. Alle vognene er Volvo B10M/Aabenraa fra januar 1983.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 137 på Ørbækvej i Odense En tom bus 137, Volvo B10M/Aabenraa årg. 1983, suser ud af Odense ad Ørbækvej på vej til tjeneste som ekstravogn, sandsynligvis på linje 61 fra Munkebjergskolen. Den lave vintersol giver lange skygger, og det har irriteret mange busfotografer i tidens løb!

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 137 på Stærmosegårdsvej i Odense Odense Bybusser kører en del ekstrakørsel på linje 61, hvor der er mange elever fra bl.a. Munkebjergskolen. Bus 137 er indsat som ekstravogn og opsamler her passagerer på Stærmosegårdsvej på vej ind mod byen.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 142 ved Odense Banegård Center Der er mere end fire år fra bus 138, der er fra januar 1983, til bus 139 fra oktober 1987. I alt fem busser leveredes i 1987, og det var fortsat Volvo B10M/Aabenraa-busser, men nu med det nye M85-karrosseri. Bustypen forekommer bl.a. en del på linje 51, hvor der kører en del ældre vogne. Odense Bybusser nr. 142 fra november 1987 ses her indsat på linje 51 ved Odense Banegård Center.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 143 ved Rosengårdscentret, Odense OBs bus 143 er fra december 1987 og kunne således i vinteren 2005-06 fejre 18 års fødselsdag. Det er ellers ikke mange bybusser, der kan det, nu om dage! Bussen er en Volvo B10M/Aabenraa, og på billedet er den i trafik på linje 71 ved Rosengårdscentret i Odense.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 154 ved Rosengårdscentret, Odense Odense er en by, der genbruger busnumre. Da man i 1988 fik en ny leverance af busser var der ledige numre fra 52 og et stykke opad, da de gamle Volvo B755-busser fra 1964, der før havde disse numre, var blevet udrangeret tidligere. Den nye serie busser kom derfor til at hedde 52-56. Efter årtusindskiftet er disse numre dog blevet tildelt nye busser, så alle vognene med numrene 54-68 blev omnummereret til 154-168, idet nr. 52-53 udrangeredes i 2001. Bus 154, opr. 54, fra februar 1988 ved Rosengårdscentret i Odense.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 168 ved Odense Banegård Center I november 1990 modtog Odense Bytrafik sin sidste højgulvsbus, en Volvo B10M med Aabenraas M88-karrosseri (den faceliftede udgave af M85). Den havde oprindeligt nummer 68, men er for få år siden omnummereret til 168 for at give plads i nummerrækken til kommende nye busser. Her ses Odenses sidste højgulvsbus på vej ind i terminalen ved Odense Banegård Center som linje 91.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 156 ved Odense Banegård Center OB vogn 156 udgjorde finalen i 1988-leveringen af nye busser. De første mange år hed den blot nr. 56. 18. november 2005 kørte den på linje 81, og her er den fanget ved Odense Banegård Center.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 85 ved Odense Banegård Center Odense Bytrafik var blandt de første i Danmark, der fik leveret Volvo B10L-busser, idet man i maj 1995 fik 8 stk. med svenske Säffle-karrosserier. Volvo B10L har som model vakt begrænset begejstring mange steder, bl.a. pga. mange fejl i elsystemet. Bus 85 er fra denne første serie, og den ses her ved Odense Banegård Center indsat på servicebuslinje S3. B10L'erne anvendes i dag på servicebuslinjerne frem for de tidligere anskaffede DAB serie 11-servicebusser, der er udgået af vognparken.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 164 på bybussernes garageanlæg I september 1990 leveredes til OB vogn 64, der senere kom til at hedde 164. Her holder bussen på bybussernes garageanlæg kort før den skulle køre i trafik. I baggrunden ses nogle tidligere OB-busser, der er ombygget til skovbørnehavebusser og stadig har garage på OBs busanlæg.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 120 og 164 på bybussernes garageanlæg En tidlig og en sen Volvo B10M/Aabenraa er stillet op på Odense Bybussers garageanlæg på foranledning af Jef Pallavicini. Til venstre bus 120 fra juli 1982 og med M73-karrosseri, til højre bus 164 fra september 1990 og med M88-karrosseri. Skiltningen er selvfølgelig arrangeret, da der ikke længere findes enkeltcifredelinjenumre i Odense.

Foto: Thomas de Laine, 18. november 2005

Odense Bybusser 126 på garagen i Odense Odense Bybusser har endnu et antal Volvo B10M/Aabenraa-busser med M73-karrosseri. Vogn 126 er fra oktober 1982 og var således knap 23 år gammel, da billedet blev taget. Der er dog - desværre - næppe længe, til den skal på udskiftningsbænken.

Foto: Jef F.P. Pallavicini, 28. juli 2005

Odense Bybusser 157 i Hans Mules Gade, Odense Odense Bybussers vogn 157 er født som vogn 57, men blev omnummereret for et par år siden. Det er en Volvo B10M-60/Aabenraa fra 1989, og den ses her i Hans Mules Gade i Odense.

Foto: Jef F.P. Pallavicini, 29. juli 2005

Odense Bybusser 61 på Skibhusvej, Odense Odense Bybusser har også de noget omdiskuterede Volvo B12BLE-busser. Vogn 61/TN 93 569 er en af de nyeste fra omkring årsskiftet 2004/05, og den har Säffle-karrosseri, fordi Aabenraa-fabrikken er lukket. Skibhusvej i Odense.

Foto: Jef F.P. Pallavicini, 29. juli 2005

Odense Bybusser 163 på Næsbyvej, Odense Odense Bybussers vogn 163 er en Volvo B10M-60/Aabenraa fra 1990. Bussen er fra før man "vendte strømmen" og begyndte at stige ind foran i Odense. Derfor er der destinationsskilt i vognsiden ved bagdøren. Odense Bybusser 163, der de første mange år hed vogn 63, på Næsbyvej i Odense.

Foto: Jef F.P. Pallavicini, 28. juli 2005

Odense Bybusser nr. 38 ved Odense Banegård Center Også Odense Bybusser, der kører for Odense Bytrafik, har 13,7 m-busser som f.eks. denne Volvo B10BLE-63/Aabenraa. Bussen er nr. 38 og ses her ved Odense Banegård Center - bybussernes centrale terminal.

Foto: Thomas de Laine, 15. august 2004

Odense Bybusser nr. 44 ved Odense Banegård Center Volvo B12BLE er også kommet til Odense og også i 13,7 meters længde. Her er det Odense Bybusser nr. 44, der er indsat som linie 51 til Bolbro. De moderne lysdiodeskilte kan desværre godt være drilske at fotografere. Til gengæld er læsbarheden markant bedre end for punktmatrixskiltene. Foto på Odense Banegård Center.

Foto: Thomas de Laine, 15. august 2004

Odense Bybusser nr. 4 bagfra ved Odense Banegård Center Odense Bybusser var blandt de, der købte B10L-busser omkring 1995-96. Udover et antal til Aalborg og Unibus i København samt i ledbusversion til HT-entreprenører blev typen aldrig særlig udbredt, og en ret stor del af busserne er allerede taget ud af drift. Odense anvender dog stadig sine, der leveredes med dørpl. 2-2-2 og indsvingsdøre! Odense Bybusser nr. 4 set bagfra ved Odense Banegård Center.

Foto: Thomas de Laine, 15. august 2004

Odense Bybusser nr. 167 ved Odense Banegård Center Nogle af de sidste af de gode gammeldags højgulvsbusser, der blev leveret til Odense, var Volvo B10M-60/Aabenraa'er som denne med det videreudviklede M85-karrosseri, der passende kan kaldes M88. Selvom det er søndag, kørte der højgulvsbusser i drift den 15. august 2004. Odense Bybusser nr. 167 ved Odense Banegård Center.

Foto: Thomas de Laine, 15. august 2004

Odense Bybusser nr. 140 ved Odense Banegård Center Dørarrangement 2-0-2, bagperron og indstigning ad bagdørene var tidligere modellen i Odense. I 1996 "vendtes strømmen", og man går nu ind foran i bussen. Odense Bybusser nr. 140 er dog fra 1980'erne, så destinationsskiltet i vognsiden sidder ved bagdøren. Odense Banegård Center.

Foto: Thomas de Laine, 15. august 2004

OB 121 ved Odense Banegård Center Odense Bybusser nr. 121 ved Odense Banegård Center. I løbet af 10 minutters ophold ved Odense Banegård Center møder man fire sådanne busser i drift. I 2004! Volvo B58 og B10M med denne karrosserimodel er den vogntype, der har været talrigest i Odense. Således har der kørt mere end 100 eksemplarer af slagsen i Odense.

Foto: Thomas de Laine, 21. januar 2004

OB 101 og en tilsvarende ved Odense Banegård Center Odense Bybusser nr. 101 (forrest) og nr. 1?0 ved Odense Banegård Center. Disse busser er formentlig blandt de næste, der udrangeres, når Odense Bybusser modtager nye busser.

Foto: Thomas de Laine, 21. januar 2004

OB 109 ved Odense Banegård Center Odense Bybusser nr. 109 ved Odense Banegård Center

Foto: Thomas de Laine, 21. januar 2004

Nøgleord med lignende billeder:   Volvo   Odense   Aabenraa   2005   2008   

Ophavsret
Alle billeder er beskyttet af lov om ophavsret. Gengivelse af billederne er forbudt uden tilladelse fra fotografen. Du finder fotografens navn i tilknytning til hvert enkelt billede. Er du i tvivl om, hvordan du kommer i kontakt med fotografen, kan du skrive til admin@myldretid.dk eller via kontakt-siden. Det er fuldt tilladt at kopiere billederne til privat brug, når dette ikke sker i erhvervsøjemed. Mere om ophavsret...

 Opdateret sidst:
27. februar 2010

 

 Billeder
Nyeste billeder

Blad alle billeder igennem

Se tilfældige billeder

Søg i Billeder

Nøgleord

Linjenummer

Dato for optagelse

Billedserier

Billedagenten - nye billeder på danske bussider

Om billederne
Ophavsret

Busbilleder uden at spørge først?

 
Tilbage til toppen

Forside | Nyheder | Baggrund & historie | Billeder | Garagefakta | Busbasen | Vognlister
Opdateringer | Om Myldretid.dk | Kontakt


Denne sides adresse (URL): http://myldretid.dk/billeder/vis.php
Copyright © 1999-2017 by Thomas Mark de Laine (admin@myldretid.dk), all rights reserved.